dec Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Cześć, mam problem, bo chcę wymienić popalone żaróweczki w zegarach i nie wiem jak je wyjąć. Odkręcałem całą tą ramkę przed zegarami, wszystkie śrubki do okoła też. Zegary są już "luźne" ale nie mogę ich wyciągnąć, bo domyślam się, że jakby kable z tyłu zegarów były krótkie i nie dały się już dalej wyciągnąć. Nie chcę niczego urwać dlatego nie szarpałem z całej siły, a jest też mało miejsca żeby włożyć rękę za zegary żeby odpiąć wtyczki (przynajmniej tak było w innych autach). Jakbyście mnie nakierowali co mam zrobić, byłbym wdzięczny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Zegary składały małe żołte rączki, dlatego nie jest łatwo. Najprawdopodobniej trzyma Cię na lince napędu prędkościomierza - trzeba sięgnąć za licznik i odczepić ją od tyłu, możesz od razu wyczepić wtyczki (mają zatrzaski na środku, które trzeba nacisnąć, by wysunąć wtyczki z gniazd). Możesz próbować dojść od spodu, nad pedałami Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 dokładnie najpierw linka, potem jedna kostka, pach druga. ciutke na ukos i wyjęte Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dec Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 (edytowane) Znalazłem jakieś zdjęcie tych zegarów od tyłu, to jest tak że muszę wypiąć to co zaznaczyłem w kółeczka? I co to wgle jest to co zaznaczyłem strzałką?? Też to wypiąć? Edytowane 17 Maja 2013 przez dec Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomulus Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 Znalazłem jakieś zdjęcie tych zegarów od tyłu, to jest tak że muszę wypiąć to co zaznaczyłem w kółeczka? I co to wgle jest to co zaznaczyłem strzałką?? Też to wypiąć? odpinasz tylko dwie kostki z boku i linke. chyba ze masz automat to srodkową kostke też Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dec Opublikowano 17 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 broń Boże, żaden automat ;d będę kombinował w takim razie, dzięki! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dodo Opublikowano 17 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2013 (edytowane) Zajrzyj pod maskę i linkę jak dasz rade wsunąć ją trochę przez gródź to zegary same lekko wyjdą i będzie można rękę wsadzić. I uważaj co by nie połamać zatrzasku od linki. Edytowane 17 Maja 2013 przez dodo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qba25 Opublikowano 18 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 18 Maja 2013 I uważaj co by nie połamać zatrzasku od linki. A wygląda to mniej więcej tak (to po prawej stronie): Jeśli dobrze pamiętam (demontowałem to tylko raz) trzeba nacisnąć na koniec tej dźwigienki (dalej od zegarów), wtedy zatrzask się wysunie i można ściągnąć linkę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dec Opublikowano 23 Maja 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2013 Dzięki wielkie za pomoc, dzięki Wam uporałem się już z problemem Dla potomnych napiszę, że najpierw wystarczy podważyć sobie zatrzaski wtyczek tych po bokach jakimś scyzorykiem i je zdjąć. Potem, jeśli tak jak u mnie nikt wcześniej nie zdejmował przewodu prędkościomierza, trzeba odkręcić plastik pod kierownicą i włożyć głęboko rękę za zegary. Najlepiej z chusteczką bo całe dziadostwo miałem w smarze... I mocno ciągnąć Odłączyć abs i tyle. Żeby włożyć spowrotem też trzeba się napocić, najepiej usunąć stary smar i nałożyć nowy, wtedy wejdzie aż miło. W zasadzie podobne do tego co pisze Qba25 z tym że u mnie nie było żadnej zapinki. Było na zasadzie zatrzasku/rowka na wypustki takie. Już żaróweczki świecą jak trzeba Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corax Opublikowano 10 Grudnia 2013 Udostępnij Opublikowano 10 Grudnia 2013 (edytowane) Podłączę się pod temat choć pytanie mam kontrowersyjne :| Impreza MY98 kupiłem ze stanem licznika ~133kkm (i tak nie wierzyłem bo patrzyłem na stan mechaniki i brak rudej na karoserii, a nie "niby przebieg") później dowiedziałem się, że stan faktyczny jest trochę inny i z przodu powinno być 2. Gdzieś czytałem że stan licznika jest zapisany w zegarach czy ma ktoś pojęcie jak to samemu można zmienić na wartość poprawną, ja wiem FreeSSM ?? Najlepiej odpowiedź na PW poproszę żeby nie szerzyć publicznie wiedzy którą można nie odpowiednio wykorzystać. Jeśli pytanie jest nie zgodne z duchem forum niech mod skasuje tego posta. Edytowane 10 Grudnia 2013 przez Corax Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się