pawlaswrc Opublikowano 22 Marca 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2013 Konkretne pytanie: czy pedały hydrauliczne LHD z turbodziadka (Legacy I) będą pasowały do Imprezy GC jako element przekładki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 26 Marca 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2013 Tak to wygląda: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 podbije temat z podobym zapytaniem. czy do GC podejdą pedały z GD WRX / STI, ewentualnie z Forestera Turbo? czy warunkiem jest, że nie mogą być to pedały od auta z elektroniczną przepustnicą? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawlaswrc Opublikowano 6 Kwietnia 2014 Autor Udostępnij Opublikowano 6 Kwietnia 2014 A no właśnie - te konkretne z Turbodziadka pasowały do GC. Coś tam delikatnie trzeba było skrobnąć, ale bez tragedii. Wiem, ze ludziska wkładają pedały z GD do GC, więc się da. O ile dobrze też zrozumiałem, ostatnio kraftpol włożył do GC pedały z GH (Lanos). Szczegółow nie znam, ale chyba nie było zbytniej rzeźby, bo by coś powiedział. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacky X Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Z forestera turbo powinny pasować ale żeby ktoś zainstalował z GD to nie słyszałem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcin Domanski Opublikowano 7 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 7 Kwietnia 2014 (edytowane) Ja mam u siebie z forestera, więc też pasują Do GC oczywiście. Edytowane 7 Kwietnia 2014 przez Marcin Domanski Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tzd Opublikowano 12 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 12 Kwietnia 2014 czy wymiana pedałów do skomplikowana operacja? załóżmy, że nie rozbebeszając auta chciałbym dokonać wymianki.... czy ktoś mógłby mniej lub bardziej dokładnie podpowiedzieć, czy to dużo roboty (nie rozbierając całego auta). Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba553 Opublikowano 13 Kwietnia 2014 Udostępnij Opublikowano 13 Kwietnia 2014 (edytowane) Nie jest to skomplikowane, pod mmaską odkrecasz tylko dwie nakrętki trzymajace pompę sprzegla a reszte robisz od srodka, odlanczasz trzpien od sprzegla i drugi od pompy hamulcowej, potem sa cztery śruby od serwa i powinno wyjść Edytowane 13 Kwietnia 2014 przez seba553 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się