antikos Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 witam pacjent mitsubishi exlips gsx 2.0 t, zrobiliśmy głowice, nowe turbo od evo V, wszystko złożone zgodnie ze sztuką, i samochód odpala ale jak się trochę zagrzeje to zaraz gaśnie, musi ostygnąć i dopiero wtedy zapali znów, Macie pomysł co to może być ? wiem że szklana kula by powiedziała więcej, ale co na 1 strzał sprawdzić - czujnik cieczy ?? niby mechanik sprawdzał i jest ok a samochód dalej gaśnie . Pomożecie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
xt6 Opublikowano 23 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Kwietnia 2013 (edytowane) gaśnie i już czy przerywa wraz ze wzrostem temperatury ? czy nie jest to tak że nie temperatura tylko czas pracy wpływa na ten objaw ? termostat jest czy go brak ? Edytowane 23 Kwietnia 2013 przez xt6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 24 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2013 gasnie nic nie przerywa, chodzi silnik chwilkę powiedzmy 5 minut i koniec, nauczony doświadczeniem sprawdziliśmy wszystkie czujniki i są ok, termostat jest, były już z nim problemy ale z tego co pamiętam wymieniony na nowy, ogólnie wszystko nowa poza wałem, a tak głowice zrobione, tłoki nowe, panewki, uszczelki no i turbina od evo, złożone i kiszka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzlo Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Objaw typowy na czujnik wału , troche mało informacji dałeś bo pytanie co ginie wtedy paliwo ? iskra? czy może "puchnie" i staje warto wtedy patrzeć na parametry Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 gaśnie!! nic więcej się nie dzieję, samochód stoi, jeszcze nie śmigane, tak jak piszę odpalę, zagrzeję się trochę i out, słychać że pompa działa, paliwo dostaje, kręci ale nie zaskakuje, też myślałem że czujnik ale czujnik cały zdrów Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 a cewki sprawdzone? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzlo Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 (edytowane) Oskar jest? I piszesz ze czujnik cały ale to nie znaczy ze ma dobry sygnał , albo podmien albo sprawdzić oscyloskopem co sie dzieje z sygnałem . No i czy iskra jest w momencie gdy gaśnie Edytowane 25 Kwietnia 2013 przez Bodzlo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
antikos Opublikowano 25 Kwietnia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Kwietnia 2013 padnięty czujnik więc szukamy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzlo Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 26 Kwietnia 2013 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PRU Opublikowano 21 Maja 2013 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2013 Kiedyś miałem podobną sytuację w oplu,winny był właśnie czujnik wału. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się