Skocz do zawartości

Cel: odzyskac moc fabryczna w typeR


dirkdiggler

Rekomendowane odpowiedzi

No wiec wczoraj z okazji kilkudniowego urlopu na remont chaty pojechalem na hamownie ;)

 

Wyplulo 240KM i 300 Nm

 

Slabiutko jak na Typer ver4 legitymujacego sie fabryczna moca 280 KM 350nm, Gdzie jest moc zatem i jak ja odzyskac?

 

 

Dalo do myslenia.

Co sprawdzilem:

- boost w peaku ok 0,9bar - tu wydaje sie lekko za nisko

- auto lekko poszarpuje ale tu prawdopodobnie winny jest bov

- z ciekawosci podmienilem restryktor od innego TypeRa ale tu boost spadl mi do 0,8- minimalnie wieksza dziurka w dyszy

- jest bov hks i tu chcialbym wrocic do seryjnego zaworu na sprobowanie czy szarpanie zniknie i jak to wplynie na boost

 

 

Cos go trzyma...

 

 

 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mało coś... a wrażenie jest jakby miał z 350KM :D jetem ciekaw gdzie leży przyczyna. Dodam, że przepływka jest tam nowa, bo zdarzają się przez nią problemy z mocą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...