kugi Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 (edytowane) Witam, byłem juz u tłumikarza i zaprzyjaźnionego mechanika ale nikt nie jest w stanie zdiagnozować brzęczenia, a objawia się ono tak: - auto musi byc pożądnie rozgrzane - na zimno efekt nie występuje - brzęczenie słychac tylko pod obciązeniem przy przyspieszaniu w granicach 2400 - 3000 rpm - na biegu jałowym brzęczenie nie występuje - siedzą w kabinie mam wrażenie że dźwięk dochodz z komory silnika od strony pasażera. Auto to legacy D 2008 r Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym przypadkiem lub może podsunać jakąś sugestie co to może być? Dodam że większość metalowych osłon wydechu została posprawdzana... Pozdrawiam, K Edytowane 26 Lipca 2013 przez kugi Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Czy ktoś z Was spotkał się z podobnym przypadkiem lub może podsunać jakąś sugestie co to może być? może turbo...? z tym , że to raczej gwizd... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 26 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 Chyba nie... Brzęczy, rezonuje jak jakaś blaszka, ale ni w ząb nie można jej zlokalizować Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
arkadias Opublikowano 26 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2013 kiedys mialem podobny problem, dlugo szukalem a przyczyna byl jakis luzny kawalek metalu w katalizatorze Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sebastian32 Opublikowano 28 Lipca 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Lipca 2013 Witam, a u mnie ponownie pojawił się identyczny problem jak w tym temacie, tylko przy innych obrotach. Brzęczenie zawsze mijało po odkręceniu wydechu, manipulacjach przy nim ale po ok 20 kkm pojawiał się znowu. Troche denerwujace podczas jazdy po miescie, gdy silnik cały czas przechodzi przez feralny zakres obrotów. http://www.forum.subaru.pl/index.php?/topic/47561-dzwiek-jek-przy-1800-1900-obrotow/ Sebastian Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kugi Opublikowano 29 Lipca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Lipca 2013 Obudowa filtra powietrza się poluzowała i dotykała błotnika, stąd był rezonans 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi