EDDIE Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Czy ktoś ma doświadczenie z felgami VW w Subaru ? Rozstaw śrub jest taki sam, wiem że otwór centrujący ma w VW 57,1 a nie 56. Ale czy to jest przeszkodą w zamontowaniu skoro szpilki są stożkowe i i tak wycentrują koło ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 EDDIE, VW ma ET35 i to bywa przeszkodą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Nie probowalem, ale moze do outbacka czy forestera podejdzie takie ET. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leon Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 VW ma ET35 i to bywa przeszkodą. Ma też ET43 i te pasują cudnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Czy ktoś ma doświadczenie z felgami VW w Subaru ? Rozstaw śrub jest taki sam, wiem że otwór centrujący ma w VW 57,1 a nie 56. Ale czy to jest przeszkodą w zamontowaniu skoro szpilki są stożkowe i i tak wycentrują koło ? Jezeli jest ET35 to faktycznie moze to byc problem (na pewno nie podchodza do Legacy.. nie wiem jak z Outbackiem). Inny otwor centrujacy to pikus (szczegolnie tak niewielka roznica), zakladasz pierscienie i ogien. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Hogi Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 Inny otwor centrujacy to pikus (szczegolnie tak niewielka roznica), zakladasz pierscienie i ogien. To nie pikuś, tylko Twoje bezpieczeństwo. Musisz koniecznie kupić pierścienie centrujące. VW ma ET 35, ET 42 w GTku ociera, w forku jest luzik. Tu dla leniuszków jest FAQ. :wink: Poszukaj :arrow: viewtopic.php?f=26&t=106815&view=unread#unread Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Fala Opublikowano 14 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Października 2012 ...a w OBKu '05 przy ET35 przednia opona ociera o nadkole od wewnątrz przy skręcie na wertepach. Jeśli jeździsz wyłącznie na wprost to bierz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KamilP Opublikowano 15 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Października 2012 Inny otwor centrujacy to pikus (szczegolnie tak niewielka roznica), zakladasz pierscienie i ogien. To nie pikuś, tylko Twoje bezpieczeństwo. Musisz koniecznie kupić pierścienie centrujące. VW ma ET 35, ET 42 w GTku ociera, w forku jest luzik. Tu dla leniuszków jest FAQ. :wink: Poszukaj :arrow: viewtopic.php?f=26&t=106815&view=unread#unread Hogi, czy ja gdzies napisalem, ze otwor centrujacy nie ma znaczenia? Napisalem, ze mozna rozwiazac problem poprzez zamontowanie pierscieni centrujacych.. innej opcji przeciez nie ma... :roll: Fala Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wojto79 Opublikowano 16 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Października 2012 Witam, ja mam w swoim Legacy I felgi z BBS z golfa III GTI i pasują bez problemowo nawet z większą oponą niż zalecana. Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się