falco555 Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Witam i pozdrawiam,kupiłem WRXa,wszystko niby ok.,check engine gasł,ale auta nie jechało tzn. braki w mocy.Okazało się że sprytny sprzedawca podpiął kontrolke pod abs,gdy to skorygowałem check engine zaczął się świecic na stałe,a przy szybszej jeździe migac.Pojechałem do serwisu wyskoczyły błędy 301,302,303,304,czyli jak w tytule na każdym cylindrze,więc zaproponowano wymianę świec,filtrów,zmiane benzyny,wszystko to zrobiłem.Po skasowaniu błędów wszystko ok.,dopuki się lekko nie przyciśnie i znowu wyskakuje.Panowie w serwisie stwierdzili więc że może to byc praktycznie "wszystko",jak będą mieli takiego WRXa,zadzwonią i bedą podmieniac podzespoły metodą prób i błędów(załamka),dodam jeszcze że ciśnienie turbiny ok.,i nie wiem czy to normalne,ale nawet po krótkim ostrzejszym odcinku turbina w nocy świeci na czerwono. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 falco555, który to serwis taki mądry? Kliknij wyszukiwarkę - było już parę razy o dóch polecanych w Warszawie fachowcach :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falco555 Opublikowano 29 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Koper w Al.Krakowskiej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Właściciel pisze na forum. Mam nadzieję ze się ustosunkuje... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falco555 Opublikowano 29 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Gdzie szukac pomocy,chodzi o to żeby ktos powiedział to i to zepsute,wymienisz i bedzie dobrze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 widzisz ale to nie tak latwo, powodow moze byc wiele.... wymien silnik i po klopocie, polecam ej207 lub ej257 niewiem jak po polsku, wiec po angielsku tu sie wypowiem: The misfires could be related to engine mechanical, ignition or fuel system faults under positive load conditions. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falco555 Opublikowano 29 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Co znaczy ej207 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Co znaczy ej207 ech to taki zart ej257 - silnik STi(2.5L) ej207 - silnik w STi (2.0L) ej205 - silnik w wrx(2.0L) wracajac do tematow, powodow moze byc wiele.....jak chodzi na wolnych obrotach(ile obrotow)? Pali sporo? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falco555 Opublikowano 29 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Miałem starego gt i zero kłopotów,co mnie podkusiło,ech Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 niewiem jak po polsku, wiec po angielsku tu sie wypowiem: The misfires could be related to engine mechanical, ignition or fuel system faults under positive load conditions. Wypadanie zapłonów może być spowodowane usterkami mechaniki silnika, systemu zapłonowego lub paliwowego pod obciążeniem. (Starsznie cieżko to składnie po polsku przetłumaczyć) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 falco555, problem u CIebie jest znacznie mniejszy bo masz OBD-II, w GT było trudniej. Masz wiadomośc, zajrzyj do skrzynki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 To wyglada na problem elektryczny, stawiam na modol sterujacy. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falco555 Opublikowano 29 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Tak,ale dotyczy to wszystkich cylindrów,więc trzeba znaleźc,jakiś wspólny podzespół,może to by za słabe ciśnienie pompy paliwa? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 falco555, problem u CIebie jest znacznie mniejszy bo masz OBD-II, w GT było trudniej. Masz wiadomośc, zajrzyj do skrzynki. a ja tez mam obd II, w moim hmmm GT Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kazushito Yakitaki Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Bo Ty jesteś w ogóle inny ;> r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falco555 Opublikowano 29 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 A z tym grzaniem turbiny do czerwoności to normalka? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 falco555, jak szybko jeździsz to tak... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falco555 Opublikowano 29 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Jedno z głowy,a czym różni się miganie check od świecenia na stałe? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Siecenie na stałe to stały bła zapisane w pamieci ECU miganie to np. wykryte czasowe błędy typu spalanie stukowe. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falco555 Opublikowano 29 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Wielkie dzięki.Kazdy mówi że wrx,ma gorsze osiagi od gt,to prawda? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Azrael Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 falco555, na prostej na pewno tak. Po zakrętach - zdania sa podzielone, ma większy skok zawieszenia ina pewno jest lepszy na dziurach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RadRSTI Opublikowano 29 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Wielkie dzięki.Kazdy mówi że wrx,ma gorsze osiagi od gt,to prawda? to tez zalezy jaki GT , ale ogolnie gc/gm/gf chasis jest lzejsza od gd, a moce podobne, wiec to ja bym powiedzial, ze to zalezy od kierownika. Dlatego sporo ludzi laduje nowsze silniki do starszych bud. Jak ja np. No i roznica jest taka ze moje auto seryjnie robilo 12.6 na 1/4 mili vs. 13.1+ w normalnym STi, a juz nie bede wspominal o latwiejszym hamowaniu etc. poniewaz auto jest lzejsze. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
falco555 Opublikowano 29 Marca 2006 Autor Udostępnij Opublikowano 29 Marca 2006 Trza mi było zostac przy gt,no nic przynajmniej teraz kolega jeździ i się cieszy jak mnie objezdża Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GregorBa Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Również mam WRX 2001 i miałem problemy z check engine. Na początku okazało się że to uszkodzona sonda lambda i po naprawie check engine zgasł. Potem miałem takie akcje że po myjni po mocniejszym przyciśnięciu zaczynał mi migać check engine kilka razy i gasł. W międzyczasie zrobiłem przegląd, zmieniłem świece i jest ok jak na razie. Jak nie będziesz miał już żadnego pomysłu spróbuj podjechać do Japan Sport Service na Emaliowej, mogę dać ci na PW kontakt do właściciela, może coś poradzą. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Legacy96 Opublikowano 30 Marca 2006 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2006 Spytalem u mnie w servisie czy takie problemy z WRX sa znane... i sa, mechanik twierdzi ze przewaznie sa to swiece. Po pierwsze przerwa na nich powinna byc 0,7 a czesto sa montowane swiece z fabrycznym 1,1, i jesli sie jedzi ostrzej to nalezy zalozyc zimniejsze swiece. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi