neighbor Posted September 27, 2013 Share Posted September 27, 2013 Witam mam taki problem w moim outbacku,gdy się nagrzeje olej w skrzyni to przy skręcie mam wrażenie że przeskakują tylnie koła i całe auto pada w rezonans. w sterowniku zero błędów olej w super stanie,i teraz pytanie,czytałem trochę o tym na zagranicznych forach i mam dylemat czy i co należy wymienić i gdzie to zdobyć? Czy jest to ten cały koszyk z tymi tarczkami czy kupić każdą tarczkę osobno? autem jeżdżę na co dzień i chciałbym się przygotować na wymianę najszybciej jak się da.Co się najczęściej zużywa w tych skrzyniach? Miałem podobny problem w gt z 2000 roku i tam zmieniłem wiskozę razem z wałkiem a nie mam pojęcia co zmieniać tutaj.proszę o poradę może ktoś ma doświadczenie z tą usterką i wie jak to ugryść pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 czy po wlozeniu bezpiecznika (FWD pod maska w skrzynce bezpieczników) odlaczajacego sprzego MPT, nie ma problemów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
neighbor Posted September 28, 2013 Author Share Posted September 28, 2013 Witam, dzieki za odpowiedź po włożeniu bezpiecznika wszystko jest oka,samochód skręca normalnie i nic nie trzeszczy, więc coś umiera powoli w tylnej części skrzyni. Ma ktoś jakieś pomysły? z góry dzięki za jakiekolwiek info! pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
tedimy99 Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 Podłącz pod komputer . Skoro bezpiecznik odłączył tył to problem tkwi w sterowaniu sprzęgłem a nie w samym sprzęgle. Link to comment Share on other sites More sharing options...
neighbor Posted September 28, 2013 Author Share Posted September 28, 2013 Witaj w sterowniku zero błędów,od tego zacząłem i tutaj mam zagwostke ,dzwoniłem doczłowieka który ogarnia automaty i powiedział przez telefon ze problem może leżeć jak on to ujął w sterowaniu hydrauliki skrzyni. Teraz już sam nie wiem co umiera. pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 Głupie pytanie: masz wszystkie takie same opony? Link to comment Share on other sites More sharing options...
MUrsus Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 Głupie pytanie: masz wszystkie takie same opony? Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi male OT Link to comment Share on other sites More sharing options...
neighbor Posted September 28, 2013 Author Share Posted September 28, 2013 Witajcie. Oczywiście wszystkie opony są tego samego producenta tej samej wielkości i tak samo zużyte. pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
ppmarian Posted September 28, 2013 Share Posted September 28, 2013 Przeczytaj to http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/50896-dziwne-objawy/page__fromsearch__1 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
neighbor Posted October 2, 2013 Author Share Posted October 2, 2013 (edited) Witaj ,dzieki za ten link.mam dokładnie to samo co ten człowiek w tym forku ,narazie zrobie kolejną akcje z dynamiczną wymianą olejów i bvędę informował co się zmieniło. pzdr Witajcie ,zrobiłem dzisiaj test na sprawdzenie dyferencjałów tak jak kolega z forestera z linku który przesłał ppmarian,i sprawa wygląda tak. Przednie lewe koło w górze, tylne prawe w górze dźwignia na pozycję N i kręcę kołami a one stoją nic się z nimi nie dzieje. Więc co może być uszkodzone w moim przypadku? jakby ktoś coś wiedział proszę o inf. pzdr Witajcie czy może ktoś coś wie co mi padlo skoro po podniesieniu auta i kręceniu tylnym prawym lewe przednie stoi i nie próbuje się ruszyć? Który dyfer umarł? pzdr Edited September 30, 2013 by neighbor Link to comment Share on other sites More sharing options...
lojszczyk Posted October 3, 2013 Share Posted October 3, 2013 Witaj ,dzieki za ten link.mam dokładnie to samo co ten człowiek w tym forku ,narazie zrobie kolejną akcje z dynamiczną wymianą olejów i bvędę informował co się zmieniło. pzdr Witajcie ,zrobiłem dzisiaj test na sprawdzenie dyferencjałów tak jak kolega z forestera z linku który przesłał ppmarian,i sprawa wygląda tak. Przednie lewe koło w górze, tylne prawe w górze dźwignia na pozycję N i kręcę kołami a one stoją nic się z nimi nie dzieje. Więc co może być uszkodzone w moim przypadku? jakby ktoś coś wiedział proszę o inf. pzdr Witajcie czy może ktoś coś wie co mi padlo skoro po podniesieniu auta i kręceniu tylnym prawym lewe przednie stoi i nie próbuje się ruszyć? Który dyfer umarł? pzdr Nic się w ten sposób nie dowiesz . W automacie masz spięte osie tylko wtedy gdy pracuje silnik . Wracając do meritum to mam podejrzenia , że masz tarcze do wymiany Link to comment Share on other sites More sharing options...
neighbor Posted October 4, 2013 Author Share Posted October 4, 2013 Witaj a możesz mi powiedzieć gdzie i takowe zdobyć ? Czy tylko serwis,czy znajdę je gdzieś indziej? jak wygląda ten element z tymi tarczami czy to jest jakiś koszyk czy jak w motorowerze ROMET tarcze sprzęgłowe? he he pzdr Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now