karloszka Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 W kupionym burasu od kolegi huma mam założoną kierownicę Nardi, która dużo fajniej leży w łapkach, niż standardowa Niestety nie ma za nią żadnego plastiku i przestrzeń miedzy kierownicą a deską jest pusta, strasznie się kurzy brudzi i ogólnie z boku nieciekawie się to prezentuje... huma mi powiedział, że nie da się mieć tu plastiku bo deska przedlift a kiera polift... a tak sobie oglądam aukcje subaraków i natknęłam się na taki oto egzemplarz: http://otomoto.pl/subaru-impreza-gt-C31007393.html abstrahując od tego, że chłop ma rok 97 i przedliftową deskę -> to ma tę moją kierę i z tego co widać to ma i plastik to da się jednak coś pomiędzy mieć w moim wypadku czy wymaga to po prostu jakiejś przeróbki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 26 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Października 2013 (edytowane) Są dwie opcje, kupujesz osłonę i musisz wyciąć większy otwór bo kiera będzie ocierać o tą osłonę. Albo można rozkęcić nabę w kierownicy i podłożyć podkładki/nakrętki żeby samą kiere odsadzić od naby (tej czesci co wchodzi na wieloklin). Były dwie kiery nardi - jednocześciowa (taka jak na foto z auckji) i taka nieładna z nabą, która masz? Edytowane 26 Października 2013 przez dodo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 27 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Października 2013 (edytowane) kierownica w linku pasuje do deski i posiada ten plastik ponieważ jest to wersja fabrycznie bez poduszki powietrznej...ma ona wtedy inny otwór "pod kierownicą" jak i całą tą obudowe właśnie bo nie ma tam taśmy itp elementów...dzieki czemu wszystko działa i nic nie trze.... Przerabiałem ten temat i opcja najbardziej bezpieczna to zakup całego panelu przełączników tzn.tych do reg.wycieraczek i kierunków z wersji bez poduszki (wtedy jest innej konstrukcji pod tą właśnie kierownice) oraz pasującą do kompletu obudowe...Kierownica podpasuje idealnie i będzie full fabryka Z podkładkami bym nie ryzykował..bo miejsca na wieloklinie jest i tak "na styk"....można porzeźbić obudowe faktycznie....jak ktoś umie i lubi się bawić Jak ja byłem na etapie zamiany kierownicy z wersji z poduszką na tą właśnie nardi w 4rech wiatrakach taką jw.opcję mi podpowiedzieli...i Mieli rację...zamiana przełącznika zespolonego (tych wycieraczek/ kierunków) na wersję bez poduszki i do kompletu obudowa...wtedy podpasuje.... Pozdrawiam WueM Edytowane 27 Października 2013 przez WueM Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karloszka Opublikowano 28 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 To ja może pokażę Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Czy to auto było wyposażone w poduszkę? Jeśli nie to tak jak Wuem zaproponował poszuaj obudowy kolumny od bezpoduszkowca i manetek nie musisz zmieniać. Ja bym poszedł w stronę cięcia osłon kolumny, bo szukanie manetek do dodatkowy problem i koszt a czasem lubią swoje kosztować. Ja zakłaałem do polifta taką kierę i musiałem tylko trochę poszerzyć co zajęło 5min roboty nożykiem do tapet. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karloszka Opublikowano 28 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 Ta kiera nie ma podusi aczkolwiek auto mogło mieć. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
WueM Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Ważne jest czy autko miało poduszkę czy też nie ponieważ właśnie obudową tych przełączników różnią się obie wersje Ale skoro i tak potrzebujesz obudowy to kup taką z wersji bez poduszki Taka wersja jest nie co inaczej wyprofilowana i ma mniejszy otwór na jej końcu ze względu właśnie na brak zwijacza taśmy SRS...miałem obie tego wersje Może uda się coś porzeźbić i powinno być ok Jesli chcesz full profi to tak jak napisałem....kompletny zestaw przełączników zespolonych oraz obudowa z wersji bez poduszki...Ale tak jak dodo napisał- koszt to nie mały na pewno..Więc póki co spróbuj proszę z samą obudową Zobaczymy co wyjdzie Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
miksu Opublikowano 29 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2013 Ja u Siebie również mam zamontowaną kierownicę Nardi STI. Więc poprzedni właściciel wymieniał całą obudowę kolumny? Dodam że auto to GT MY96 kombi seryjnie auto miało poduszkę. Tutaj zdjęcie: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
karloszka Opublikowano 2 Lipca 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Lipca 2014 A jeszcze jest sprawa że mi kierunki nie odbijają, to zmienia coś w temacie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 3 Lipca 2014 Udostępnij Opublikowano 3 Lipca 2014 (edytowane) Mnie też nie odbijały ale załatwiłem to dwoma śrubkami 2x30mm, w koszulce termokurczliwej. Trzeba je wwiercić w nabę przy kierownicy na godzinie 2 i 4 patrząc od tyłu kiery tak jakby na wieloklin. Edytowane 3 Lipca 2014 przez dodo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się