dirkdiggler Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 No wiec wczoraj z okazji kilkudniowego urlopu na remont chaty pojechalem na hamownie Wyplulo 240KM i 300 Nm Slabiutko jak na Typer ver4 legitymujacego sie fabryczna moca 280 KM 350nm, Gdzie jest moc zatem i jak ja odzyskac? Dalo do myslenia. Co sprawdzilem: - boost w peaku ok 0,9bar - tu wydaje sie lekko za nisko - auto lekko poszarpuje ale tu prawdopodobnie winny jest bov - z ciekawosci podmienilem restryktor od innego TypeRa ale tu boost spadl mi do 0,8- minimalnie wieksza dziurka w dyszy - jest bov hks i tu chcialbym wrocic do seryjnego zaworu na sprobowanie czy szarpanie zniknie i jak to wplynie na boost Cos go trzyma... Link to comment Share on other sites More sharing options...
MegasWRC Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Mało coś... a wrażenie jest jakby miał z 350KM jetem ciekaw gdzie leży przyczyna. Dodam, że przepływka jest tam nowa, bo zdarzają się przez nią problemy z mocą. Link to comment Share on other sites More sharing options...
piter Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 - na jakie paliwo są seryjnie strojone Type R v4 ? - na jakim paliwie robiłeś pomiar ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
dirkdiggler Posted September 6, 2013 Author Share Posted September 6, 2013 Pomiar na 100 z shella. Link to comment Share on other sites More sharing options...
GeOrGe Posted September 6, 2013 Share Posted September 6, 2013 Co to za hamowania? Jak ciepło było? Na moc w aucie turbo ma wpływ dużo rzeczy. Na początek sprawdź stan silnika tzn ciśnienie sprężania potem szukaj elektrycznej usterki Wysyłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieski708 Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Po pierwsze sprawdź bov-a załóż jakiegos sprawnego, miałem podobnie... też szukałem wszędzie... Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kts Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Po mojemu słabo dmucha.... Mój w piku miał 1,2-1,25. Ale trzymał cały czas 1,1. Link to comment Share on other sites More sharing options...
niebieski708 Posted September 7, 2013 Share Posted September 7, 2013 Zużyty bov popuszcza ;-) i nie trzyma ciśnienia... Wysyłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now