Paweł C Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Witam, jestem właśnie po przeglądzie foresterka w Mikołowie. Obsługa ok, ceny również. Zdziwiło mnie jedynie że zamiast castrola 10w60 (podobno zostawia jakieś osady) wlali mi gtx magnatec 5w30. Co o tym sądzicie, "wał" czy mieli rację? Mam jeździć czy po paru kkm zmienić? Link to comment Share on other sites More sharing options...
paul_78 Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Mnie dzisiaj też powiedzieli (ASO Koper), żeby wymienić Castrola na olej, więc chyba mieli rację. Link to comment Share on other sites More sharing options...
panklex Posted May 24, 2006 Share Posted May 24, 2006 Najważniejsze żeby wymienić olej Link to comment Share on other sites More sharing options...
so_what Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Najważniejsze żeby wymienić olej Co to za filtr na tych zdjęciach? Link to comment Share on other sites More sharing options...
panklex Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Najważniejsze żeby wymienić olej Co to za filtr na tych zdjęciach? Filtr oleju z bawarki w dieslu. Silnik ponoć przestał się obracać. Zwróć uwagę że z filtru nic nawet nie spływa, kartka na której leżał przez 30min jest sucha . Link to comment Share on other sites More sharing options...
toyo Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 A ja dzisiaj zakończyłem przegląd po 15 kkm. Bielsko-Biała. Tam leją castrola TWS'a 10W60 a ja się nie zgodziłem i przywlokłem ze sobą MOTUL'a 8100 X-CESS 100% synt. W sumie nie dowierzam castrolowi, a ponoć MOTUL się sprawdza (szczególnie w motocyklach...). A jak wiemy po zastosowaniu zmiennych faz rozrządu obroty Forka 2.0 zaczynają przypominać motocyklowe..... Link to comment Share on other sites More sharing options...
panklex Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 obroty Forka 2.0 zaczynają przypominać motocyklowe..... wow kreci ci się do 18000obr/min gratuluje . Link to comment Share on other sites More sharing options...
so_what Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Filtr oleju z bawarki w dieslu. Silnik ponoć przestał się obracać. Zwróć uwagę że z filtru nic nawet nie spływa, kartka na której leżał przez 30min jest sucha . Jak zobaczyłem te zdjęcia, to przypomniały mi się czasy zamierzchłe - jakby ktoś tym filtrem kładł lepik przy remoncie dachu :shock: Link to comment Share on other sites More sharing options...
panklex Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Jak zobaczyłem te zdjęcia, to przypomniały mi się czasy zamierzchłe - jakby ktoś tym filtrem kładł lepik przy remoncie dachu dokładnie tak to wygląda diesle szybko psują olej . Link to comment Share on other sites More sharing options...
so_what Posted May 25, 2006 Share Posted May 25, 2006 Jak zobaczyłem te zdjęcia, to przypomniały mi się czasy zamierzchłe - jakby ktoś tym filtrem kładł lepik przy remoncie dachu dokładnie tak to wygląda diesle szybko psują olej . No to właściciele klekotków mają problem :wink: Link to comment Share on other sites More sharing options...
toyo Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 obroty Forka 2.0 zaczynają przypominać motocyklowe..... wow kreci ci się do 18000obr/min gratuluje . No nie 18 000, ale 7,5 k rpm jak na pseudoterenówkę to całkiem nieźle. Do niedawna takie obroty były zarezerwowane tylko dla Hond... Link to comment Share on other sites More sharing options...
panklex Posted May 26, 2006 Share Posted May 26, 2006 Do niedawna takie obroty były zarezerwowane tylko dla Hond... W moim poprzednim aucie silniczek też się tak kręcił a miało ono już 11 lat Link to comment Share on other sites More sharing options...
Darek67 Posted May 27, 2006 Share Posted May 27, 2006 A ja dzisiaj zakończyłem przegląd po 15 kkm. Bielsko-Biała. Tam leją castrola TWS'a 10W60 a ja się nie zgodziłem i przywlokłem ze sobą MOTUL'a 8100 X-CESS 100% synt.W sumie nie dowierzam castrolowi, a ponoć MOTUL się sprawdza (szczególnie w motocyklach...). A jak wiemy po zastosowaniu zmiennych faz rozrządu obroty Forka 2.0 zaczynają przypominać motocyklowe..... Ja dzis zmienialem - tez na 15000. Do tej pory zmienialem na 1600 i na 7500 km. i lalem Motul 8100 Eco-nergy 5W-30. Tu w Moskwie taki leja. A dzis zmienilem na 300 V Power Racing 5W-30. Do tej pory nie dolewalem ani kropli. Zobaczymy jak teraz. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts