Skocz do zawartości

Dziwne objawy przy skrecie na rozgrzanym silniku


czarkinson

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Mam problem z moim Subaru Foresterem 2.0i 1999r

Otoz po przejechaniu okolo 30km, jak auto sie rozgrzeje mam dziwne objawy przy skrecie zarowno w prawo jak i w lewo. Samochod zaczyna drgac i czuje opor w kierownicy, tak jakby cos przeskakiwalo. Kierownica lekko odbija. Na wyprostowanej kierownicy wszystko w porzadku. Mchanicy nie potrafia zdiagnozowac problemu. Czy to moze byc dyferencjal? Pozdrawiam. Czarek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam problem z moim Subaru Foresterem 2.0i 1999r

Otoz po przejechaniu okolo 30km, jak auto sie rozgrzeje mam dziwne objawy przy skrecie zarowno w prawo jak i w lewo. Samochod zaczyna drgac i czuje opor w kierownicy, tak jakby cos przeskakiwalo. Kierownica lekko odbija. Na wyprostowanej kierownicy wszystko w porzadku. Mchanicy nie potrafia zdiagnozowac problemu. Czy to moze byc dyferencjal? Pozdrawiam. Czarek

 

a forek chce jechać czy nie bardzo?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Forek jezdzi. Na zimnym silniku zadnych objawow, dopiero jak sie rozgrzeje. Po prostu przeskakuje przy skretach.

 

To moze inaczej... rozgrzej go, włącz jedynkę, powoli ruszaj na max skręconych kołach, raz w jedną raz w drugą, potem wsteczny i to samo.

Jeżeli zaobserwujesz trudności z ruszaniem - 99% wiskoza do wymiany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A jakie mogą być objawy tych trudności? Bo wydaje mi się również, że moje sprzęgło nawala. Jest bardzo krótkie, i łapie prawie przy podłodze. Czasem jak ruszam ze skrzyżowania i mocniej go depnę, to trzęsie i szarpie całym autem. Spróbuję dzisiaj sprawdzić go wg Twoich wskazówek. Pozdr

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiskoza się kończy, jest w sentralnym dyfrze na samym końcu skrzyni biegów. Nie jeżdzij z takimi objawami szczególnie po suchym asalcie bo reszta napędu dostaje w kość.A sprzęgło to to inna historia i z wyżej wymienionymi objawami nie ma nic wspólnego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam!

Mam problem z moim Subaru Foresterem 2.0i 1999r

Otoz po przejechaniu okolo 30km, jak auto sie rozgrzeje mam dziwne objawy przy skrecie zarowno w prawo jak i w lewo. Samochod zaczyna drgac i czuje opor w kierownicy, tak jakby cos przeskakiwalo. Kierownica lekko odbija. Na wyprostowanej kierownicy wszystko w porzadku. Mchanicy nie potrafia zdiagnozowac problemu. Czy to moze byc dyferencjal? Pozdrawiam. Czarek

Tak jak napisali koledzy prawdopodobnie wiskoza. Ja jednak polecam regenerację, koszt nowej to ponad 2tys. a regeneracja ok 600zl (3lata gwarancji bez limitu kilometrów).

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...