Jump to content

skrzynia 4eat outback MY06 problem ze sprzęgiełkiem wiskotycznym?czy jak to nazwać?Czego szukać


neighbor

Recommended Posts

Witam mam taki problem w moim outbacku,gdy się nagrzeje olej w skrzyni to przy skręcie mam wrażenie że przeskakują tylnie koła i całe auto pada w rezonans. w sterowniku zero błędów olej w super stanie,i teraz pytanie,czytałem trochę o tym na zagranicznych forach i mam dylemat czy i co należy wymienić i gdzie to zdobyć? Czy jest to ten cały koszyk z tymi tarczkami czy kupić każdą tarczkę osobno? autem jeżdżę na co dzień i chciałbym się przygotować na wymianę najszybciej jak się da.Co się najczęściej zużywa w tych skrzyniach? Miałem podobny problem w gt z 2000 roku i tam zmieniłem wiskozę razem z wałkiem a nie mam pojęcia co zmieniać tutaj.proszę o poradę może ktoś ma doświadczenie z tą usterką i wie jak to ugryść pzdr

Link to comment
Share on other sites

Witam, dzieki za odpowiedź po włożeniu bezpiecznika wszystko jest oka,samochód skręca normalnie i nic nie trzeszczy, więc coś umiera powoli w tylnej części skrzyni. Ma ktoś jakieś pomysły? z góry dzięki za jakiekolwiek info! pzdr

Link to comment
Share on other sites

Witaj w sterowniku zero błędów,od tego zacząłem i tutaj mam zagwostke ,dzwoniłem doczłowieka który ogarnia automaty i powiedział przez telefon ze problem może leżeć jak on to ujął w sterowaniu hydrauliki skrzyni. Teraz już sam nie wiem co umiera. pzdr

Link to comment
Share on other sites

Witaj ,dzieki za ten link.mam dokładnie to samo co ten człowiek w tym forku ,narazie zrobie kolejną akcje z dynamiczną wymianą olejów i bvędę informował co się zmieniło. pzdr

 

 

 

 

 

Witajcie ,zrobiłem dzisiaj test na sprawdzenie dyferencjałów tak jak kolega z forestera z linku który przesłał ppmarian,i sprawa wygląda tak. Przednie lewe koło w górze, tylne prawe w górze dźwignia na pozycję N i kręcę kołami a one stoją nic się z nimi nie dzieje. Więc co może być uszkodzone w moim przypadku? jakby ktoś coś wiedział proszę o inf. pzdr

 

Witajcie czy może ktoś coś wie co mi padlo skoro po podniesieniu auta i kręceniu tylnym prawym lewe przednie stoi i nie próbuje się ruszyć? Który dyfer umarł? pzdr

Edited by neighbor
Link to comment
Share on other sites

Witaj ,dzieki za ten link.mam dokładnie to samo co ten człowiek w tym forku ,narazie zrobie kolejną akcje z dynamiczną wymianą olejów i bvędę informował co się zmieniło. pzdr

 

 

 

 

 

Witajcie ,zrobiłem dzisiaj test na sprawdzenie dyferencjałów tak jak kolega z forestera z linku który przesłał ppmarian,i sprawa wygląda tak. Przednie lewe koło w górze, tylne prawe w górze dźwignia na pozycję N i kręcę kołami a one stoją nic się z nimi nie dzieje. Więc co może być uszkodzone w moim przypadku? jakby ktoś coś wiedział proszę o inf. pzdr

 

Witajcie czy może ktoś coś wie co mi padlo skoro po podniesieniu auta i kręceniu tylnym prawym lewe przednie stoi i nie próbuje się ruszyć? Który dyfer umarł? pzdr

 

Nic się w ten sposób nie dowiesz . W automacie masz spięte osie tylko wtedy gdy pracuje silnik .

Wracając do meritum to mam podejrzenia , że masz tarcze do wymiany

Link to comment
Share on other sites

Witaj a możesz mi powiedzieć gdzie i takowe zdobyć ? Czy tylko serwis,czy znajdę je gdzieś indziej? jak wygląda ten element z tymi tarczami czy to jest jakiś koszyk czy jak w motorowerze ROMET tarcze sprzęgłowe? he he pzdr

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...