Skocz do zawartości

LEGACY vs RS6


IWAN

Rekomendowane odpowiedzi

A ja poczekam aż dojdziecie do jakiegos kompromisu i w tedy bede wiedział co mam sprawdzic i co wymienic na jakie :P:P wiedz bardzo proszę nie zamykajcie tego etapu bo ja dalej nie wiem co mam zrobić...i na jaki dyfer sie powołać aby nadawal sie (w automacie) do jazdy z użuciem ręcznego... z góry dziękuje

Czy jak jedziesz wolno po ciasnym luku (np. na parkingu) to dochodza cie jakies dziwne stuki? Jesli tak to masz dyfra zablokowanego.

Jesli chodzi o automat to nie wiem kiedy wprowadzono skrzynie z VTD i czy twoj to ma. Musisz niestety sie popytac znajacych stare modele. Jak znasz jezyk to polecam popytac sie tu:

http://forums.nasioc.com/forums/forumdi ... forumid=55

Co do wsadzenia inteligentnego dyfra to pewnie by cie kosztowalo wiecej niz jest wart twoj samochod. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Odpowiedzi 99
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Hmmm powracajac do tematu recznego, to wlasnie widzialem filmik gdzie dwa Subaru Rexy (to takie male) jada po torze i uzywaja recznego doslownie bez przerwy. Jak chca zrobic slide przez zakret to jeszcze 50m przed nim zaciagaja hamulec na 2sek., puszczaja, po czym w samym zakrecie to samo, kilka razy. Czy oni maja jakies cos przerobione??? Bo normalnie to przeciez im sie powinien naped rozleciec! :shock:

 

Jak ktos chce moge sprobowac przeslac e-mailem. Mozna tez poszukac w Kazaa: "Subaru REX drifting"

 

Zdrowko,

TJ

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki Than...

jak zobaczyłem co oni wyprawiają zachciało mi sie płakać i krzyczeć "JA TEŻ TAK CHCĘ, GDZIE ONI U LICHA SIĘ TEGO NAUMIALI??"

a puźniej wsiadłem w samochód pojechałem na stację i zatankowałem...co to ma do rzeczy nie wiem, ale tak było :twisted::twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da sie takie cus kupic w polsce? Wie ktos moze co to ma za silnik? Jak o seryjnie jeździ? (bo te na filmiki podejrzewam są po przeróbkach)

 

Piekna sprawa taki REX :)

 

katalog samochody swiata 1993:

Subaru Rex

najmniejszy model subaru oferowany jest tylko w japonii. wystepuje z napedem przednim lub na cztery kola. napedzany jest 4-cylindrowym silnikiem 0.65 o mocy od 31 d0 47 kw (42 do 64 km) trzy lub pieciodrzwiowe nadwozie ma forme kmbilimuzyny.

 

pozdr. mk.si

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Ojciec Założyciel

Następca REX-a, Pleo posiada silnik o pojemności 658 ccm. W połączeniu z turbinką osiaga istotnie 64 KM. Jako ciekawostkę mozna też podać, że w połączeniu z I-CVT stosowana jest sprężarka machaniczna.

Napęd na 4 koła jest zaopatrzony w wiskozę.

 

pzdr.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bezstopniowa skrzynia jest bardzo fajna, jeśli tylko przyzwyczaić się do wrażenia ciągłego poślizgu sprzęgła - bo takie ma się wrażenie. Natomiast płynność jazdy jak z silnikiem elektrycznym. Szkoda, że takie skrzynie nie przenoszą sensownych momentów i mocy...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filip...masz całkowitą rację!! Mam właśnie takiego skuterka i to jest koszmar. Ta skrzynia jest wygodna ale nie wydajna. Kiedy np. pod gurkę traci moć to nie ma możliwości redukcji. W automacie jeszcze redukuje i ciagnie, a tu poprostu cały czas spada z obrotow. to jest swietna sprawa (ta skrzynia), ale do samochodów z np. 2,5litra silnikiem. W tym rozwiazaniu wymagany jest OOOOOOOgromny zapas mocy!! :evil: a szkoda bo jesli automat to skrzynia bezstopniowa jest super :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filip...masz całkowitą rację!! Mam właśnie takiego skuterka i to jest koszmar. Ta skrzynia jest wygodna ale nie wydajna. Kiedy np. pod gurkę traci moć to nie ma możliwości redukcji.

 

Ależ ma. W skuterku nie ma bajerologii takiej, jaką posiadają skrzynie CVT w samochodach, stąd wrażenie umierania skuterka (ale i tak powinien zmienić przełożenie na krótsze przy dużym obciążeniu silnika i spadku prędkości). Natomiast w aucie jak wdusisz, to obroty podjeżdżają lekko (albo i bardziej) do góry, a przełożenie się nie zmienia bądź skraca. Jadąc długo (kilka minut) z jednostajną prędkością, typowo autostradowo, obroty stopniowo spadają a skrzynia dobiera coraz dłuższe przełożenia, aż do osiągnięcia parametrów, które wystarczają do utrzymania tej prędkości przy minimalnym zużyciu paliwa. Jechałem Nissanem Primerą 2.0 z CVT i było to zupełnie strawne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Hmmm powracajac do tematu recznego, to wlasnie widzialem filmik gdzie dwa Subaru Rexy (to takie male) jada po torze i uzywaja recznego doslownie bez przerwy. Jak chca zrobic slide przez zakret to jeszcze 50m przed nim zaciagaja hamulec na 2sek., puszczaja, po czym w samym zakrecie to samo, kilka razy. Czy oni maja jakies cos przerobione??? Bo normalnie to przeciez im sie powinien naped rozleciec! :shock:

Wlasnie sobie obejrzalem. Te auta sa specjalnie robione do dryftu (patrz na "rowerowe" kolka) i sa stanowczo FWD.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Może i masz rację...nie jechalem jeszcze samochodem z taka skrzynią...natomiast podczas trasy Kraków myślenice na skuterku to co prawda nie zatrzymywał sie ale pod stromsze gorki byl problem,ale co się dziwić on ma maly silniczek a ja sobie troszkę masy wlasnej mam... :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.

×
×
  • Dodaj nową pozycję...