Jump to content

Parę pytań dotyczących wymiany pompy paliwowej-WRX 2001.


Siekierka
 Share

Recommended Posts

Witam potrzebuję wymienić wyżej wspomnianą mam już zestaw i pompę.Czy da rade to zrobić samemu czy lepiej zostawić 200 pln w serwisie za montaż?Jeśli można samemu bez zbędnego ryzyka to czy po zamontowaniu trzeba coś jeszcze adaptować ustawiać itd czy działa tak ja ma działać od razu po wymianie?Czy stan paliwa podczas wymiany ma być na głębokiej rezerwie czy nie ma to znaczenia(nie chciałbym zalać benzyną samochodu) :) Z góry dziękuje za info bo odpowiedzi na te konkretne pytania niestety nie znalazłem ;)

Edited by Marek Sieroszewski
Link to comment
Share on other sites

Jeśli wymieniający jest totalnym "laikiem manualnym" w temacie mechaniki samochodowej to serwis. :P;)

Jeśli lubisz i łapki masz sprawne,to proste zadanie na godzinkę z lekkim okładem.Stan paliwa nie ma znaczenia,ale lepiej aby nie był pełen.Dokładnie się przyjrzyj po wyjęciu pompy jak to wygląda i do roboty. ;)

Nie trzeba nic adaptować,ustawiać.Wymieniasz i ma działać.

Pompa oryginalna czy jakie inne Walbro?

Edited by cybel
Link to comment
Share on other sites

buu.. nie ma co dygać kolego...!! proste jak budowa cepa.. myślę że moja dziewczyna dała by radę...

4 śrubki - śrubokręt krzyżakowy potem po zdjęciu tej obudowy parę śrubek rozmiar 6/8 nie pamiętam ale chyba około 6/8 ich było potem wypinasz kostkę zasilającą i wyjmujesz całą pompę .. potem patrzysz dokładnie (np robisz fotkę) i zamieniasz pompę... i w czym problem.?? ahh

Link to comment
Share on other sites

No dobra przekonałeś mnie parę rzeczy w autach udało mi się wymienić więc może tym razem też się uda ^_^ Rozumiem,że dostęp przez odkręcenie tylnej kanapy i pompa znajduję się po stronie kierowcy?

Link to comment
Share on other sites

A najważniejsze to zastosuj oryginalne sitko !!!! To co jest w starej pompie , a nie to co jest dołączone do pompy walbro jeśli takowe jest , bo są dwa rodzaje pomp , z zestawem montażowym i bez .

Link to comment
Share on other sites

A najważniejsze to zastosuj oryginalne sitko !!!! To co jest w starej pompie , a nie to co jest dołączone do pompy walbro jeśli takowe jest , bo są dwa rodzaje pomp , z zestawem montażowym i bez .

 

Zamówiłem pompę z zestawem montażowym i znajduje się w nim coś co wygląda jak filtr jak rozumiem chodzi o tą część? Mam rozumieć,że taki stary wysłużony będzie lepszy niż nowy :wacko: ? Przy okazji podłączę się jeszcze z zapytaniem czy przy wymianie przepływomierza sprawa wygląda podobnie jak z pompą paliwa chodzi mi o ewentualne ustawienia potem czy wyciągam stary wkładam nowy i huczy?

Link to comment
Share on other sites

A najważniejsze to zastosuj oryginalne sitko !!!! To co jest w starej pompie , a nie to co jest dołączone do pompy walbro jeśli takowe jest , bo są dwa rodzaje pomp , z zestawem montażowym i bez .

 

Zamówiłem pompę z zestawem montażowym i znajduje się w nim coś co wygląda jak filtr jak rozumiem chodzi o tą część? Mam rozumieć,że taki stary wysłużony będzie lepszy niż nowy :wacko: ? Przy okazji podłączę się jeszcze z zapytaniem czy przy wymianie przepływomierza sprawa wygląda podobnie jak z pompą paliwa chodzi mi o ewentualne ustawienia potem czy wyciągam stary wkładam nowy i huczy?

 

Zostaw stare sitko !!!! mimo ze może z wyglądu ciemniejsze , wiem co mówię :)

Link to comment
Share on other sites

@@carfit,jak browarek?Chłodny?! ;):P:biglol:

@, słuchaj carfita,może się nie zna ale ma dobre chęci. :biglol:

 

Dziękuje i oczywiście skorzystam z rady.Sądząc po ilości postów carfit rzeczywiście ma dobre chęci :D

 

A najważniejsze to zastosuj oryginalne sitko !!!! To co jest w starej pompie , a nie to co jest dołączone do pompy walbro jeśli takowe jest , bo są dwa rodzaje pomp , z zestawem montażowym i bez .

 

Zamówiłem pompę z zestawem montażowym i znajduje się w nim coś co wygląda jak filtr jak rozumiem chodzi o tą część? Mam rozumieć,że taki stary wysłużony będzie lepszy niż nowy :wacko: ? Przy okazji podłączę się jeszcze z zapytaniem czy przy wymianie przepływomierza sprawa wygląda podobnie jak z pompą paliwa chodzi mi o ewentualne ustawienia potem czy wyciągam stary wkładam nowy i huczy?

 

Zostaw stare sitko !!!! mimo ze może z wyglądu ciemniejsze , wiem co mówię :)

 

To jeszcze z czystej ciekawości i możliwości poznania kolejnego tajnika Subaru spytam dlaczego zostawiamy stare sitko ? :huh:

Edited by Marek Sieroszewski
Link to comment
Share on other sites

i jak dałeś radę z pompą sam?

 

Z małą pomocą kumpla,ale można powiedzieć,że tak ;) Czy problem zniknął okaże się na kolejnej diagnostyce <_< Stare sitko zostawione natomiast nowa pompa Walbro ma inna gumę niż oryginał, tą która dociska pompę i ona tak średnio pasuje szczerze powiedziawszy do tego metalowego elementu no ale przylega i trzyma się dobrze no i działa.Mam nadzieję,że problem rozwiązany jak nie zostanie jeszcze przepływomierz gdzie czeka kolejna zagwozdka czyli rozpiętość cenowa.Takie samo Denso potrafi kosztować 900 lub np 450 i o co kaman? :P

Edited by Marek Sieroszewski
Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...