antikos Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 witam pacjent mitsubishi exlips gsx 2.0 t, zrobiliśmy głowice, nowe turbo od evo V, wszystko złożone zgodnie ze sztuką, i samochód odpala ale jak się trochę zagrzeje to zaraz gaśnie, musi ostygnąć i dopiero wtedy zapali znów, Macie pomysł co to może być ? wiem że szklana kula by powiedziała więcej, ale co na 1 strzał sprawdzić - czujnik cieczy ?? niby mechanik sprawdzał i jest ok a samochód dalej gaśnie . Pomożecie Link to comment Share on other sites More sharing options...
xt6 Posted April 23, 2013 Share Posted April 23, 2013 (edited) gaśnie i już czy przerywa wraz ze wzrostem temperatury ? czy nie jest to tak że nie temperatura tylko czas pracy wpływa na ten objaw ? termostat jest czy go brak ? Edited April 23, 2013 by xt6 Link to comment Share on other sites More sharing options...
antikos Posted April 24, 2013 Author Share Posted April 24, 2013 gasnie nic nie przerywa, chodzi silnik chwilkę powiedzmy 5 minut i koniec, nauczony doświadczeniem sprawdziliśmy wszystkie czujniki i są ok, termostat jest, były już z nim problemy ale z tego co pamiętam wymieniony na nowy, ogólnie wszystko nowa poza wałem, a tak głowice zrobione, tłoki nowe, panewki, uszczelki no i turbina od evo, złożone i kiszka. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodzlo Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 Objaw typowy na czujnik wału , troche mało informacji dałeś bo pytanie co ginie wtedy paliwo ? iskra? czy może "puchnie" i staje warto wtedy patrzeć na parametry Link to comment Share on other sites More sharing options...
antikos Posted April 25, 2013 Author Share Posted April 25, 2013 gaśnie!! nic więcej się nie dzieję, samochód stoi, jeszcze nie śmigane, tak jak piszę odpalę, zagrzeję się trochę i out, słychać że pompa działa, paliwo dostaje, kręci ale nie zaskakuje, też myślałem że czujnik ale czujnik cały zdrów Link to comment Share on other sites More sharing options...
saszynski Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 a cewki sprawdzone? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodzlo Posted April 25, 2013 Share Posted April 25, 2013 (edited) Oskar jest? I piszesz ze czujnik cały ale to nie znaczy ze ma dobry sygnał , albo podmien albo sprawdzić oscyloskopem co sie dzieje z sygnałem . No i czy iskra jest w momencie gdy gaśnie Edited April 25, 2013 by Bodzlo Link to comment Share on other sites More sharing options...
antikos Posted April 25, 2013 Author Share Posted April 25, 2013 padnięty czujnik więc szukamy Link to comment Share on other sites More sharing options...
Bodzlo Posted April 26, 2013 Share Posted April 26, 2013 Link to comment Share on other sites More sharing options...
PRU Posted May 21, 2013 Share Posted May 21, 2013 Kiedyś miałem podobną sytuację w oplu,winny był właśnie czujnik wału. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now