bzyq Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Podajcie proszę jakieś argumenty za. Kolega chce kupić Audi C5 avant 3.0 quattro, ale.... jako, że mam imprezę to pojawiło się światełko w tunelu, że wziąłby jakieś Subaru. Impreza jest nie w charakterze A6. Porównać można je moim zdaniem właśnie do Audi A6. Aktualnie kolega jeżdzi Audi A4 Quattro 2.8 i moim zdaniem WRX deklasuje to auto pod każdym względem. Stąd też przemyślenia kolegi, że w klasie wyżej może i Subaru ma coś do pokazania? Pomóżcie nawrócić kolegę. tylko obiektywnie proszę: Konkretnie A6 3.0 kontra H6 Legacy. Żadne inne TDI sredei, boxery diesle etc. No...ewentualnie argument gazownictwa zaawansowanego mógłby wejść w grę. Wątek w technicznym, bo całą resztę chyba można ocenić wizualnie;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Ciekawy temat. Jestem na podobnym etapie, tylko nie biorę pod uwagę Subaru, bo spędzam w samochodzie za dużo czasu więc musze mieć fajne i wygodne wnętrze, no i LPG. Na razie jestem za Audi. Myślałem tez nas jakimś paskiem 4montion ale poczułem wypływające soki żołądkowe po obejrzeniu wnętrza VW Jestem ciekaw różnic w napędzie. Tych teoretycznych i praktycznych. Aktualnie kolega jeżdzi Audi A4 Quattro 2.8 i moim zdaniem WRX deklasuje to auto pod każdym względem Jak dla mnie A4 2,8 to dupowóz. WRX to dupowóz z aspiracjami Dwa inne samochody. -- 29 paź 2012, 01:26 -- tak wogóle, to był już gdzies temat o wyższości Subaru nad Świętami Zielonego Przylądka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przymar Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 H6 to się raczej nie zagazuje. Poczytaj w wątku LPG Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
p_bo Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 Pod wzgledem trakcji, napedu, zawieszenia i ukladu kier. ( pod moj styl jazdy) Legas deklasuje audice, jezdzilem i jednym i drugim. Silnik to jak kto woli czy preferuje nasluchiwac boxerka czy obytej v-ki ;-). Jedynie przy gazie troche lepiej moze wychodzic Audi. Stylistycznie chyba tez troche ciekawiej wypada Subaru chociazby z tego powodu ze nie jest spotykanym autem na kazdym skrzyzowaniu. Co do wnetrza to audiczce nie ma co obnizac bo wykonanie i jakos materialow piersza klasa ( oprocz uchwytow na drzwiach) tylko niestety troche staro wyglada przy legacy. w legacy wnetrze jakosciowo moze troszke slabiej na srodku konsoli. Co do czesci jest podobnie. podsumowujac z gazem + dla audi, bez +++ dla legacy -- Pn paź 29, 2012 9:36 am -- Pod wzgledem trakcji, napedu, zawieszenia i ukladu kier. ( pod moj styl jazdy) Legas deklasuje audice, jezdzilem i jednym i drugim. Silnik to jak kto woli czy preferuje nasluchiwac boxerka czy obytej v-ki ;-). Jedynie przy gazie troche lepiej moze wychodzic Audi. Stylistycznie chyba tez troche ciekawiej wypada Subaru chociazby z tego powodu ze nie jest spotykanym autem na kazdym skrzyzowaniu. Co do wnetrza to audiczce nie ma co obnizac bo wykonanie i jakos materialow piersza klasa ( oprocz uchwytow na drzwiach) tylko niestety troche staro wyglada przy legacy. w legacy wnetrze jakosciowo moze troszke slabiej na srodku konsoli. Co do czesci jest podobnie. podsumowujac z gazem + dla audi, bez +++ dla legacy Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dehnel Opublikowano 29 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 29 Października 2012 a tu jest porównanie napędów viewtopic.php?f=1&t=138829&hilit=quattro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się