Jacky X Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 (edited) Stosunkowo mało napisano na forum o listwach paliwowych. (więcej o pękniętym 4-tym tłoku). A wiele osób mówi,że te dwie rzeczy mają ze sobą dużo wspólnego. Czy jest zatem sens wkładać listwy paliwowe do walbro i zakutego silnika ? http://www.airpowers...rails/rails.htm PS.Które lepsze, APS czy Perrin ? Edited November 25, 2013 by Jacky X Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Przy mocach powyżej 350KM,sens jak najbardziej jest,wtedy idą też wtryski o większej wydajności. Które to już pytaj tunera. Link to comment Share on other sites More sharing options...
carlos-wrx Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 (edited) Ma duży sens, równolegle listwy paliwowe zmniejszają ryzyko ubogiej mieszanki na 4 cylindrze w silnikach EJ255/257 Osobiście korzystałem z Perrinowych i było ok. Edited November 25, 2013 by carlos-wrx Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Mozesz nawet sobie fabryczne zaadaptowac. Chyba, ze musi byc bling-bling Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted November 25, 2013 Author Share Posted November 25, 2013 Mozesz nawet sobie fabryczne zaadaptowac. Chyba, ze musi byc bling-bling Proszę o rozwinięcie myśli bo niewiele zrozumiałem. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 25, 2013 Share Posted November 25, 2013 Teraz to ja nie rozumiem, czego nie rozumiesz Zdejmij swoje oryginalne szeregowe listwy i przerob je na rownolegle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted November 26, 2013 Author Share Posted November 26, 2013 A może ktoś wie kto tak przerabia listwy i ile to kosztuje ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
cybel Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 A może ktoś wie kto tak przerabia listwy i ile to kosztuje ? W NS sobie z tym radzą.O cenę to lepiej pytać u źródła. Link to comment Share on other sites More sharing options...
AMI Posted November 26, 2013 Share Posted November 26, 2013 Ogolnie to troche metaloplastyki, ciecia, spawania. Potem przewody, zlaczki. Chociaz w NS chlopaki to rozwiazali nieco inaczej i tez dziala Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now