Jump to content

Cel: odzyskac moc fabryczna w typeR


dirkdiggler
 Share

Recommended Posts

No wiec wczoraj z okazji kilkudniowego urlopu na remont chaty pojechalem na hamownie ;)

 

Wyplulo 240KM i 300 Nm

 

Slabiutko jak na Typer ver4 legitymujacego sie fabryczna moca 280 KM 350nm, Gdzie jest moc zatem i jak ja odzyskac?

 

 

Dalo do myslenia.

Co sprawdzilem:

- boost w peaku ok 0,9bar - tu wydaje sie lekko za nisko

- auto lekko poszarpuje ale tu prawdopodobnie winny jest bov

- z ciekawosci podmienilem restryktor od innego TypeRa ale tu boost spadl mi do 0,8- minimalnie wieksza dziurka w dyszy

- jest bov hks i tu chcialbym wrocic do seryjnego zaworu na sprobowanie czy szarpanie zniknie i jak to wplynie na boost

 

 

Cos go trzyma...

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Co to za hamowania? Jak ciepło było? Na moc w aucie turbo ma wpływ dużo rzeczy. Na początek sprawdź stan silnika tzn ciśnienie sprężania potem szukaj elektrycznej usterki

 

Wysyłane z mojego GT-N7105 za pomocą Tapatalk 2

 

 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...