Aga Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 To nie wierzcie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 18 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 18 Grudnia 2012 (edytowane) dlatego Twoja Subarynka sie fochuje - nie jezdzicie razem na zakupy jak to przystalo na prawdziwe "psiapsiolki"! Edytowane 18 Grudnia 2012 przez KamilP Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
okeyten Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 u mnie rowniez nie zapala sie kontrolka.. a reduktor dziala A apropo kontrolki- to norma że nie działa. Czujnik, który załącza kontrolkę ma mały trzpień, który mógł się uszkodzić tzn, nadkruszyć (choć to mało prawdopodobne), wytrzeć końcówkę lub też po prostu zawiesić się. Jeżeli mamy doczynienia z ostatnim przypadkiem czyli zawieszaniem, wówczas kontrolka raz działa a raz nie, "mieszanie wajchą" daje rezultaty. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 To nie wierzcie To Twoje oczy na fotce? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Aga Opublikowano 19 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Grudnia 2012 To nie wierzcie To Twoje oczy na fotce? A jakie to ma znaczenie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
litschauer67 Opublikowano 26 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Grudnia 2012 Mam swojego forka od ponad roku i reduktor przydał mi się tylko jeden raz jak zjechałem z drogi na pobocze w zimie. Pomógł Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 A tak apropos prostych zębów reduktora to też tak myślałem, ale jak wytargałem zdjęcia rozebranej skrzyni to zęby są skośne. Jest tylko jedno przełożenie na prostych - najprawdopodobniej jedynka. Charakterystyczne "jęczenie" skrzyni musi mieć zatem inne źródło. Prawdopodobnie jest to związane z bardziej zaawansowanymi parametrami współpracy pary kół zębatych. Generalnie jest tak, że gdy reduktor jest na HI to sprzęga się ze sobą dwa wałki (napęd nie idzie przez koła zębate). Natomiast przy położeniu LO napęd idzie przez dwie pary kół zębatych i hałas może wynikać po prostu z ilości współpracujących ze sobą kół. To tylko rozważania na podstawie schematów i zdjęć - mogę się mylić. Niestety nie miałem okazji macać rozebranej skrzyni czego bardzo żałuję bo żaden schemat tego nie zastąpi. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suberet Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 Niestety nie miałem okazji macać rozebranej skrzyni czego bardzo żałuję .... Jeden lubi macać po rozebraniu to, inny tamto, i od razu świat jest ciekawszy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francisza Opublikowano 27 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Grudnia 2012 A pytanie osoby niezorientowanej - czy da się i jest sens zamontować reduktor do 2,0D ? W sumie w trasie mocy starcza spokojnie, ale jak będzie w terenie? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
max1987 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Ja w korkach zawsze jeżdżę na LO Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomasz_555 Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 A pytanie osoby niezorientowanej - czy da się i jest sens zamontować reduktor do 2,0D ? W sumie w trasie mocy starcza spokojnie, ale jak będzie w terenie? Nie da rady. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 ale jak będzie w terenie Też wystarczy,mowa oczywiście o lekkiej jeździe terenowej,a nie przeprawach przez błota i bagna. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Francisza Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Też wystarczy,mowa oczywiście o lekkiej jeździe terenowej,a nie przeprawach przez błota i bagna. to jeszcze trzeba wyczuć tą cienką niebieską linię oddzielającą jazdę terenową "jeszcze lekką" od "już nie lekkiej" Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cybel Opublikowano 28 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 28 Grudnia 2012 Obejrzyj sobie filmiki z Plejad,kilka Forków 2.0D się przewija na próbach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo40 Opublikowano 31 Grudnia 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Grudnia 2012 Diesel-ki na plejadach dają rade na równi z benzynami, nadrabiają momentem obrotowym.. na próbach terenowych nie było widać różnicy miedzy dieslem a benzyną z reduktorem. Jedynka w dieslu to jak jedynka w benzynie + zapięty reduktor. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się