neighbor Opublikowano 27 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2013 Witam mam taki problem w moim outbacku,gdy się nagrzeje olej w skrzyni to przy skręcie mam wrażenie że przeskakują tylnie koła i całe auto pada w rezonans. w sterowniku zero błędów olej w super stanie,i teraz pytanie,czytałem trochę o tym na zagranicznych forach i mam dylemat czy i co należy wymienić i gdzie to zdobyć? Czy jest to ten cały koszyk z tymi tarczkami czy kupić każdą tarczkę osobno? autem jeżdżę na co dzień i chciałbym się przygotować na wymianę najszybciej jak się da.Co się najczęściej zużywa w tych skrzyniach? Miałem podobny problem w gt z 2000 roku i tam zmieniłem wiskozę razem z wałkiem a nie mam pojęcia co zmieniać tutaj.proszę o poradę może ktoś ma doświadczenie z tą usterką i wie jak to ugryść pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 czy po wlozeniu bezpiecznika (FWD pod maska w skrzynce bezpieczników) odlaczajacego sprzego MPT, nie ma problemów? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neighbor Opublikowano 28 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Witam, dzieki za odpowiedź po włożeniu bezpiecznika wszystko jest oka,samochód skręca normalnie i nic nie trzeszczy, więc coś umiera powoli w tylnej części skrzyni. Ma ktoś jakieś pomysły? z góry dzięki za jakiekolwiek info! pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tedimy99 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Podłącz pod komputer . Skoro bezpiecznik odłączył tył to problem tkwi w sterowaniu sprzęgłem a nie w samym sprzęgle. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neighbor Opublikowano 28 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Witaj w sterowniku zero błędów,od tego zacząłem i tutaj mam zagwostke ,dzwoniłem doczłowieka który ogarnia automaty i powiedział przez telefon ze problem może leżeć jak on to ujął w sterowaniu hydrauliki skrzyni. Teraz już sam nie wiem co umiera. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Głupie pytanie: masz wszystkie takie same opony? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MUrsus Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Głupie pytanie: masz wszystkie takie same opony? Nie ma głupich pytań są tylko głupie odpowiedzi male OT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neighbor Opublikowano 28 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Witajcie. Oczywiście wszystkie opony są tego samego producenta tej samej wielkości i tak samo zużyte. pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ppmarian Opublikowano 28 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Września 2013 Przeczytaj to http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/50896-dziwne-objawy/page__fromsearch__1 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neighbor Opublikowano 2 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Października 2013 (edytowane) Witaj ,dzieki za ten link.mam dokładnie to samo co ten człowiek w tym forku ,narazie zrobie kolejną akcje z dynamiczną wymianą olejów i bvędę informował co się zmieniło. pzdr Witajcie ,zrobiłem dzisiaj test na sprawdzenie dyferencjałów tak jak kolega z forestera z linku który przesłał ppmarian,i sprawa wygląda tak. Przednie lewe koło w górze, tylne prawe w górze dźwignia na pozycję N i kręcę kołami a one stoją nic się z nimi nie dzieje. Więc co może być uszkodzone w moim przypadku? jakby ktoś coś wiedział proszę o inf. pzdr Witajcie czy może ktoś coś wie co mi padlo skoro po podniesieniu auta i kręceniu tylnym prawym lewe przednie stoi i nie próbuje się ruszyć? Który dyfer umarł? pzdr Edytowane 30 Września 2013 przez neighbor Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lojszczyk Opublikowano 3 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 3 Października 2013 Witaj ,dzieki za ten link.mam dokładnie to samo co ten człowiek w tym forku ,narazie zrobie kolejną akcje z dynamiczną wymianą olejów i bvędę informował co się zmieniło. pzdr Witajcie ,zrobiłem dzisiaj test na sprawdzenie dyferencjałów tak jak kolega z forestera z linku który przesłał ppmarian,i sprawa wygląda tak. Przednie lewe koło w górze, tylne prawe w górze dźwignia na pozycję N i kręcę kołami a one stoją nic się z nimi nie dzieje. Więc co może być uszkodzone w moim przypadku? jakby ktoś coś wiedział proszę o inf. pzdr Witajcie czy może ktoś coś wie co mi padlo skoro po podniesieniu auta i kręceniu tylnym prawym lewe przednie stoi i nie próbuje się ruszyć? Który dyfer umarł? pzdr Nic się w ten sposób nie dowiesz . W automacie masz spięte osie tylko wtedy gdy pracuje silnik . Wracając do meritum to mam podejrzenia , że masz tarcze do wymiany Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
neighbor Opublikowano 4 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Października 2013 Witaj a możesz mi powiedzieć gdzie i takowe zdobyć ? Czy tylko serwis,czy znajdę je gdzieś indziej? jak wygląda ten element z tymi tarczami czy to jest jakiś koszyk czy jak w motorowerze ROMET tarcze sprzęgłowe? he he pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się