mkocot Posted October 28, 2013 Posted October 28, 2013 Seria pytań ponieważ chcę przełożyć troche gratów z gt po lifcie do gt przed liftem, do przekładaki idzie wydech, lampy przód, grill, skrzynia, fotele przód. Czy to będzie plug and play czy trzeba drutować? Jeżeli ktoś to robił lub kto kolwiek widział kto kolwiek słyszał proszę info, dzięki. Dodam że przed lift to 211 po 218
AMI Posted October 28, 2013 Posted October 28, 2013 Nic nie trzeba drutowac - nadwozie jest w zasadzie to samo, z roznica jedynie w detalach typu wlasnie grill, zderzak, maska itp. w zaleznosci od roku.
WueM Posted October 28, 2013 Posted October 28, 2013 grill mocowaniami podpasuje..ale niestety kiepsko zgra się np.z seryjnymi lampami...jeśli tak jak piszesz- przekładasz również lampy przód na poliftowe to ok.... Fotele pasują wydech również...skrzynia także- tylko przełożenia tylnego dyfra muszą się z Nią zgadzać ale tutaj niech bardziej techniczni się wypowiedzą P.S. Że tak zapytam...Dlaczego chcesz zmieniać tak pięknego przedlifta ??
mkocot Posted October 28, 2013 Author Posted October 28, 2013 Po liftowe lampy sa jak dla mnie ładniejsze, gril również, wydech kwas, i skrzynia krótsza, dorzuce jeszcze intercooler z nowszego z napisami sti choć nie wierze ze to od sti bynajmniej z wygladu jest wiekszy i w lepszym stanie niz ten w przed lifcie. Robie to dlatego ze mam te wszystkie czesci w garazu wiec why not? Za zestrojenie tego krzykneli 1000 zł. w nałęczowie 'prochip" to dużo?
AMI Posted October 28, 2013 Posted October 28, 2013 A niby czym i jak Ci to zestroja za ten tysiac zlotych, tak z ciekawosci?
cybel Posted October 28, 2013 Posted October 28, 2013 Za zestrojenie tego krzykneli 1000 zł. w nałęczowie 'prochip" to dużo? To cena za montaż tych wszystkich gratów czy może za remap? Jeśli za montaż,koszty odpowiadają Tobie,to ok.Natomiast jeśli miała być to cena remapu,to cholernie drogo za coś czego nie są w stanie ogarnąć.
AMI Posted October 28, 2013 Posted October 28, 2013 Cybel - tak prosto z mostu, zepsules zabawe, a mozna bylo wysluchac na spokojnie, co tez za tuning zaproponowali
mkocot Posted October 28, 2013 Author Posted October 28, 2013 Cena za remap, AMI a niby skad mam wiedziec czym mi to zestroja, zadzwonilem opowiedzialem co w nim robie i czy moga to zrobic odpowiedzial ze niedawno kupil cos tam nie wiem do lancera i imprezy, i koszt remapu 1000zł. Nie byłem na miejscu wiec nie wypowiadam sie co do nich, korzystał ktos z ich usług?
AMI Posted October 28, 2013 Posted October 28, 2013 Nie korzystalem, ale z tego co widze to raczej bym nie skorzystal. Zglos sie do Poznania albo do Katowic, wg. wlasnych preferencji - i bedzie pan zadowolony. EDIT: niemniej jednak pare wlozona w cudowanie z maska i duperelami bym na razie wykorzystal na jazde. Wydzwonisz, to sobie maski i grille pozmieniasz. Nie wiem, jaki tam wydech planujesz - ale tez bym nie przesadzal ponad jakies ladny 2.5-calowy wydeszek z "cicha" puszka - downpipe z dekatem albo katalizatorem sportowym. I w droge - jezdzic.
