skrzypekQ4 Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Potrzebuje opinie osob, ktore robily taka modyfikacje w swoim aucie. Dodam, ze zamontowalem juz taki zestaw u siebie, przy okazji wymiany dyfra, ktory zaczal wykazywac oznaki "zmeczenia" objawiajace sie stukami przy zmianie biegow. Niestety po tej wymianie cos mi nie pasi... znaczy sie, nie bardzo wiem co sie dzieje? podczas przyspieszania wszystko jest OK, ale po odjeciu gazu i hamowaniu silnikiem, cos wpada w jakies wibracje niemilosierne, wydajac przy tym przerazajace dzwieki, jakby sie mialo zaraz rozleciec. Chcialbym sie dowiedziec, czy ktos z Was po zmianie gumowych poduszek na poliuretany, zauwazyl jakies anomalie w odglosach za napedow, docierajacych do kabiny? Zastanawiam sie, czy to jest taki urok poliuretanow, czy moze walniety/wyjacy jest kolejny dyfer, ktory zalozylem, w sumie to juz trzeci lacznie z moim Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 potwierdzm Twoje odczucia. Z tym że ja wziałem od qbutka poli mniejwiecej twardości nowych gum fabrycznych ,więc nie ma tak strasznie. U mnie wymiana na poliuretan uwydatniła ten głuche walniecie przy energicznym ruszaniu, ale już słyszałem że w rwd i awd to jest urok pewnego przebiegu .... u mnie prawdopodobnie jest to luz wałka atakującego w dyfrze, zresztą miałem kiedys o tym watek w technicznym. Ignoruje to jak pozostałe 80% ludzi. Wiem że Max chciał podmienić dyfer żeby sie upenić ,ale nie pytałem już ze 2 miesiące. Jeżeli masz twarde poliuretany to po prostu całe drgania ida na bude. Ciężko Ci bedzie zlokalizować co tak trzeszczy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
t_sebek Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Dokładnie sie zgadzam z przedmówcą Mój brat zalożył TYLKO podkładki pod sanki tylnego dyfra ( te przednie po bokach) na zwykłych gumowych tulejach. Fakt że wszystko sztywniejsze ( o wiele w porównaniu do mojego bez tych talerzyków) ale rezonans jest, zwlaszcza jak sie jedzie za niskimi obrotami. Niestety jak jest twardo to gdzieś to musi być odczuwalne.... Dlatego sam się zastanawiam czy założyć Powerflexy ( które stoją grzecznie w pudełku) bo wygoda podróżowania będzie już znikoma. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaarolekkk Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Wymieniałem gumy tylnej belki jak i dyfra na poliuretany (sh90). Robiono mi je w deuter Olkusz. Na szczęście nie słyszę żadnego dzwonienia ani innych dźwięków. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grafffik Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Mam u siebie kpl czerwonego pouliretanu w calym zawieszeniu i nie mam takich problemow. Moja sugestia to sprawdz mocowanie dyfra, 2 wzdlużne sruby, tamtejsze gumy lubią sie rwać oraz 8 srub przy laczeniu z walem 4 pionowe, laczone wzdluznie parami oraz 4 poziome. ____ wysłano z Nokia 5110 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 27 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2013 Może też być podpora wału ,ale ona własnie daje ww. dupnięcie przy strzelaniu ze sprzegła, więc raczej Cie skrzypek nie interesuje jeżeli po wymianie gum na poli to jest to najprostsze wytłumacznie. Jeżeli wymieniałeś dyfer i przy okazji dałes poli to mozesz kombinowac nad walnietym dyfrem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 29 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 grafffik, jak napisalem w pierwszym poscie, wymienione mam poduszki boczne(te przy belce) i tylne, na ktorych most przykrecony jest do sanek. wiec wszystkie gumy sa zamienione na poliuretan. Matiz, zauwazylem tez to metaliczne "dupniecie", przy kopnieciu sprzegla podszas jazdy. podpora wydaje sie byc cala, ale zobaczymy jeszcze jak sie wal zdejmi. czekam na kolejny dyfer, w tym czasie pokombinuje jeszcze cos z tymi co mam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 No ja wlasnie jestem po zmianie gumek na poli (poza sankami tylnymi) wszystko jest zolto-czerwone. No i teraz mam zagwozdke... cos mi z tylu zaczelo chrobotac :-( slychac to przy 'schodzeniu' z obrotow; czyli np na 3ce mocniejsze depniecie w gaz a potem odpuszczenie i wtedy zaczyna sie symfonia dzwiekow (chrobot polaczony czasem ze stuknieciem). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 czyli masz dokladnie to co umnie. ja sie jeszcze z tym nie uporalem niestety dopiero od poniedzialku zaczynam ponownie ta nierowna walke... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 15 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 15 Sierpnia 2013 co sie dzieje z tymi dyframi ????czy mocowaniami ze tak strzela ma ktos na to jakis kontretny sposób???