TyrTyr Opublikowano 13 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2013 i olbrzymiego Buicka park ave? Zgaduję... czy regall? Widze ze i Ty mnie nie doceniasz ESTATE WAGON prawie taki jak na filmie z Chevy Chase. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gryzli Opublikowano 14 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 14 Września 2013 ESTATE WAGON A taki... Mnie się właśnie podobał park ave - podobny do caprice/Impala - a najbardziej to... nawet teraz chętnie bym łyknął tego chevy caprice z 3M-owską tapicerką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TyrTyr Opublikowano 18 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Września 2013 ESTATE WAGON A taki... Mnie się właśnie podobał park ave - podobny do caprice/Impala - a najbardziej to... nawet teraz chętnie bym łyknął tego chevy caprice z 3M-owską tapicerką. Jedyny pojazd jaki by nabyl z tych starych to Willis'a Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Ma ktoś schemat podłączenia chłodzenia AT do chłodnicy wody ? W swoim OBK zmienilem w końcu chłodnice wody w której jest chłodzenie AT, tylko teraz nie wiem czy podpina się ją do obiegu który idzie do filtra, czy ze skrzyni wychodzą osobne węże do chłodnicy. Jeśli to ten sam obieg co do filtra, to mam się wpiac na zasilaniu czy na powrocie z filtra ? Sprawa dość pilna, bo będę to robił dziś. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Tak a propos aut zza oceanu - znajomy zakupił camry właśnie z US. Zadowolony był z auta bardzo...przez 2 dni. Później 200 km autostrady przejechał z prędkością ok 200 km/h i zakończyło to żywot automatu. Wraz z drugą skrzynią do auta wjechała chłodnica której nie było w standardzie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Tak a propos aut zza oceanu - znajomy zakupił camry właśnie z US. Zadowolony był z auta bardzo...przez 2 dni. Później 200 km autostrady przejechał z prędkością ok 200 km/h i zakończyło to żywot automatu. Wraz z drugą skrzynią do auta wjechała chłodnica której nie było w standardzie. Ja mam EU i tez cholodnicy AT nie miałem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 To ja bym dokupił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 Ma ktoś schemat podłączenia chłodzenia AT do chłodnicy wody ? http://opposedforces.com/parts/legacy/us_b12/type_27/automatic_transmission/at_transmission_case/illustration_4/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ferdek Opublikowano 1 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2014 To ja bym dokupił Właśnie to zrobilem Ma ktoś schemat podłączenia chłodzenia AT do chłodnicy wody ? http://opposedforces.com/parts/legacy/us_b12/type_27/automatic_transmission/at_transmission_case/illustration_4/ Dzięki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł951 Opublikowano 4 Maja 2014 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2014 (edytowane) Z tego co wiem to trzeba głównie uważać żeby nie trzymać długo na hamulcu na D stojąc np. w korku. Lepiej wrzucić na luz. Jak jest na D to pompa cały czas pompuje i może się przegrzać jak długo się stoi. Wręcz przeciwnie , stojąc nie powinno się wrzucać na N. A właściwie dlaczego? Z ciekawości pytam... ... bo olej nie krąży pod właściwym ciśnieniem, nie pracuje pompa oleju skrzyni. Pozycja N powinna być wykorzystywana jeśli jest potrzeba przepchnięcia auta, czy holowania. Z tym, że holowanie to raczej na bardzo krótkim dystansie i z prędkością kilku km/h Dlaczego twierdzisz, że nie pracuje? Właśnie, że pracuje bo jest na stałe mechanicznie spięta z konwerterem, który obraca się razem z silnikiem. Już wsadzając konwerter do skrzyni dopuki się nie "zatrzaśnie" z pompą to znaczy, że nie jest na swoim miejscu (określa to odległóść konwertera od obudowy skrzyni). Olej krąży na "N" tam gdzie powiniem czyli konwerter, pompa, miska olejowa, kaseta sterująca ale tylko tam gdzie pozwalają mu elektrozawory wysterowane na "N". Nie ma zapiętego biegu, auto stoi, większość elementów się nie kręci. Dopiero jak wrzucimy na "R" lub "D" to są gotowe do pracy co czuć po aucie. Ponadto dynamiczna wymiana oleju to nic innego jak zassanie nowego aft`u z miski i wypchnięcie za jego pomocą starego oleju przez całą skrzynię, pompę i konwerter (oczywiście trzeba pilnować i uzupełniać poziom w trakcie) do chłodnicy atf`u gdzie można rozpiąć węże i zlać stary atf. Dynamiczną wymianę robi się w pozycji "N" czy tam "P". Pracująca pompa bardzo szybko "osuszy" wtedy skrzynię. Edytowane 6 Maja 2014 przez Paweł951 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się