pawlaswrc Posted March 22, 2013 Share Posted March 22, 2013 Konkretne pytanie: czy pedały hydrauliczne LHD z turbodziadka (Legacy I) będą pasowały do Imprezy GC jako element przekładki? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawlaswrc Posted March 26, 2013 Author Share Posted March 26, 2013 Tak to wygląda: Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted April 6, 2014 Share Posted April 6, 2014 podbije temat z podobym zapytaniem. czy do GC podejdą pedały z GD WRX / STI, ewentualnie z Forestera Turbo? czy warunkiem jest, że nie mogą być to pedały od auta z elektroniczną przepustnicą? Link to comment Share on other sites More sharing options...
pawlaswrc Posted April 6, 2014 Author Share Posted April 6, 2014 A no właśnie - te konkretne z Turbodziadka pasowały do GC. Coś tam delikatnie trzeba było skrobnąć, ale bez tragedii. Wiem, ze ludziska wkładają pedały z GD do GC, więc się da. O ile dobrze też zrozumiałem, ostatnio kraftpol włożył do GC pedały z GH (Lanos). Szczegółow nie znam, ale chyba nie było zbytniej rzeźby, bo by coś powiedział. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Jacky X Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 Z forestera turbo powinny pasować ale żeby ktoś zainstalował z GD to nie słyszałem Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marcin Domanski Posted April 7, 2014 Share Posted April 7, 2014 (edited) Ja mam u siebie z forestera, więc też pasują Do GC oczywiście. Edited April 7, 2014 by Marcin Domanski Link to comment Share on other sites More sharing options...
tzd Posted April 12, 2014 Share Posted April 12, 2014 czy wymiana pedałów do skomplikowana operacja? załóżmy, że nie rozbebeszając auta chciałbym dokonać wymianki.... czy ktoś mógłby mniej lub bardziej dokładnie podpowiedzieć, czy to dużo roboty (nie rozbierając całego auta). Link to comment Share on other sites More sharing options...
seba553 Posted April 13, 2014 Share Posted April 13, 2014 (edited) Nie jest to skomplikowane, pod mmaską odkrecasz tylko dwie nakrętki trzymajace pompę sprzegla a reszte robisz od srodka, odlanczasz trzpien od sprzegla i drugi od pompy hamulcowej, potem sa cztery śruby od serwa i powinno wyjść Edited April 13, 2014 by seba553 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now