Skocz do zawartości

domator

Nowy
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Osiągnięcia domator

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. domator

    polosie i przeguby

    zupelnie nie na temat Moze tu ci sie bardziej spodoba http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2004/5_run ... c_0040.jpg albo tu http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2004/5_run ... c_0160.jpg http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2004/5_run ... 030030.jpg pozdr. domator
  2. domator

    polosie i przeguby

    Poniewaz moje subaru w zeszlorocznych mistrzostwach spisywalo sie dzielnie ( http://domator.capri.pl/zdjecia/7.jpg ) a w tym roku buduje nowe auto bede tez korzystal z kilku podzespolow tej marki. Miedzy innymi zwrotnice z piastami a tym samym przegub zewnetrzny i fragment polosi (przeguby wewnetrzne bede innej marki bo dyfer tez z czego innego jest). Korzystam z piast z legacy kombi z 1993 roku (jesli to ma znaczenie). I mam w zwiazku z tym pytania dwa: 1. Czy przeguby zewnetrzne (w szczegolnosci wielowypusty) sa takie same w legacy, imprezie czy forsterze? 2. Czy mozna gdzie znalezc jakies znacznie lepsze przeguby. Znaczy - bardziej wytrzymale. Bo i silnik moj bedzie "troszke" wiekszy i boje sie zeby nie strzelaly za czesto. pozdrawiam domator
  3. Tak, tam momenta jest wazny. Dlatego do rajdow przeprawowych mam 6200 turbo diesla :-) http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2002/zelaz ... 78_img.jpg http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2002/zelaz ... 87_img.jpg Ale on wazy 2800 kg pusty :-( pozdrawiam domator
  4. Nie do drag racingu tylko do off-roadu :-) Czy jej szanse wzrastaja jesli powiem ze nie bede zmienial biegow? Generalnie chce wstawic silnik, skrzynie automat od jakiegos tylnonapedowca i potem do skrzyni od subaru ktora mialaby pracowac jako rozdzielacz napedu i reduktor. Tak wiec w skrzyni subaru (bez sprzegal caly uklad) ustawiam bieg (2, 3 lub 4) i podczas OS-u nic nie zmieniam. Zmiania biegi jedynie ten automat. Niestety na koncu ukladu silnik - skrzynia automat bedzie jakies 732 Nm i obawiam sie o skrzynie subaru.... Jak rozumiem - slusznie sie obawiam. Nie bedzie ona obciazana jakos "gwaltownie" bo jednak konwerter w automacie to wszystko "lagodzi" ale jednak moment ciagle bedzie duzy.... Piotr
  5. 576 KM (i 732 Nm momentu = 540lbft) Czy skrzynia od subaru to wytrzyma (impreza, forester)? domator
  6. fajowe :-) Ale nikt mi o skrzyniach nie odpowiada.... A wlasnie na ostatnic eliminacjach w Slomczynie mi sie skonczyla skrzynia i nie wiem co wstawic..... Piotr
  7. Czy znajde gdzies kompleksowa informacje o manualnych skrzyniach biegow montowwanych w subaru ? W tej chwili uzywam skrzyn z 8 zaworowych jednostek EA ale musze przejsc na nowsze bo te stare tego nie wytrzymuja (zapraszam do obejrzenia mojego subaru w akcji: http://www.rajdy4x4.pl/rajdy/2004/2_run ... g_2559.jpg ) . Niestety nie mam pojecia, ktore skrzynie byly montowane w jakich samochodach - przelozenia, rodzaje centralnych dyfrow (open, lsd, reczna blokada) - i z jakim silnikiem byly montowane. Podejrzewam ze skrzynia z imprezy 1.8 z 1993 roku a z 2.0T z 2002 to zupelnie inne jednostki...... Mimo ze pewnie flansze do silnika pasuja..... pozdrawiam Piotr
  8. domator

    reduktory

    Mam pytanie dotyczace reduktorow. Ktory z samochodow nowej generacji (lata 90-te, silniki od EJ) sa wyposazone w refuktory i z jakim przelozeniem? Z moich poszukiwan wynika ze ostatni sensowny redukotr mial subaru leone 1800 (bez turbo) z silinikem EA82 - redukcja wynosila 1:1,6 Wszystkie nastepne a nawet to samo leone z tubina EA82T mialy 1:1,2 co jest - nazwijmy - symboliczna redukcja. Generalnie szukam pojazdu z jak najbardziej "redukujacym" reduktorem i silnikiem min. kategorii EJ pozdrawiam Piotr
  9. Czy to znaczy ze "pewniejsze" byloby dzialanie z EJ20T (zwykle jedno turbo)?? Czy tutaj tez sa duze roznice pomiedzy Japonia a reszta swiata ?? Piotr
  10. Mam "na oku" silnik EJ20TT (twinturbo) w specyfikacji Japonskiej. Chcialbym wstawic go do nie-subaru. Niestety silnik mimo ze z osprzetem - nie ma sterownika (komputera?) Czy cala wiazka wraz z komputerem jest osiagalna na rynku polskim ? W jakiej cenie? Czy sa jakies inne mozliwosci uruchomienia takiego silnika bez ECU ?? W jakich modelach byl montowany EJ20TT?? pozdrawiam Piotr
×
×
  • Dodaj nową pozycję...