Skocz do zawartości

Wymiana amortyzatorow w Legacy IV 2.0D


sewa

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

 

wczoraj podczas kontroli technicznej okazalo sie ze przedni amortyzator jest do wymiany. Moj dealer (Belgia) oferuje mi amortyzator za ok, 240 Euro + robocizna. Biorac pod uwage, ze wymienic nalezy dwa na tej samej osi, koszt robi sie spory. Sprawdzilem ceny w necie i wyglada na to ze sa tansze alternatywy, np takie: http://www.teilehaber.de/bilstein-stossdaempfer-bilstein-b4-gas.-vorderachse-links-id18485356.html

 

Zastanawiam sie czy mozna z przodu zamontowac amortyzatory gazowe a z tylu zostawic olejowe?

 

dzieki za pomoc

 

s.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

zapytam w tym temacie aby nie tworzyć kolejnych :

czy ktoś z Państwa wie, czy amortyzator przedni legacy 2004 jest taki sam jak legacy 2008  ?

gość sprzedaje takie coś http://allegro.pl/subaru-legacy-07-09r-amortyzator-prawy-przod-i4493245685.html

i chciałbym to założyć do 2004  2,0 benzyna

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kupowanie używanych amorów nieznanego pochodzenia to gorsze niż kupowanie używanych prezerwatyw. Chyba, że planujesz odmalować i powiesić na ścianie. Metodą ręczną nie określisz ich stanu. Poza tym zwykle (nie wiem jak w subaru) są różnice twardości sprężyn diesla i benzyny i może wyjść dziwna wysokość (jak by wkładać jak na obrazku).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

polacam kyb albo tokico ( zawsze takie stosowałem do swoich japonców jak oem wylal i zawsze jezdziły długo i bezawaryjnie - oba made in japan ) Cena w pl okolo 300-400 pln /szt

link który wkleiles nie dziala tzn dziala ale nie pokazuje amorków tylko jakas niemiecka strone z czesciami

Edytowane przez Karas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To ja ci rozstrzygnę dylemat. Pasować, pasuje - da się przykręcić do samochodu. Charakterystyka za to jest inna. Diesel ma inną masę i amortyzator inną charakterystykę tłumienia.

W ogóle, producenci bardzo często zmieniają coś w konstrukcji i charakterystyce zawieszeń, a w zamiennikach często jedna referencja odpowiada wielu różnym oryginalnym.

 

Kup 2 jeśli już z jednego typu i wymień obie strony.

 

Jeśli cię nie przekonałem, zrób eksperyment - zamontuj na felgę z jednej strony ciut inną oponę - wyższą lub niższą o 5 w profilu (i koniecznie mocno używaną). I zobacz jak to działa w czasie jazdy ;) .

A tak w ogóle, to otwórz szerzej trzos i wysupłaj nieco więcej dukatów na dwa nowe KYB. Będzie pan zadowolony.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...