jorgen Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 witam Zakupilem wlasnie po 4 latach przerwy forka my07 2.0 troche pojezdzilem i zaczego mi cos stukac z przodu ja wjade w mala dziure lub dolek czuje i slysze stukot . Teraz juz nie pamietam czy to moga byc byc laczniki czy sworznie. Z tego co pamietam przy moim poprzednim forku laczniki to raczej przy wychylaniu na boki a tutaj ewidentnie przy dziurach i "spiacych policjantach" Tutaj ten stukot tak jakby szedl po amortyzatorach . Prosze o jakies rady jak to sprawdzic bez warsztatu. Dzieki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORDSEQ Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Może to stabilizator poprzeczny, Dość uciążliwie stuka a wymienić trzeba tylko dwie gumy. Trzeba podnieść przynajmniej na lewarku koło lewe lub prawe i poruszać, drugi człek w tym czasie patrzy gdzie stuka ? --- To tak domowym sposobem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Jak przedmowca pisze, mocowanie stabilizatora. Dwie gumy, koszt mały. Zawsze można zrobić na tzw. "Wszelki wypadek " Wysyłane z mojego Q5 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
viking1232 Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 sprawdz dokrecenie od gory mocowanie amorow Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 (edytowane) a jestem w stanie wymienic sam bez podnosnika, tylko majac lewarek?Oczywiscie klucze posiadam. patrzac na ten stabilizator poprzeczy to raczej obyda kola chyba musza byc uniesione bo bedzie trudno z wymiana Edytowane 23 Września 2013 przez jorgen Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evi Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Ja u siebie w my04 sam wymienilem tylko z lewarkiem. Troche zabawy bylo ;-) na podnosniku duzo latwiej to zrobić Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 23 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 aby byc pewnym to nie sa laczniki tylko gumy na ktorych umocowany jest sabilizator Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evi Opublikowano 23 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2013 Tak gumy poprzecznego stabilizatora. Mi bylo je ciężko zdjac, w druga strone poszlo duzo szybciej;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek81 Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 U mnie szukało na nierównościach. Przyczyną byla dolna tuleja wachacza. Swoją droga to czy w foresterach są montowane sprężyny (wygluszajace) na klockach hamulcowych? U mnie nie ma a prawy przód mi brzęczy. Dzięki za odpowiedź Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 widze ze bez podnosnika I warsztatu bedzie ciezko ustalic, ale zauwazylem ze jak podjade powoli pod nierownosc jest ok ale jak jade troszeczke szybciej to nawet male nierownosci jak (zebrany asfalt) to stuka I to na obydwoch kolach, czy jak by to byly tuleje wahacza lub sworzen czy mozliwe ze dwa kola jednoczesnie by sie zuzyly. Moze znacie dobra metode bez warsztatu jak sprawdzic czy to stabilizatory poprzeczne? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzlo Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 (edytowane) Trzymaj stabilizator a i ktoś niech ci biją autem na boki ;-) jeśli to gumy to wyczujesz :-) Edytowane 25 Września 2013 przez Bodzlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORDSEQ Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 (edytowane) Dalej stawiam na stabilizator poprzeczny. Wystarczy podnośnik żaba, zdejmij jedno koło i już będzie widać tą nieszczęsną gumę . Edytowane 25 Września 2013 przez LORDSEQ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 zamowilem olej jak bede wymienial do zajrze pod samochod I sprawdze te gumy. Dzieki witam Dzisiaj sprawdzalem na dotyk gdzie stuka (kolega bujal forkiem) powiem wam ze teraz to juz zgupialem trzymajac stabilizator wczuwam takie pukniecia ale wydaje misie ze bardziej jest to wyczuwalne na lacznikach niz blizej gum. Wyglad gum stabilizatora od strony kola jest normalny nie widze pekniec niczego ,teraz to naprawde mam problem. Moze jakis podpowiedzi? Kazda rada sie przyda Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luki266 Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Wymień gumy, jak nie pomoże to później łączniki. Wcześniej czy później i tak to trzeba zrobić. Co do wymiany, to nie wiem jak w Forku, ale w OBK nie trzeba było podnosić auta, wystarczyło się położyć i trochę "pogimnastykować", ale dało się. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORDSEQ Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Ja mam już ostatnią radę : Jedź z tym na stację kontroli pojazdów, gość Ci znajdzie "dzięcioła" a Ty już sobie ewentualnie wymienisz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 25 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 w forkku mysle ze bedzie ciezko gumy wymienic bez podnosnika z tego co udalo mi sie zauwazyc to dostep do srob jest ograniczony przez nie wiem jak doklanie to nazwac (oslona, belka), wydaje mi sie ze nawet majac podnosnik trzeba bedzie ta oslone(belke) zdemontowac. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orlen Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 daj go na podnośnik i poruszaj kołem lewo/prawo tak zeby kierownica kręciła. Jak bedzie stukać to zobacz czy maglownica sucha. Jesli sucha to ok, jak mokro to sie zacznij planować wydatki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 26 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 Maglownice myślę żeby było czuć przy skręcaniu, a tu ewidentnie wali przy dziurach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
orlen Opublikowano 26 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Września 2013 nie czuć jej, przetestowane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 30 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Września 2013 Dzisial zauwazylem ze stabilizator na jednej gumie ma luz tak jakby srednica otworu byla za duża wiec mysle ze to te gumy się wyrobily. Zamówiłem nowe napisze czy to byla ich wina po wymianie. Witam ponownie. Bylem dzisiaj u mechanika i powiedzial mi ze jest duzo roboty z wymiana tych gum stabilizatora z przodu bo nie ma dostepu i trzeba duzo odkrecac takich elementow metalowych(zapomniałem nazwy albo on sam nie wiedzial) i trzeba 500 zl za robotę zaplacic plus gumy. Teraz pytanie czy jest to prawda, czy moze dam rade to zrobic sam. Witam ponownie. Bylem dzisiaj u mechanika i powiedzial mi ze jest duzo roboty z wymiana tych gum stabilizatora z przodu bo nie ma dostepu i trzeba duzo odkrecac takich elementow metalowych(zapomniałem nazwy albo on sam nie wiedzial) i trzeba 500 zl za robotę zaplacic plus gumy. Teraz pytanie czy jest to prawda, czy moze dam rade to zrobic sam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mirek81 Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Dasz se radę. A ile radości będziesz miał Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
LORDSEQ Opublikowano 1 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 1 Października 2013 Pamiętam, że jak zakładałem poliuretany to były przecięte, także na wcisk weszły bez żadnego większego rozkręcania Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jorgen Opublikowano 5 Października 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Gumy wymieniłem I przestało stukać dzięki chlopaki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
evi Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Zmień mechanika :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marhof Opublikowano 5 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2013 Zdecydowanie zmień mechanika... Ja wymieniałem gumy stabilizatora przy okazji przeglądu i był to koszt około 30zł za sztukę, a za robociznę nie wzięli nic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się