szyja1000 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Witam wszystkich posiadam Impreze '99 GT 218KM i jest taki dziwny objaw moze mi ktos pomoze; silnik przy przyspieszaniu w granicach 2-3 tys.km. lekko sie chwieje tzn.przyspieszy lekko zwolni i pozniej dalej juz przyspiesza normalnie.Wymienione zostaly swiece kable wysokiego napiecia i w dalszym ciagu jest to samo, ponadto został wyczyszczony czujnik polozenia wału bo okazało sie po wyciagnieciu ze jest brudny-wyczyszcilem go i dalej jest to samo.Dodam jeszcze ze nie pali sie na desce Check Engine.........Czy ktos z was przerabiał podobny problem......Pozdrawiam i czekam na opinie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pawel_20vt Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 ciezko wrozyc, przyczyn moze byc mnostwo, pomimo braku CHECK ENGINE podpialbym go pod komputer i zobaczyl co sie dzieje,..moze przeplywka, moze lambda, moze cos dzieje sie z paliwem, z doladowaniem itd itp Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dstaff Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Miałem to samo, pomogło przeczyszczenie przepustnicy i uszczelnienie dolotu (dokładnie która z tych rzeczy nie wiem, ale zrobiłem obie i już nie przerywa podczas przyśpieszania). Co do komputera to najprościej będzie wziąć kabelek ze standardem OBDII (może być jakikolwiek vagowski, taki za 30PLN) + ECUExplorer i lapotp. Do podstawowej diagnostyki wystarczy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Szyja zapraszam ,przerabialem wiele razy podobne przypaki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyja1000 Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 Auto było podpiete pod komputer i wszystko jest oki. tzn.przeplywomierz,sonada lambda i wszystkie inne parametry,komputer wykrył czujnik polozenia wału ale dlatego ze był zabrudzony-po wyczyszczeniu bład na komputerze zniknał a dalej kuleje...... PKocial gdzie mnie zapraszasz?????? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 kocar u.lipowa 9 baranowo Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szyja1000 Opublikowano 17 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 To jak przerabiales wiele razy to moze rzuc jakimis przykladami i jak to sie konczy finansowo....jak znam zycie to itak pewnie skoncze u Ciebie w serwisie...Pozdrawiam Szyja. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PKocial Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 (edytowane) histori x , najważniejsza jest poprawna diagnoza i wypracowane procerdurki, warto robić to jak najwcześniej bo skutki niektórych pozornie błachych usterek są mordercze finansowo... często układ zapłonowy, kable wysokiego napięcia ,świece,nieraz pompa paliwa ,filtr paliwa lub regulator czy jeden z czujników ( przepływka ,czyjnik stukow...),który wystarczy poprawnie zdiagnozować... na deser jaja z instalacją elektryczną... które się trafiają coraz częściej z racji na wiek autek nieraz okazuje się że po prostu rozrządzik przestawiony... więc finansowo to od paru stów do paru tysięcy może wypaść Edytowane 17 Listopada 2012 przez PKocial Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
byniak88 Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 u mnie jest to samo ale tez dowiedziałem sie że to przez nieszczelny dolot bo pękła mi rura łącząca turbo z filtrem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
simonnt Opublikowano 17 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 17 Listopada 2012 u mnie takie szarpanie daje czujnik spalania stukowego, dalem po nim powietrzem na orlenie z kompresora i bylo lepiej przez jakis czas ...check też nie zawsze sie swieci. aktualnie odlączam aku raz na jakis czas i na tydzien dwa mam spokój z szarpaniem Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się