Jump to content

Wpadający hamulec


wit411
 Share

Recommended Posts

Witam, dosłownie przed chwilą chciałem pożądanie wyhamować samochód i pedał momentalnie wpadł do środka. Jechałem jakieś 140 km / h. Auto wcześniej nie było ujeżdżane, klocki i płyn były wymieniane. Tarcze ciepłe, ale nie gorąco. Pedał od awaryjnego hamowania, aż do samego domu, jakieś 500 metrów :P, cały czas wpadał.

 

PS.

 

Z innej beczki - ubyła mi szklanka oleju. Prócz dolania oleju, mam jeszcze szczególnie się czymś zmartwić?

Link to comment
Share on other sites

Witam, dosłownie przed chwilą chciałem pożądanie wyhamować samochód i pedał momentalnie wpadł do środka. Jechałem jakieś 140 km / h. Auto wcześniej nie było ujeżdżane, klocki i płyn były wymieniane. Tarcze ciepłe, ale nie gorąco. Pedał od awaryjnego hamowania, aż do samego domu, jakieś 500 metrów , cały czas wpadał.

 

sprawdz czy Ci pompa hamulcowa nie puszcza plynu do serwa...

Link to comment
Share on other sites

Gdyby pompa miała przepuszczać płyn do serwa, to wszystko wokół styku pompy z serwem byłoby w płynie hamulcowym, możliwe, że sama pompa jest nieszczelna na sekcjach, jeżeli nie ma wycieków, obstawiałbym pompę.

Link to comment
Share on other sites

Gdyby pompa miała przepuszczać płyn do serwa, to wszystko wokół styku pompy z serwem byłoby w płynie hamulcowym

niekoniecznie... pompa wchodzi w serwo i plyn bedzie wyciekal do serwa a w serwie panuje podcisnienie, czyli kazda nieszczelnosc w laczeniu pompa-serwo bedzie zasysac wszystko do wewnatrz i do dolotu.

Link to comment
Share on other sites

Tak czy owak,czeka Cię kompleksowy przegląd układu hamulcowego,pod kątem szczelności przewodów i zacisków,również pompę poddałbym przeglądowi.

Link to comment
Share on other sites

Gdyby był wyciek, to po kilku dobrych hamowaniach już by się zapaliła kontrolka poziomu płynu tak czy siak, a o tym kolega nie napisał. A poza tym przy takich prędkościach jazda zakończyłaby się albo w rowie albo w czyimś kufrze...

Link to comment
Share on other sites

najpierw oględziny, podjedź potem na rolki i powolutku aż do max wciskaj hamulec sprawdź czy słabe na wszystkich kołach- wtedy zajmij się pompą. ABS masz i da sie go sprawdzić gdzieś na szuterku?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Co prawda nie Subaru , ale u mnie jak pedał wpadał powoli (nie nagle) była nieszczelność między sekcjami w pompie. Skończyło się na wymianie pompy hamulcowej. Wymiana płynu nic nie dawała.

Link to comment
Share on other sites

pompa nie jest wieczna, może przepuszczać na sekcjach. A co do serwa, ktoś tu pisał, że jak pompa cieknie może płyn zasysać do serwa. Przecież serwo jest konstrukcją zamkniętą, która mechanicznie działa na pompę hamulcową.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...