Jump to content

Magiel puka


wichercat
 Share

Recommended Posts

Wczoraj byłem techniczny zrobić i magiel z lewej puka (jak sie jedzie też słychać) i takie pytanie jak wygląda kwestia STI magla do buga 01 jakie roczniki p&p brać pod uwagę i na co zwrócić uwagę kupując i jakie inne składowe potrzebne........(czytałem coś o krzyżakach i kolumnie więc przypuszczam że to jako komplet trzeba).... :)

Link to comment
Share on other sites

Jak to mówią "wychodzą zimowe boczury" :biglol:

 

Napewno podejdzie z STI aż do rocznika -04. A czy młodsze to nie wiem.

Edited by zamer
Link to comment
Share on other sites

Sprawdź czy masz regulację na maglu. Mało kto o tym pamięta i o tym mówi. Miałem to samo i delikatna regulacja pomogła, a kazali mi magiel wymieniać ;-)

 

Owszem tylko trzeba robić to z głową bo skręcanie magla powoduje m.in. to, że kierownica nie odkręca się tak ochoczo, ale jak zwykle wszystko zależy od mechanika. Samo skręcenie magla to prosta sprawa dość.

Link to comment
Share on other sites

Chyba lepiej regenerować ...

Uzywany tez moze byc juz bliski stanu Twojego.

Moj pukał, zregenerowałem - efekt ponad wszelkie oczekiwania :)

Widze, ze jestes z dolnośląskiego .... Bardzo dobry spec od maglownic jest w mirkowie pod Wrocławiem.

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...