tomx Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 (edytowane) Witajcie. Dzis w czasie jazdy wrx (2.0t 218km 2001r) impreza stracila moc i do tego gdy dodaje się jej gazu w czasie jazdy, to bov caly czas syczy. Szykowalem sie do wymiany w ten weekend sondy lambda bo mialem juz ja zdiagnozowana - czy to moze byc to jako kolejny obiaw zdechlej lambdy? Czy też blow off albo turbo zrobil papa ? Na wolnych obrotach wkreca sie normalnie. Jutro dopiero bede dzwonic ws. diagnostyki i podpiecia pod kompa. Mieliscie moze takie przypadlosci? pozdrawiam Mechanikiem nie jestem i srednio się znam, natomiast zszedlem jeszcze raz do garazu odpalic subaraka i sie nim przejechac. Jest tak: gdy nie syczy przy dodawaniu gazu, to jest pełna moc i idzie tak jak powinien, natomiast gdy zacznie syczec bov (przy dodawaniu gazu ! ) to mocy nie ma. I skoro już zacząłem wątek czy zamiast wymieniać sondę nie lepiej będzie ją "usunac" z oprogramowania? We wroclawiu to koszt 300zl. Jesli to ma znaczenie, to wydech byl zmieniany i nie jest ori. Edytowane 15 Listopada 2013 przez tomx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulczyk Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 Wyglada jak by zawor puszczał powietrze, moze sprężyna pusciła. Ale niech mądrzejsi sie wypowiedzą Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomx Opublikowano 15 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 jezeli tak by sie okazalo, to czy mozna go ożywić na nowo? A jesli nie to jaki polecacie kupic? Czy jesli ta sprezyna strzelila, to moze objawiac sie spadkami mocy jak w moim przypadku? pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ramzes Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 zamontuj seryjny zawór upustowy , z tego co piszesz padł ci bov albo uszczelka pod zaworem upustowym Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 15 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 I skoro już zacząłem wątek czy zamiast wymieniać sondę nie lepiej będzie ją "usunac" z oprogramowania? We wroclawiu to koszt 300zl Sonda lambda jest bardzo istotnym elementem mającym wpływ na regulację mieszanki paliwowo powietrznej. Nie sądzę aby ktokolwiek przy zdrowych zmysłach programowo "usuwał" sondę lambda regulacyjną w cywilnym aucie. Może za te 300 pln usuwają ale fabryczną sondę temperaturową która jest stosunkowo awaryjna ale nie jest to sonda lambda Co do problemu - wróć do seryjnego DV. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomx Opublikowano 15 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Listopada 2013 na tygodniu jade na zmiane na seryjny DV. Moze w ogole tamten BOV mial wplyw na katy i lambde . Najpierw zmiana na DV a pozniej nowa sonda lambda albo jej emulator. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 18 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2013 Rozbierz bov-a, jeśli się da, przeczyść, nasmaruj, wymień oringi, wymień lub rozciągnij sprężynkę, możliwe że straciła swoją sprężystość, rozwiązanie dobre ale na pewno na chwile, ew. wróć do org. Pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 emulator jak sie świeci błąd sondy - wywal sonde jak się świeci błąd katalizatora - wywal katalizator jak się świeci następny błąd ... wiesz co robić ... taniej będzie jak wykręcisz żarówkę z deski - też błąd się nie zaświeci PS. jedź do mechanika i zrób porządną diagnostykę, zanim narobisz sobie większych wydatków 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojnakrzys Opublikowano 19 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2013 @piter, tak mi się przypomniało... co do tych errorów scena1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomx Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 (edytowane) Proszę Państwa, Impreza dostala nowy DV i jest... super auto nie faluje juz w ogole na obrotach, nie dławi się, ma większą moc! W takim razie tamten założony BOV byl istnym przeklenstwem. P.S i w sumie dobrze, że juz nie robi "pssst", bo bylo juz to irytujace. Edytowane 5 Grudnia 2013 przez tomx Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 Seryjny zaworek,dobrze wpływa na właściciela humorek. Cieszymy się razem z Tobą,że autko śmiga i sprawia frajdę,a naprawa nie była kosztowna i czasochłonna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomx Opublikowano 5 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 oj to prawda z seryjnym zaworkiem )) jedyne co to jeszcze wymienie sonde lambda - i sprawdze katy na warsztacie czy nie zostaly uszkodzone przez ten bov i juz w ogole ochh Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PiterOKL Opublikowano 5 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2013 to prawda BOV potrafi być źródłem wielu problemów, tyle sie o tym naczytalem chociaz u mnie problemów zero i co ciekawe, od roku nadal podoba mi się dzwięk BOVa Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tomx Opublikowano 6 Grudnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Grudnia 2013 możliwe, że masz lepszej jakosci niz ja mialem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się