Jump to content

przegląd foresia


Paweł C
 Share

Recommended Posts

Witam, jestem właśnie po przeglądzie foresterka w Mikołowie. Obsługa ok, ceny również. Zdziwiło mnie jedynie że zamiast castrola 10w60 (podobno zostawia jakieś osady) wlali mi gtx magnatec 5w30. Co o tym sądzicie, "wał" czy mieli rację? Mam jeździć czy po paru kkm zmienić?

Link to comment
Share on other sites

Najważniejsze żeby wymienić olej

Co to za filtr na tych zdjęciach?

Filtr oleju z bawarki w dieslu. Silnik ponoć przestał się obracać. Zwróć uwagę że z filtru nic nawet nie spływa, kartka na której leżał przez 30min jest sucha :) .

Link to comment
Share on other sites

A ja dzisiaj zakończyłem przegląd po 15 kkm. Bielsko-Biała. Tam leją castrola TWS'a 10W60 a ja się nie zgodziłem i przywlokłem ze sobą MOTUL'a 8100 X-CESS 100% synt.

W sumie nie dowierzam castrolowi, a ponoć MOTUL się sprawdza (szczególnie w motocyklach...). A jak wiemy po zastosowaniu zmiennych faz rozrządu obroty Forka 2.0 zaczynają przypominać motocyklowe..... :)

Link to comment
Share on other sites

Filtr oleju z bawarki w dieslu. Silnik ponoć przestał się obracać. Zwróć uwagę że z filtru nic nawet nie spływa, kartka na której leżał przez 30min jest sucha :) .

Jak zobaczyłem te zdjęcia, to przypomniały mi się czasy zamierzchłe - jakby ktoś tym filtrem kładł lepik przy remoncie dachu :shock:

Link to comment
Share on other sites

Jak zobaczyłem te zdjęcia, to przypomniały mi się czasy zamierzchłe - jakby ktoś tym filtrem kładł lepik przy remoncie dachu

dokładnie tak to wygląda :) diesle szybko psują olej :( .

Link to comment
Share on other sites

Jak zobaczyłem te zdjęcia, to przypomniały mi się czasy zamierzchłe - jakby ktoś tym filtrem kładł lepik przy remoncie dachu

dokładnie tak to wygląda :) diesle szybko psują olej :( .

No to właściciele klekotków mają problem :wink: :mrgreen:

Link to comment
Share on other sites

obroty Forka 2.0 zaczynają przypominać motocyklowe.....

wow kreci ci się do 18000obr/min gratuluje :) .

 

No nie 18 000, ale 7,5 k rpm jak na pseudoterenówkę to całkiem nieźle. Do niedawna takie obroty były zarezerwowane tylko dla Hond...

Link to comment
Share on other sites

Do niedawna takie obroty były zarezerwowane tylko dla Hond...

W moim poprzednim aucie silniczek też się tak kręcił a miało ono już 11 lat :)

Link to comment
Share on other sites

A ja dzisiaj zakończyłem przegląd po 15 kkm. Bielsko-Biała. Tam leją castrola TWS'a 10W60 a ja się nie zgodziłem i przywlokłem ze sobą MOTUL'a 8100 X-CESS 100% synt.

W sumie nie dowierzam castrolowi, a ponoć MOTUL się sprawdza (szczególnie w motocyklach...). A jak wiemy po zastosowaniu zmiennych faz rozrządu obroty Forka 2.0 zaczynają przypominać motocyklowe..... :)

 

Ja dzis zmienialem - tez na 15000. Do tej pory zmienialem na 1600 i na 7500 km. i lalem Motul 8100 Eco-nergy 5W-30. Tu w Moskwie taki leja. A dzis zmienilem na 300 V Power Racing 5W-30. Do tej pory nie dolewalem ani kropli. Zobaczymy jak teraz.

Link to comment
Share on other sites

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...