Skocz do zawartości

czarkinson

Nowy
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Profile Information

  • Płeć
    nie powiem :-P
  • Auto
    Subaru Forester 2.0i 1999r
    Subaru Forester 2.0i 2007r LPG

Osiągnięcia czarkinson

..:: Świeżynka ::..

..:: Świeżynka ::.. (1/13)

0

Reputacja

  1. czarkinson

    Zbyt bogata mieszanka

    hmm, dzięki za odpowiedź. Dzisiaj zrobiłem trasę ok 200 km po wyczyszczeniu przepustnicy, przepływki i pozostałych elementów. Ogólnie obroty się trochę ustabilizowały, ale czuję jakby jechał na pół gwizdka, gaz do dechy a on nie ma pełnej mocy. Dzwoniłem do swojego gazownika i on niemal pewny ze to jedna z sond poszla...
  2. czarkinson

    Zbyt bogata mieszanka

    Witam! Przeszukałem forum i niestety nie znalazłem rozwiązania mojego problemu, który pojawił się w moim Forku. Otóż od tygodnia mam problem z wyskakującym błędem P0172, który objawia się falującymi obrotami na biegu jałowym oraz szarpaniem na jedynce i dwójce w okolicach 1500-2500 obrotów. Dodatkowo zauważyłem, że tłumik wygląda na lekko okopcony. W zeszłym miesiącu wymieniałem świece. Samochód to Forester 2.0i z fabrycznym LPG Teleflex. Czy może to być sonda lambda? Jeden z mechaników mówił mi coś o cewkach, ale dzisiaj jechałem nim 140 km/h i dał radę. Pozdrawiam Czarek
  3. To jeszcze z ta cena tragedii nie ma. Dzieki za pomoc, jutro jade do mechanika
  4. A jakie mogą być objawy tych trudności? Bo wydaje mi się również, że moje sprzęgło nawala. Jest bardzo krótkie, i łapie prawie przy podłodze. Czasem jak ruszam ze skrzyżowania i mocniej go depnę, to trzęsie i szarpie całym autem. Spróbuję dzisiaj sprawdzić go wg Twoich wskazówek. Pozdr
  5. Mam pytanie, padła mi pompa powietrza wtornego w Foresterze 2.0i 2007 i w ogóle nie kręci (sprawdzana na prostowniku). Czy jest możliwość regeneracji takiej pompy, bo wydaj mi się, że to zwykły silnik elektryczny? Pozdrawiam
  6. Forek jezdzi. Na zimnym silniku zadnych objawow, dopiero jak sie rozgrzeje. Po prostu przeskakuje przy skretach.
  7. Mialem podobny problem, nie moglem zlokalizowac wycieku ani zrodla skad wydobywa sie zapach benzyny. Okazalo sie ze uszczelka od pompy paliwa byla podwinieta i paliwo cieklo pod tylne fotele niezaleznie od ilosci paliwa w baku. Wymiana uszczelki zniwelowala zapach i wrocilo syczenie wpo odkreceniu korka baku. Jest szczelnosc
  8. Witam! Mam problem z moim Subaru Foresterem 2.0i 1999r Otoz po przejechaniu okolo 30km, jak auto sie rozgrzeje mam dziwne objawy przy skrecie zarowno w prawo jak i w lewo. Samochod zaczyna drgac i czuje opor w kierownicy, tak jakby cos przeskakiwalo. Kierownica lekko odbija. Na wyprostowanej kierownicy wszystko w porzadku. Mchanicy nie potrafia zdiagnozowac problemu. Czy to moze byc dyferencjal? Pozdrawiam. Czarek
×
×
  • Dodaj nową pozycję...