Skocz do zawartości

jaki plyn do wspomagania


Philippe3

Rekomendowane odpowiedzi

jaki to koszt?

 

nie wiem jak do subaru, bo nie mogę znaleźć ale kiedyś szukałem do swojej celiki i zestaw kosztował coś ok 100zł a sama pompa ok. 300-500zł

 

widzę że na allegro za używaną pompę do Ciebie krzyczą sobie 400-600zł więc radziłbym zacząć od zestawu naprawczego, bo cena za nową pompę może przerazić...

 

Swoją drogą kupować auto w PL jak mieszkasz w UK?

 

Philippr3 już to wyjaśniał w zakupie kontrolowanym ;)

Edytowane przez wslawex
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, dostalem samochod od mechanika, wymienil aku (bo wylal) wymienil mi caly plyn chlodniczy (bo mialem czerwony a w pl "mechanik" wlal mi niebieski na szczescie nie pobralo plynu, co do ciekniecia to 2 wezyki ciekly (zostaly wymienione tez) wiec z tym mam zalatwione, wrxem jezdze juz 3 tyg i nie grzeje sie wcale takze spoko, blad tym razem wyskoczyl na 1 2 i 3 zaplonie... swiece przypominam nowe bosha. co do wspomagania to cieknie pompa, i mechanik powiedzial ze po prostu czasem cisnienie jest nie takie, a wiec kupuje nowa pompe za tydzien, no i 4 cewki, wymienie przy okazji oleje i filtry... troche mi tez szarpie na przy ruszaniu na wolnych obrotach na 1ce, no i podobno tez stabilizatory do wymiany. takze dzisiejszy koszt tej "imprezy" to 130£ a za tydzien cewki +- 400£ + pompa 150£ + stabilizatory 50£ takze od zakupu bedzie jakies +- 3900zl

ale mysle ze to juz wszystko bedzie, jak nie to ja podpale i zepchne ze skarpy.

 

aha chcialem tez dodac ze powoli zaczynam zalowac ze kupilem zwykle wrx a nie sti... bo bym sobie je juz robil ladnie... a pewnie tego wrx zrobie na cacy do stanu idealnego i zaczne szukac sti cos powyzej 300km :/ takze jakby ktos to czytal co sie zastanawia co kupic to KUPUJCIE STI ODRAZU

 

;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, dostalem samochod od mechanika, wymienil aku (bo wylal) wymienil mi caly plyn chlodniczy (bo mialem czerwony a w pl "mechanik" wlal mi niebieski na szczescie nie pobralo plynu, co do ciekniecia to 2 wezyki ciekly (zostaly wymienione tez) wiec z tym mam zalatwione, wrxem jezdze juz 3 tyg i nie grzeje sie wcale takze spoko, blad tym razem wyskoczyl na 1 2 i 3 zaplonie... swiece przypominam nowe bosha. co do wspomagania to cieknie pompa, i mechanik powiedzial ze po prostu czasem cisnienie jest nie takie, a wiec kupuje nowa pompe za tydzien, no i 4 cewki, wymienie przy okazji oleje i filtry... troche mi tez szarpie na przy ruszaniu na wolnych obrotach na 1ce, no i podobno tez stabilizatory do wymiany. takze dzisiejszy koszt tej "imprezy" to 130£ a za tydzien cewki +- 400£ + pompa 150£ + stabilizatory 50£ takze od zakupu bedzie jakies +- 3900zl

ale mysle ze to juz wszystko bedzie, jak nie to ja podpale i zepchne ze skarpy.

 

aha chcialem tez dodac ze powoli zaczynam zalowac ze kupilem zwykle wrx a nie sti... bo bym sobie je juz robil ladnie... a pewnie tego wrx zrobie na cacy do stanu idealnego i zaczne szukac sti cos powyzej 300km :/ takze jakby ktos to czytal co sie zastanawia co kupic to KUPUJCIE STI ODRAZU

 

;)

 

Daleko idące wnioski wyciągasz i to tylko dlatego, że kupiłeś auto w stanie jak opisujesz. :wacko: Kup STI też w takim stanie to po krótkim czasie napiszesz, że STI to gówno i będziesz doradzał kupno ... EVO? :yahoo:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dobra, dostalem samochod od mechanika, wymienil aku (bo wylal) wymienil mi caly plyn chlodniczy (bo mialem czerwony a w pl "mechanik" wlal mi niebieski na szczescie nie pobralo plynu, co do ciekniecia to 2 wezyki ciekly (zostaly wymienione tez) wiec z tym mam zalatwione, wrxem jezdze juz 3 tyg i nie grzeje sie wcale takze spoko, blad tym razem wyskoczyl na 1 2 i 3 zaplonie... swiece przypominam nowe bosha. co do wspomagania to cieknie pompa, i mechanik powiedzial ze po prostu czasem cisnienie jest nie takie, a wiec kupuje nowa pompe za tydzien, no i 4 cewki, wymienie przy okazji oleje i filtry... troche mi tez szarpie na przy ruszaniu na wolnych obrotach na 1ce, no i podobno tez stabilizatory do wymiany. takze dzisiejszy koszt tej "imprezy" to 130£ a za tydzien cewki +- 400£ + pompa 150£ + stabilizatory 50£ takze od zakupu bedzie jakies +- 3900zl

ale mysle ze to juz wszystko bedzie, jak nie to ja podpale i zepchne ze skarpy.

 

aha chcialem tez dodac ze powoli zaczynam zalowac ze kupilem zwykle wrx a nie sti... bo bym sobie je juz robil ladnie... a pewnie tego wrx zrobie na cacy do stanu idealnego i zaczne szukac sti cos powyzej 300km :/ takze jakby ktos to czytal co sie zastanawia co kupic to KUPUJCIE STI ODRAZU

 

;)

 

 

Miałem na samym poczatku STi , potem kupilem WRX-a i do dzis nim jezdzę:) BEZAWARYJNIE :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Philippe3:

 

Kryste! Oczom nie wierzę jak czytam co się dzieje!!!

 

Pisałem na priv już wcześniej, byś sprawdził i ewentyalnie uszczelnił przepływomierz powietrza na dolocie. Tam jest dorobiona uszczelka bo był przedmuch. To może i zapewne powoduje błąd.

 

Koszty masz jednak jak widzę niemałe. Na szczęście mieścisz się w różnicy ustalonej ze mną ceny a nie ceny którą wytargował Twójj przedstawiciel ;)

 

Mam naddzieję że to już koniec Twoich kłopotów.

 

Koledzy pytają o serwis. Serwis był prowadzony w Subaru Of Plano TX oraz Kelly Subaru Chattanooga TN.

 

Z autem jest dużo rachunków i czysty carfax.

 

Pozdrawiam.

 

Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...