jorgen Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 Witam Mam pytanie czy da sie bez dokręcania sprawdzic czy kktóraś świeca nie działa? Np. Czy ecu explorer lub inny interface pokaze cos?. Pytam bo na biegu jałowym czuję na siedzeniu drgania ale wskazówka obrotów ani drgnie. Czy to moze byc cos innego. Bledow zadnych nie ma. Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 zawory? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozarek Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 jakby któraś ze świec nie działała to wypadające zapłony pokaże ECU, skoro się tak nie dzieje to raczej możesz przyjąć ich poprawną pracę, Ale jeżeli nie wiesz w jakim są stanie to dla spokoju wypadałoby tam przynajmniej zerknąć. Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorgen Posted November 13, 2013 Author Share Posted November 13, 2013 Ale pokaze w postaci błędu? Dodam jeszcze że to jest takie wrażenie jakby pod siedzeniem mial wydech lekkie drgania a wskazówka nie drgnie Ale pokaze w postaci błędu? Dodam jeszcze że to jest takie wrażenie jakby pod siedzeniem mial wydech lekkie drgania a wskazówka nie drgnie Auto kipilem jak mialo 80tys mil ostatnia pieczatka z serwisu byla przy 73 tys mila a rozrzad wymieniali przy 63 tys mil. Mysle ze przy rozrzadzie sprawdzali zawory ale to roznie bywa szczególnie w uk. Czy jak sa zawory do roboty to je jakos slychac? Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted November 13, 2013 Share Posted November 13, 2013 Zaworów nie słychać. A jak słychać to często już za późno. Są specjalisci co po odczycie parametrów potrafią powiedzieć czy zawory ok Objaw rozregulowanycg zaworów to ustalenie budy, przygasanie na zimnym i czasami kontrolka cel Link to comment Share on other sites More sharing options...
ozarek Posted November 14, 2013 Share Posted November 14, 2013 Ale pokaze w postaci błędu? tak, będzie missfire i nr cylinda Link to comment Share on other sites More sharing options...
jorgen Posted November 14, 2013 Author Share Posted November 14, 2013 Dzisiaj otorzylem maske i wydaje mi sie ze nie buja silnikiem powiem tak wcześniej mialem s-turbo i mi sie wydaje ze bardziej sie bujal. Mam jeszcze jedno pytanie jak czy to takie drgania moga byc od poduszki pod skrzynią? Bo gałka ma dokladnie takie same drgania. Link to comment Share on other sites More sharing options...
suberet Posted November 14, 2013 Share Posted November 14, 2013 (edited) Nierównomierną pracę silnika to się nasłuchuje od strony wydechu. Tam najładniej słychać każde zachwianie w kolejnych zapłonach. To mogą być zawory, świece, kable, cewki. Najbardziej prawdopodobne są zawory albo kable. Edited November 14, 2013 by suberet Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now