mus Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 witam Mam pytanie dotyczące regulacji luzów zaworów w Subaru z LPG. Chodzi mi o to czy wartości luzów są takie same w aucie z LPG i bez? Pytam o to dlatego że ma drugie auto z LPG tj. Hondę CRV w której mechanika dwa razy ustawiał mi luzy w krótkim odstępie czasu i pomimo że było podobno dobrze ustawione to auto cały czas przygasało. Wkurzyło mnie to więc zaprowadziłem auto do ASO gdzie powiedziano mi że wartości luzów są faktycznie książkowe ale z LPG luzy powinny być luźniejsze. Poprawili i problem przygasania został rozwiązany. pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
luksp Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 znaczy sie ze niby co? przed kazdym przelaczeniem na lpg/benz powinno sie od nowa ustawic wartosci- dobre mi sobie:)))) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
panklex Opublikowano 13 Października 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Października 2012 Jakas bzdura, widac nie byly ksiazkowe, albo nie ta ksiazka Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cyckocholik Opublikowano 19 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 19 Listopada 2012 Niekoniecznie bzdura temperatura spalania LPG jest wyższa niż benzyny w związku z tym również wydłużenie zaworów jest większe, nie zaszkodzi dla silnika jeżeli luzy zaworowe zostaną ustawione w górnej tolerancji lub ciut luźniej. Zasada jest taka lepiej za duży luz na zaworach niż zbyt mały. Zbyt mały luz prowadzi do niedomykania zaworu i jego wypalenia (brak możliwości odprowadzenia ciepła przez przylgnie) przy zasilaniu silnika LPG dbałość o zawory to podstawa. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
opp sport Opublikowano 20 Listopada 2012 Udostępnij Opublikowano 20 Listopada 2012 Temperatura spalania gazu jest co prawda tylko o 40 stopni wyższa niż benzyny ale gaz spala się cztery razy dłużej , stąd większe obciążenie cieplne głowicy na gazie . Związana z tym jest częstsza regulacja luzów zaworowych. Luzy na zaworach ssących proponuję zrobić ,,orginalne" zaś na wydechach o 0,05-0,10 lużniejsze na ,,dłużej starczą" a silnik i tak nie będzie nadmiernie głośny Luzy na zaworach ssących praktycznie się nie zmieniają tylko na wydechach. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się