ANDREW-G Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Hello ! Taka kwestia, a może i problem. Przy montażu klatki bezpieczeństwa przeszkadzają seryjne przewody paliwowe przy progu kierowcy. Podczas montażu zostaną one odsunięte, z pozostawieniem ich funkcjonalności. O ile da radę. Teraz pytanie. Co dalej ? Może je zastąpić innymi ? Chodzi mi o bezpieczeństwo, żeby nie pękły, itp. Wersja niskobudżetowa i bezpieczna. Co polecacie ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Przewody możesz zostawić te same o ile nie są uszkodzone. Tylko musisz je puścić bezpiecznie. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDREW-G Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Przewody możesz zostawić te same o ile nie są uszkodzone. Tylko musisz je puścić bezpiecznie. Co masz na myśli "puścić bezpiecznie" ? Chodzi Ci, aby nie dotykały rury ? Czy zabezpieczyć je spiralą plastikową jak do przewodów elektrycznych ? Czy jeśli będą one tak odciągnięte to czy takie naprężenia nie będą szkodliwe ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ADK90 Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Bezpiecznie czyli aby nie przecierały się np o klatkę czy tez o siebie aby szły prosto bez żadnych ostrych zgięć. Peszle o których mówisz są tez dobrym rozwiązaniem. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDREW-G Opublikowano 10 Listopada 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 (edytowane) [edit] ok, dzięki. Znalazłem już, że można kupić przewody gumowe do paliwa w oplocie za 15 zł/metr (przemysłowe, nie markowe do aut rajdowych) lub przewody z oplotem bawełnianym za 6 zł/metr i do tego w elektrycznym dokupuje się oddzielnie oplot stalowy za 2 zł/metr = 8 zł/metr zestaw. Ciekawi mnie jeszcze ile metrów trzeba na cały system paliwowy oraz jakie końcówki. Nie mam auta przy sobie na dłuższy czas, więc proszę o pomoc Edytowane 10 Listopada 2012 przez ANDREW-G Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Crazy_Ivan Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Ja mimo wszystko polecam przenieść przewody na tunel środkowy - z klatką kolidować nie będą, a w razie dzwona dalej do nich zawsze trochę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EVAN Opublikowano 26 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 26 Listopada 2012 Ja też mam klatkę i oryginalne przewody. Nic mi nie przeszkadza Jedynie przy przednim nadkolu trzeba troszkę podgiąć oryginalne przewody. Ale zatrzaski na progach, któr trzymają przewody mam oryginlane i nie kolidują z klatką. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się