cybel Posted October 28, 2013 Posted October 28, 2013 niedawno kupil cos tam nie wiem do lancera i imprezy, i koszt remapu 1000zł. Można kupić wiele rzeczy,kompów,programów itp.Dużą sztuką jest umiejętność posługiwania się nimi.A już w strojeniu Subaru doświadczenie i to spore,jak najbardziej wskazane. A Ty o ile się nie mylę,masz kompa nieremapowalnego,przynajmniej przez kogoś początkującego. Oszczędności w tych autach potrafią drogo kosztować. @@AMI może i tak,ale kolega zaoszczędzi parę złotówek na remoncie silnika.
mkocot Posted October 28, 2013 Author Posted October 28, 2013 W garazu stoją dwa gietki, anglik po liftowy z lampami eu, które jak pisalem wczesniej chce też przełożyć, wydechem 3' kwas down pipe, kompem ppp, wiekszym intercoolerem, kubły itp. To wszystko chciałem wsadzić do drugiego eu którego przytargałem z szwajcarii, nie chciałem tego robić ale będe chyba zmuszony przerzucić silnik, jak mam zapłacic ponad tysiąc złotówek za remap i jeszcze dymać na drugi koniec polski to taniej i szybciej wsadze silnik i kompa zestrojonego do tego silnika. Buda z angola jest cała poobijana itp. nawet ktoś w dach przyp***lił młotkiem, ale to pewnie dla szkody całkowitej.
AMI Posted October 28, 2013 Posted October 28, 2013 Odnosze wrazenie, ze troche nie wiesz co chcesz zrobic i jak, a skonczy sie pytaniami za 2 miesiace na forum - z serii: auto mi przerywa od 2500 do 3500rpm, co robic!? Oczywiscie mozesz przelozyc bebechy z jednej budy do drugiej, tylko to bedzie sporo dlubania, chyba lacznie z wiazka.
mkocot Posted October 28, 2013 Author Posted October 28, 2013 Ja wiem co chce zrobić i właśnie szukam tutaj informacji jak to ogarnąć technicznie. Nie twierdze ze owe pytanie sie nie pojawi bo wszystko jest mozliwe, ale jestem taka zosia samosia i sam sobie graty przełoze, co do kompa i jego remapu to już wyzsza szkoła jazdy. Więc proszę o konkrety a nie jakieś wrażenia, odczucia itp. interseują mnie tylko sprawdzone info a najlepiej z autopsji.
AMI Posted October 28, 2013 Posted October 28, 2013 No t osprawdzone info masz takie - ze albo przekladasz sporym kosztem roboty bebechy z jednego auta do drugiego, albo jedziesz do speca, ktory Ci zalozy w obecnym aucie plytke ESL do ecu i wystroi. Pojdziesz droga taka, jaka bedziesz chcial - ale jak chcesz miec zrobione to porzadnie, to zdaj sie na specjalistow, ktorzy sie zajmuja subarakami na codzien. 3-calowy wydech bym sobie odpuscil, chyba, ze lubisz bol glowy. Krotka skrzynia biegow - bardzo fajna sprawa. Wiekszy intercooler - tez dobra opcja. Zwlaszcza jesli w dobrym stanie, a nie ,jak wiekszosc klasykowych, zmasakrowana juz na amen. Tak po prawdzie to polece tez szukajke, duzo tematow roznych modyfikacji juz sie przewinelo na forum - warto przejrzec, przemyslec.
mkocot Posted October 28, 2013 Author Posted October 28, 2013 AMI, pytanie nie dotyczy kto ma mi to przełożyc, ja wiem, ja to zrobie.Przeczytaj jeszcze raz uważnie pytanie. Co do zestrojenia- właśnie tutaj potrzebuje konkretów, np. na temat wczesniej wspomnianej firmy; czy ktoś miał z nimi doczynienia? Owszem moge oddać dwa auta do specjalistów zlepcie mi jednego pożądnego, wybecele pare ładnych tysi i powinno byc ok. ale nie tedy droga, satysfakcja z budowy auta jest bezcenna, przerabiałem to dwukrotnie i wiem co mówie. Auto weekendowe więć zniose te 3', tym bardziej ze latałem na pełnych przelotach i żyje.
