domator Opublikowano 20 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2003 Mam "na oku" silnik EJ20TT (twinturbo) w specyfikacji Japonskiej. Chcialbym wstawic go do nie-subaru. Niestety silnik mimo ze z osprzetem - nie ma sterownika (komputera?) Czy cala wiazka wraz z komputerem jest osiagalna na rynku polskim ? W jakiej cenie? Czy sa jakies inne mozliwosci uruchomienia takiego silnika bez ECU ?? W jakich modelach byl montowany EJ20TT?? pozdrawiam Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ojciec Założyciel ex-Dyrekcja Opublikowano 20 Listopada 2003 Ojciec Założyciel Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2003 EJ 20 TT był montowany w japońskich wersjach Legacy. W połaczeniu z manualną skrzynią biegów osiągał moc 280 KM (JIS), przy automacie 265 KM. Części do wersji japońskich niestety nie są osiągalne w normalnej sieci dystrybucyjnej. Innym problemem może być jakość paliwa (Japonii 101 Oktan). Bez sterownika uruchomienie silnika może być b.trudne. Zdobycie natomiast tegoż - nawet bezpośrednio z Japonii - jest łatwiejsze, jeżeli dostepny jest numer podwozia samochodu, z którego pochodzi silnik. Pewna pomoca może byc kontakt z importerem w GB - tam ze względu na ruch prawostronny (o ile wiem) było sprowadzonych trochę aut w takiej specyfikacji. Łącze pozdrowienia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
domator Opublikowano 20 Listopada 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2003 Czy to znaczy ze "pewniejsze" byloby dzialanie z EJ20T (zwykle jedno turbo)?? Czy tutaj tez sa duze roznice pomiedzy Japonia a reszta swiata ?? Piotr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2003 tam ze względu na ruch prawostronny (o ile wiem) było sprowadzonych trochę aut w takiej specyfikacji. Prawostronny???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 20 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2003 Myślę że problem wiązki i komputera można rozwiązać przez jakieś zaawansowane rozwiązanie typu -komputer stand-alone (Motec, Autronic) i zrobiona do niego wiązka. Takie rozwiązanie powinno na naszej benzynie działać znacznie bardziej bezproblemowo niż oryginalny komputer który tez trzeba by było jakoś przeprogramowac lub oszukac (unichip?). Myślę że np. forumowicz marcin@klubsubaru.pl umiałby wskazać ludzi któzy mogą takie rzeczy zrobić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pumex1 Opublikowano 23 Listopada 2003 Udostępnij Opublikowano 23 Listopada 2003 Azrael - Dyrekcja miala zapewne na mysli kierownice po prawej stronie i zrobila skrot myslowy :wink: Zreszta... mieszkancy Wysp Brytyjskich zawsze mowia, ze oni jezdza "on the right side of a road"... a my wedlug nich po "wrong side"... Domator - taki Bi-rurbo RS - juz o nim pisalem w topicu: http://forum.subaru.pl/viewtopic.php?t=471 tez byl przerabiany na jedno turbo... Wiec moze warto sie skontaktowac z ASO Koper w W-wie i ich podpytac o szczegoly (z tego co widze na Trader'ze jeszcze nie zostal sprzedany). Pozdrawiam i powodzenia Szymon vel Pumex Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się