rabarbar Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 całkiem przez przypadek trafiłem na ten link http://www.kadr.nazwa.pl/www/subaru/?p=7 zastanawiam się czy ktoś z was tego próbował? jakie są efekty? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 no pewnie probowal ten jegomosc ktory zrobil te zdjecia, jesli jestes audiofilem to pewnie i tak dasz do profesjonalnego zakladu, jesli nie masz co robic to pewnie tak sobie mozesz wykleic pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 30 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 30 Października 2012 Ogólnie próbowałem i wg mnie warto (mnie brzęczenie blach i szum wody w samochodzie przeszkadzają). Robiąc samemu możesz wyklejać bardziej selektywnie i zaoszczędzić kilkadziesiąt kg w porównaniu z tzw. profesjonalnym wygłuszeniem. Tylko dobrych materiałów trzeba użyć (nie jakiegoś APP czy innego asfaltu :roll: ) Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
subleo Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Rabarbar, może warto zapytać u źródła → Kadrowy. Mam wygłuszone drzwi przód/tył w związku z systemem audio. Jest dużo bardziej komfortowo, jednak brakuje tej kropki na i, czyli wygłuszenia nadkoli tylnych (dotyczy wersji kombi). Czy wygłuszanie całego bagażnika ma sens, wg mnie nie. Zwróć uwagę, że LEG/OTB zawsze fabrycznie będzie lepiej wyciszone niż Forester, gdzie standardowo użyte są materiały gorsze i w dodatku w mniejszej ilości. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 31 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 31 Października 2012 Mam wygłuszone drzwi przód/tył w związku z systemem audio. Jest dużo bardziej komfortowo, jednak brakuje tej kropki na i, czyli wygłuszenia nadkoli tylnych (dotyczy wersji kombi). Czy wygłuszanie całego bagażnika ma sens, wg mnie nie. Wygłuszałem kombi krok po kroku i oceniając celowość wygłuszania poszczególnych elementów uszeregowałbym je tak:1. boczne ściany wnęki koła zapasowego (dodatkowo łatwy dostęp) 2. drzwi przednie 3. tylne błotniki + przestrzeń między zderzakiem a tłumikami 4. nadkola tylne, zwłaszcza od strony wnętrza (tu wystarcza kawałek maty 10x20cm) 5. drzwi tylne Warto przyjrzeć się mocowaniu fabrycznego wygłuszenia maski i plastikowych paneli pod podłogą. Obie rzeczy rezonują "same od od siebie". Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
valdiiaga Opublikowano 10 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 10 Listopada 2012 Fajny patent, tyle że potencjalny nabywca przy sprzedaży takiego auta będzie węszył spisek typu maskowanie naprawy powypadkowej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dawid1 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Witam rabarbar Co słychać jak sie sprawuje auto? Jak chcesz to mam świnie na lusterko. Za głośno Ci w Legacu? pozdro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Knurek1111 Opublikowano 13 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Listopada 2012 Fajny patent, tyle że potencjalny nabywca przy sprzedaży takiego auta będzie węszył spisek typu maskowanie naprawy powypadkowej Jak ktoś wszędzie węszy spisek, to jego problem Wtedy pewnie nawet pomiary grubości lakieru nie pomogą... Pozdr. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się