jorgen Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Witam Mam pytanie czy da sie bez dokręcania sprawdzic czy kktóraś świeca nie działa? Np. Czy ecu explorer lub inny interface pokaze cos?. Pytam bo na biegu jałowym czuję na siedzeniu drgania ale wskazówka obrotów ani drgnie. Czy to moze byc cos innego. Bledow zadnych nie ma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 zawory? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 jakby któraś ze świec nie działała to wypadające zapłony pokaże ECU, skoro się tak nie dzieje to raczej możesz przyjąć ich poprawną pracę, Ale jeżeli nie wiesz w jakim są stanie to dla spokoju wypadałoby tam przynajmniej zerknąć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 13 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Ale pokaze w postaci błędu? Dodam jeszcze że to jest takie wrażenie jakby pod siedzeniem mial wydech lekkie drgania a wskazówka nie drgnie Ale pokaze w postaci błędu? Dodam jeszcze że to jest takie wrażenie jakby pod siedzeniem mial wydech lekkie drgania a wskazówka nie drgnie Auto kipilem jak mialo 80tys mil ostatnia pieczatka z serwisu byla przy 73 tys mila a rozrzad wymieniali przy 63 tys mil. Mysle ze przy rozrzadzie sprawdzali zawory ale to roznie bywa szczególnie w uk. Czy jak sa zawory do roboty to je jakos slychac? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 13 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2013 Zaworów nie słychać. A jak słychać to często już za późno. Są specjalisci co po odczycie parametrów potrafią powiedzieć czy zawory ok Objaw rozregulowanycg zaworów to ustalenie budy, przygasanie na zimnym i czasami kontrolka cel Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ozarek Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Ale pokaze w postaci błędu? tak, będzie missfire i nr cylinda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 14 Listopada 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 Dzisiaj otorzylem maske i wydaje mi sie ze nie buja silnikiem powiem tak wcześniej mialem s-turbo i mi sie wydaje ze bardziej sie bujal. Mam jeszcze jedno pytanie jak czy to takie drgania moga byc od poduszki pod skrzynią? Bo gałka ma dokladnie takie same drgania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 14 Listopada 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Listopada 2013 (edytowane) Nierównomierną pracę silnika to się nasłuchuje od strony wydechu. Tam najładniej słychać każde zachwianie w kolejnych zapłonach. To mogą być zawory, świece, kable, cewki. Najbardziej prawdopodobne są zawory albo kable. Edytowane 14 Listopada 2013 przez suberet Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się