loader99 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 hej zakopalem subarke w zaspie, jak wyjechałem to sprzegło pedał sprzegła zaczął ciężko sprężyście chodzić, dopatrzyłem sie pod maską że jak naciskam na sprzegło to nie ciągnie takiej linki zakończonej gwintem, bo nakrętka sie odkręciała.. skreciłem inna na maxa ale nadal cięzko chodzi.. czy mógłby mi ktoś podesłać foto jak to wygląda poprawnie skrecone?? (impreza 1.6, rok 1993) Pozdro Albo inczaej, impreza jezdzi normalnie, tylko pedał sprzegła chodzi sprezyscie i bierze w górnej czesci... co mogło sie stac?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 Dotarłeś sprzęgło i dlatego pedał bierze wyżej W nie długim czasie prawdopodobnie będziesz musiał go zmienić... A na lince możesz podregulować skok pedała. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loader99 Opublikowano 27 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 eh ;/ a co do regulacji na lince, to do (chyba wysprzeglik) na obudowie skrzyni tam jest jeszcze druga linka polączona z pompą chyrauliczna jak sie domyslam, i ta linka wogóle nie była zakrecona - moze sie nakretka wykreciła, to którą linką regulować tą do wysprzeglika czy tą do pompy ?? (ciensza czy grubsza?) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dottoree Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 skok pedała Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Andrzej Koper Opublikowano 27 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 27 Stycznia 2013 to nie ciągnie takiej linki zakończonej gwintem, bo nakrętka sie odkręciała.. skreciłem inna na maxa ale nadal cięzko chodzi.. za duzo nie kręc bo to pewnie linka hilholdera ( chyba byl w tym modelu) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loader99 Opublikowano 28 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Stycznia 2013 dobra wyregulowałem na głównej lince, a na tej cieńszej puściłem na minimum, tak aby sprezyna na pompie (o ile to jest pompa) nie była naprężona - po regulacji wszystko wróciło do normy. Zastanawiam sie tylko co było przyczyną że pedał poszedł do samej góry, czy rzeczywiście przypaliłem tarcze.... no ale w sumie jesli chodzi o ciągniecie samochodu to nic sie nie zmieniło, albo nie odczuwam różnicy.. hmmm, no nic narazie jest ok. Pozdro i dziex za info. to nie ciągnie takiej linki zakończonej gwintem, bo nakrętka sie odkręciała.. skreciłem inna na maxa ale nadal cięzko chodzi.. za duzo nie kręc bo to pewnie linka hilholdera ( chyba byl w tym modelu) hmm po doczytaniu co to jest i jak tego używać - hill holder - stwierdzam wow dokładnie to jest wmontowane a nie żadna pompa jak pisałem wcześniej... i dodam że działa w mojej subarce bez zarzutu .... Pzdr Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się