kons6 Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 przy niskiej temperaturze po uruchomieniu silnika zapala sie check engine z kodem przeplywomierza, silnik wymaga 2 tys obrotow do podtrzymania pracy przez jakas minute-dwie, pozniej check engine gasnie i sterowanie dawka paliwa dziala jak trzeba czy to jest normalne, czy cos da wyczyszczenie stykow przeplywki? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 16 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Grudnia 2012 absolutnie nie normalne ... . diagnostyka potrzebna... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 czy w przepływce tego auta jest obwód, którego zadaniem jest rozgrzanie drucika do określonej temperatury przed rozpoczęciem pracy? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemeq Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 przy niskiej temperaturze po uruchomieniu silnika zapala sie check engine z kodem przeplywomierza, silnik wymaga 2 tys obrotow do podtrzymania pracy przez jakas minute-dwie, pozniej check engine gasnie i sterowanie dawka paliwa dziala jak trzeba czy to jest normalne, czy cos da wyczyszczenie stykow przeplywki? Ja bym nie ryzykował i natychmiast pojechał do speca. "Zabawa" z przepływomierzem może skończyć się poważnym problemem - lepiej wydać osiem stów na nową przepływkę (jeśli to się okaże konieczne), niż samemu grzebać i potem wymieniać blok silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 przy niskiej temperaturze po uruchomieniu silnika zapala sie check engine z kodem przeplywomierza, silnik wymaga 2 tys obrotow do podtrzymania pracy przez jakas minute-dwie, pozniej check engine gasnie i sterowanie dawka paliwa dziala jak trzeba czy to jest normalne, czy cos da wyczyszczenie stykow przeplywki? Ja bym nie ryzykował i natychmiast pojechał do speca. "Zabawa" z przepływomierzem może skończyć się poważnym problemem - lepiej wydać osiem stów na nową przepływkę (jeśli to się okaże konieczne), niż samemu grzebać i potem wymieniać blok silnika to jest prawie nowa przepływka kupiona wiosną 2012 w ASO, zepsutą już przerobiłem - auto nie jechało od 4,5 tys obrotów, wymieniłem przepływkę następnego dnia auto dosłownie po kilkudziesięciu sekundach rozgrzania jeździ bez zarzutu, jeżeli jest powyżej +10st, to problemu nie ma myślę, że to coś z przewodami i obawiam się, że wymiana przepływki niczego nie zmieni Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MegasWRC Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 przy niskiej temperaturze po uruchomieniu silnika zapala sie check engine z kodem przeplywomierza, silnik wymaga 2 tys obrotow do podtrzymania pracy przez jakas minute-dwie, pozniej check engine gasnie i sterowanie dawka paliwa dziala jak trzeba czy to jest normalne, czy cos da wyczyszczenie stykow przeplywki? Ja bym nie ryzykował i natychmiast pojechał do speca. "Zabawa" z przepływomierzem może skończyć się poważnym problemem - lepiej wydać osiem stów na nową przepływkę (jeśli to się okaże konieczne), niż samemu grzebać i potem wymieniać blok silnika 800zl za nowa przeplywke do Type R? Pokaz mi gdzie ;-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 mój był dużo, dużo tańszy, bo wer.5 używa ten sam co GT 99-00 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MegasWRC Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Ja miałem Ver IV, więc przepływka only in Japan :-) 1800złotych w Aso Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GeOrGe Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 W przepływce jest element który utrzymywany jest przez ECU w stałej temperaturze a przepływające powietrze go chłodzi. Na zasadzie ile energii potrzeba do utrzymania stałej temperatury maf sensor określa przepływ powietrza. Dlatego nazywa się gorącym drutem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kons6 Opublikowano 30 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 30 Grudnia 2012 (edytowane) przepływka wyjęta z czescią dolotu, wyczyszczona specjalnym sprayem, zmieniony filtr powietrza (stary nie był zły ani brudny) wszystko przechowane przez noc w temp +15 po założeniu rano problem bez zmian teraz obstawiam przewody od przepływki do ecu czy powodem może być akumulator włączyłem logowanie w ecumasterze, który mam wpięty: - przy starcie bez błędu przepływomierza: obroty od razu rosną do ok. 1,5tys/min, napięcie z przepływomierza od razu wyższe niż 1,5V - przy starcie z błędem: obroty przez jakąś sekundę są na poziomie 100-200/min, napięcie z przepływomierza 1,1-1,2V (nigdzie nie znalazłem dolnego napięcia granicznego włączającego CEL, ale wartości 1,1 - 1,2V mogą leżeć już poniżej tej granicy) przy starcie z błędem napięcie akumulatora przed uruchomieniem rozrusznika: 10,5V Edytowane 29 Grudnia 2012 przez kons6 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mzy Opublikowano 2 Stycznia 2013 Udostępnij Opublikowano 2 Stycznia 2013 (edytowane) przy starcie z błędem napięcie akumulatora przed uruchomieniem rozrusznika: 10,5V Napięcie na aku sporo za niskie IMHO. Próbowałeś z innym akumulatorem? Może dlatego potrzebne są dwie minuty "na gazie", żeby podładować napięcie do poziomu dającego poprawne odczyty z przepływki? Edit: w sumie (o ile masz sprawne ładowanie) to głupotę walnąłem, bo zaraz po odpaleniu silnika powinno być już 14,x V. Ale tak czy siak spróbowałbym podmienić aku. Edytowane 2 Stycznia 2013 przez mzy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się