AMI Posted October 28, 2013 Posted October 28, 2013 Ja przeczytalem calkiem uwaznie. I nadal strojenie pozostawilbym komus, kto sie na Subaru juz zna. Owszem, satysfakcja z dlubania samemu jest bardzo cenna, nauka tym bardziej - o ile jestes gotow na nia i masz na nia czas, zapal. Jesli auto weekendowe i zniesiesz to, ze w razie problemow bedzie stalo tygodniami - go for it. Co do Pro-Chipa zapytaj ich co konkretnie oferuja i jak chca to zrobic. Ale patrzac na ich strone, raczej bym sie nie skusil.
cybel Posted October 28, 2013 Posted October 28, 2013 @@mkocot jeśli przerzucisz silnik z angola to razem z kompem i wiązką elektryczną.Wtedy czeka Cię dłubanie w wiązce i jej przeróbka.W tedy będziesz miał remapowalne Ecu.Silnik oczywiście z turbo i itp. Przerzucenie skrzyni też razem z mostem. Co do strojenia,ta firma zajmuje się kilkoma markami,ale projektami z Subaru raczej się nie chwali.Jeśli chcesz aby się uczyli na Twoim aucie,to Twoja sprawa.Remap,strojenie Subaru to nie jest taka prosta sprawa,wymaga doświadczenia i wiedzy.Dość często silniki Subaraków,już po sporych przebiegach,klękały podczas strojenia albo w krótkim czasie po remapie.Źle dobrana dawka paliwa,kłopoty z doładowaniem,mapy zapłonów,skutkują bardzo często wypaleniem,stopieniem tłoka.Remont silnika to najmarniej 12 tys. zł.
krystek07 Posted October 29, 2013 Posted October 29, 2013 z montażem IC poliftowym do staruszka też się namęczyć trzeba. to nie takie hop. Jest troszkę większy i nie specjalnie bez cięcia chce wejść tam gdzie powinien.
elias Posted November 4, 2013 Posted November 4, 2013 Co do zestrojenia- właśnie tutaj potrzebuje konkretów, np. na temat wczesniej wspomnianej firmy; czy ktoś miał z nimi doczynienia? wydawać się może z tego co piszesz że raczej nikt z nimi nie miał do czynienia ( w subaru) i pewnikiem/mocno prawdopodobne - będziesz pierwszy. Przemyśl to - jak koledzy piszą ( i z dobrego serca radzą) - dowiedz się od nich tego o co pyta AMI.
mkocot Posted November 4, 2013 Author Posted November 4, 2013 Tak mi odradzali, że zacząłem szukać i natrafiłem na Palonka Rally Team, wiem że obsługują auta do GSMP, porozmawiałem i rzeczywiście z samej rozmowy wynika że wiedzą o czym mówią. Ktoś coś o nich ? Ponoć ktoś z Krakowa do nich przyjeżdza i to robi mówili nazwisko, ale nie pamiętam. Jakie pieniądze krzyczą za strojenie w Krk lub Wawie? być może taniej wyjdzie z laweta poleciec. Graty już zacząłem przerzucać, także jeszcze z dwa-trzy tygodnie i będe się stroił.
cybel Posted November 4, 2013 Posted November 4, 2013 natrafiłem na Palonka Rally Team Jeździ parę forumowych aut remontowanych,odbudowanych przez tą firmę. Ponoć ktoś z Krakowa do nich przyjeżdza i to robi mówili nazwisko, ale nie pamiętam. Mateusz Bieńkowski? A tu są różne opinie i dość skrajne. Jakie pieniądze krzyczą za strojenie w Krk lub Wawie? A nie lepiej zapytać bezpośrednio? Są jeszcze Katowice,Poznań,Nowy Sącz.
mkocot Posted November 5, 2013 Author Posted November 5, 2013 Tak, Bieńkowski to było to nazwisko, miał ktoś z nim jakieś doświadczenie? Szukam w pobliżu, kogoś kto to ogarnie, np. do Poznania mam prawie 600km z lawetą to jest bite 7-8 godzin jazdy w jedną stronę.
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.