dirkdiggler Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 No wiec wczoraj z okazji kilkudniowego urlopu na remont chaty pojechalem na hamownie Wyplulo 240KM i 300 Nm Slabiutko jak na Typer ver4 legitymujacego sie fabryczna moca 280 KM 350nm, Gdzie jest moc zatem i jak ja odzyskac? Dalo do myslenia. Co sprawdzilem: - boost w peaku ok 0,9bar - tu wydaje sie lekko za nisko - auto lekko poszarpuje ale tu prawdopodobnie winny jest bov - z ciekawosci podmienilem restryktor od innego TypeRa ale tu boost spadl mi do 0,8- minimalnie wieksza dziurka w dyszy - jest bov hks i tu chcialbym wrocic do seryjnego zaworu na sprobowanie czy szarpanie zniknie i jak to wplynie na boost Cos go trzyma... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MegasWRC Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Mało coś... a wrażenie jest jakby miał z 350KM jetem ciekaw gdzie leży przyczyna. Dodam, że przepływka jest tam nowa, bo zdarzają się przez nią problemy z mocą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 - na jakie paliwo są seryjnie strojone Type R v4 ? - na jakim paliwie robiłeś pomiar ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dirkdiggler Opublikowano 6 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Pomiar na 100 z shella. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 6 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 6 Września 2013 Co to za hamowania? Jak ciepło było? Na moc w aucie turbo ma wpływ dużo rzeczy. Na początek sprawdź stan silnika tzn ciśnienie sprężania potem szukaj elektrycznej usterki Wysyłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Po pierwsze sprawdź bov-a załóż jakiegos sprawnego, miałem podobnie... też szukałem wszędzie... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kts Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Po mojemu słabo dmucha.... Mój w piku miał 1,2-1,25. Ale trzymał cały czas 1,1. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 7 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 7 Września 2013 Zużyty bov popuszcza ;-) i nie trzyma ciśnienia... Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się