Sose Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Cześć, pacjent: Impreza STI 2005 (przejściówka), objawy: zaraz po odpaleniu na zimno wskazówka wspina się na 1500-1700 obrotów i baaaardzo delikatnie faluje w zasięgu 1/3 kreski. Wystarczy jednak dosłownie moment postać i musnąć gaz, żeby wskazówka opadła do 1200. Po około 2,5 minuty wskazówka zaczyna powoli opadać do 700 obrotów i tam już pozostaje niewzruszona i niefalująca (po 3 minutach silnik ma już na ogół ok. 90 stopni). Czy jest czym się martwić? Wieczorem wrzucę filmik. Z góry dzięki za pomoc Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 (po 3 minutach silnik ma już na ogół ok. 90 stopni). Plyn chlodzacy ma 90 stopni. Zanim olej w silniku sie zagrzeje to ze dwa razy tyle czasu jest potrzebne. objawy: zaraz po odpaleniu na zimno wskazówka wspina się na 1500-1700 obrotów i baaaardzo delikatnie faluje w zasięgu 1/3 kreski. Wystarczy jednak dosłownie moment postać i musnąć gaz, żeby wskazówka opadła do 1200. Po około 2,5 minuty wskazówka zaczyna powoli opadać do 700 obrotów i tam już pozostaje niewzruszona i niefalująca Wlaczasz samochod z wlaczona klimatyzacja? Jak dawno temu akumulator wymieniales? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sose Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 (edytowane) Samochód włączam bez klimy. Akumulator wymieniany był nie mam pojęcia kiedy, jestem właścicielem od miesiąca. Na zimnym odpala "na dotyk" więc stwierdziłem, że aku jest ok, może to tylko pozory O dziwo po jeździe albo na ciepło musi już ze 3 razy zakręcić. Edytowane 27 Maja 2013 przez samFTW Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kapic Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 (edytowane) Na zimnym odpala "na dotyk" więc stwierdziłem, że aku jest ok, może to tylko pozory To oznacza ze aku jest ok. O dziwo po jeździe albo na ciepło musi już ze 3 razy zakręcić. A jak juz odpali to skacza obroty? Edytowane 27 Maja 2013 przez Kapic Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sose Opublikowano 27 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Jak już odpali na ciepłym, to jest równo. Sytuacja pojawia się tylko na zimnym silniku. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Obroty są ok - na zimno ok. 1500 spadające po trochu do 750. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zetag Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 Z tego co piszesz, wynika, że wszystko jest w normie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 27 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2013 zaraz po odpaleniu na zimno wskazówka wspina się na 1500-1700 obrotów i baaaardzo delikatnie faluje w zasięgu 1/3 kreski. Wystarczy jednak dosłownie moment postać i musnąć gaz, żeby wskazówka opadła do 1200. Po około 2,5 minuty wskazówka zaczyna powoli opadać do 700 obrotów i tam już pozostaje niewzruszona i niefalująca (po 3 minutach silnik ma już na ogół ok. 90 stopni). Dokładnie mam tak u siebie więc to raczej norma. Bez obaw Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sose Opublikowano 28 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2013 Dzięki, w takim razie wszystko jasne. Wolałem się upewnić. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się