Jump to content

Za duże doładowanie GT'00


kukus
 Share

Recommended Posts

Mam problem z za duzym doladowaniem.

Subaru impreza Gt'00 koncowy tlumik prodrive i wyciety katalizator z DP. Reszta seria poza BOVem i LPG.

Przy wcisnieciu gazu w podloge cisnienie szybko rosnie, wlacza sie boost cut w okolicach 1,2 bara auto szarpie, doladowanie spada i leci jak trzeba. Wezyki przy sprezarce i do zaworka wymienione. Przy zatkaniu zaworka sprezarka ladnie odcina przy 0,5 bara.

Zaworek dziala oraz przeczyszczony. Jest drozny tak samo jak wszystkie przewody z tym zwiazane.

Zwezka w przewodzie przelozona, wiec niby wszystko jest jak trzeba a pompuje za duzo.

Jakis pomysl?

Zmienic zwezke? Tylko na jaka i jak taka dostac? Czy MBC zamiast zaworka?

Temat o tyle meczacy ze ostatnio co weekend jezdze nad morze i cala wycieczka na pokladzie zaczyna krzyczec gdy podczas wyprzedzania auto szarpie zamiast pruc do przodu :)

Link to comment
Share on other sites

Myslalem ze skoro napisalem o zdlawieniu sprezarki do 0,5 bara, o wymianie zwezki, o wymianie przewodow i czyszczeniu zaworka to jest to jednoznaczne z tym ze szukalem bo przeciez z palca takich pomyslow bym nie wyssal :)

Szukalem, zrobilem w/w rzeczy wg tego co znalazlem i dlatego dalej szukam pomocy :(

Link to comment
Share on other sites

bylo milion razy.
było, było :)

uwolniłeś wydech, to masz przeładowania .... szykuj się do remapu, lub ogranicz doładowanie, (np. MBC) ... ale lepiej podjedź z tym do kogoś kto się na tym zna lepiej od Ciebie.

Widzę, że jesteś z Warszawy - to masz szczęście i nie musisz daleko szukać fachowców ;)

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...