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Ja juz wiem co mi chrobocze. Glowny walek skrzyni polecial. Jestem przeszczesliwy.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Ja juz wiem co mi chrobocze. Glowny walek skrzyni polecial. Jestem przeszczesliwy.... jak to zdiagnozowales/sprawdziles? pytam, bo ja swojego auta nie moglem dzisiaj odstawic jeszcze do warsztatu. musze czekac na likwidatora szkod, bo malo roztropna pani, nie zmiecila sie na parkingu i obtarla mi zderzaczek i furteczke Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Podjechalem do znajomego mechanika. Przejechal sie ze mna. Potem wstawil auto na podnosnik, stetoskopem przesluchal i wyszlo szydlo z worka.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Podjechalem do znajomego mechanika. Przejechal sie ze mna. Potem wstawil auto na podnosnik, stetoskopem przesluchal i wyszlo szydlo z worka.... ale juz zrobione czy dopiero diagnoza???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Podjechalem do znajomego mechanika. Przejechal sie ze mna. Potem wstawil auto na podnosnik, stetoskopem przesluchal i wyszlo szydlo z worka.... daj znac jak juz rozbierzecie te napedy/skrzynie, etc... i potwierdz ostatecznie czy diagnoza Twojego mechanika sie potwierdzila, czy jednak cos innego wylo/walilo/stukalo...? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Podjechalem do znajomego mechanika. Przejechal sie ze mna. Potem wstawil auto na podnosnik, stetoskopem przesluchal i wyszlo szydlo z worka.... ale juz zrobione czy dopiero diagnoza???? Diagnoza. A co do roboty to na 100% wjedzie 6 MT z STi Podjechalem do znajomego mechanika. Przejechal sie ze mna. Potem wstawil auto na podnosnik, stetoskopem przesluchal i wyszlo szydlo z worka.... daj znac jak juz rozbierzecie te napedy/skrzynie, etc... i potwierdz ostatecznie czy diagnoza Twojego mechanika sie potwierdzila, czy jednak cos innego wylo/walilo/stukalo...? Niczego rozbierac nie bede bo to bez sensu i szkoda czasu. Pojade jeszcze na jedna weryfikacje (tam gdzie beda mi zmieniali napedy) i jesli sie potwierdzi to wrzucam 6MT z STi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 19 Sierpnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Sierpnia 2013 to daj znac co tam wyszlo po tej kolejnej weryfikacji, bom ciekaw bardzo. ja niestety napedow nie moge teraz zmieniac, bo srodkow brak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Potwierdziło się że wałek sprzęgłowy jest wywalony. Do tego doszło to, że wał nie jest w osi, co powodować mogło ten chrobot. I to bym proponował Tobie sprawdzić, tzn okolice dyfra i wału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Sierpnia 2013 Panowie ja dzisiaj pojeździłem z mechanikiem w bagażniku powaga po dołakach wyszło jeszcze ze blacha która odizolowuje dyfer od zbiornika paliwa tez wali w dyfer sprawdzcie sobie bo tez niezle stuka???? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Matiz Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 u mnie sie nosi po budzie więc u mnie raczje odpada.Pozatym chyba macałem tam ręką jak wkładałem poli Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kubasti Opublikowano 22 Sierpnia 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Sierpnia 2013 nieraz nakłada sie pare stuków na siebie wiec warto zwracac uwage na wszystkie aspekty,,,,, Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tranquilizer Opublikowano 24 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 Wiec zeby nie siac defektyzmu... slyszalny chrobot jest to nic innego jak drgania przenoszone z napedow na bude. Winne temu bylo wpakowanie poli w tylnia belke i mocowanie dyfra :-) W sumie jest fajnje, bo auto sztywne, ale obarczone wiekszym hurgotem w srodku :-P Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzypekQ4 Opublikowano 24 Września 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Września 2013 no i to jest wlasnie porazka do normalnej jazdy. moja wanna od 3 tyg. stoi w garazu nie ruszana, bo zniesc tego nie moge. czekam wlasnie na przyplyw checi i gotowki, zamawiam normalne(gumowo/satlowe) tuleje i dopiero zaczne tym jezdzic. na tych strong-flexach sie nie da Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzudok Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Tez miałem ochote zakładac poliuretan ale na moje szczescie wybił mi je z głowy Carfit do codziennej jazdy nie ma sensu........... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jathek Opublikowano 25 Września 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Września 2013 Ja mam komplet na przod i jakiegos wzmozonego chrobotu nie doswiadczylem Wysłane z mojego GT-I9300 za pomocą Tapatalk 4 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się