Paweł C Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Witam, jestem właśnie po przeglądzie foresterka w Mikołowie. Obsługa ok, ceny również. Zdziwiło mnie jedynie że zamiast castrola 10w60 (podobno zostawia jakieś osady) wlali mi gtx magnatec 5w30. Co o tym sądzicie, "wał" czy mieli rację? Mam jeździć czy po paru kkm zmienić? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
paul_78 Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Mnie dzisiaj też powiedzieli (ASO Koper), żeby wymienić Castrola na olej, więc chyba mieli rację. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 24 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 24 Maja 2006 Najważniejsze żeby wymienić olej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Najważniejsze żeby wymienić olej Co to za filtr na tych zdjęciach? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Najważniejsze żeby wymienić olej Co to za filtr na tych zdjęciach? Filtr oleju z bawarki w dieslu. Silnik ponoć przestał się obracać. Zwróć uwagę że z filtru nic nawet nie spływa, kartka na której leżał przez 30min jest sucha . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toyo Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 A ja dzisiaj zakończyłem przegląd po 15 kkm. Bielsko-Biała. Tam leją castrola TWS'a 10W60 a ja się nie zgodziłem i przywlokłem ze sobą MOTUL'a 8100 X-CESS 100% synt. W sumie nie dowierzam castrolowi, a ponoć MOTUL się sprawdza (szczególnie w motocyklach...). A jak wiemy po zastosowaniu zmiennych faz rozrządu obroty Forka 2.0 zaczynają przypominać motocyklowe..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 obroty Forka 2.0 zaczynają przypominać motocyklowe..... wow kreci ci się do 18000obr/min gratuluje . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Filtr oleju z bawarki w dieslu. Silnik ponoć przestał się obracać. Zwróć uwagę że z filtru nic nawet nie spływa, kartka na której leżał przez 30min jest sucha . Jak zobaczyłem te zdjęcia, to przypomniały mi się czasy zamierzchłe - jakby ktoś tym filtrem kładł lepik przy remoncie dachu :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Jak zobaczyłem te zdjęcia, to przypomniały mi się czasy zamierzchłe - jakby ktoś tym filtrem kładł lepik przy remoncie dachu dokładnie tak to wygląda diesle szybko psują olej . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
so_what Opublikowano 25 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 25 Maja 2006 Jak zobaczyłem te zdjęcia, to przypomniały mi się czasy zamierzchłe - jakby ktoś tym filtrem kładł lepik przy remoncie dachu dokładnie tak to wygląda diesle szybko psują olej . No to właściciele klekotków mają problem :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
toyo Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 obroty Forka 2.0 zaczynają przypominać motocyklowe..... wow kreci ci się do 18000obr/min gratuluje . No nie 18 000, ale 7,5 k rpm jak na pseudoterenówkę to całkiem nieźle. Do niedawna takie obroty były zarezerwowane tylko dla Hond... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 26 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2006 Do niedawna takie obroty były zarezerwowane tylko dla Hond... W moim poprzednim aucie silniczek też się tak kręcił a miało ono już 11 lat Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Darek67 Opublikowano 27 Maja 2006 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2006 A ja dzisiaj zakończyłem przegląd po 15 kkm. Bielsko-Biała. Tam leją castrola TWS'a 10W60 a ja się nie zgodziłem i przywlokłem ze sobą MOTUL'a 8100 X-CESS 100% synt.W sumie nie dowierzam castrolowi, a ponoć MOTUL się sprawdza (szczególnie w motocyklach...). A jak wiemy po zastosowaniu zmiennych faz rozrządu obroty Forka 2.0 zaczynają przypominać motocyklowe..... Ja dzis zmienialem - tez na 15000. Do tej pory zmienialem na 1600 i na 7500 km. i lalem Motul 8100 Eco-nergy 5W-30. Tu w Moskwie taki leja. A dzis zmienilem na 300 V Power Racing 5W-30. Do tej pory nie dolewalem ani kropli. Zobaczymy jak teraz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi