Skocz do zawartości

Jaki model kupić


Koyot

Rekomendowane odpowiedzi

Z żywotnością 2.5l to trochę przesadzacie. Silnik w moim WRX miał pierwszy problem dopiero po blisko 200 (a nie 20) tys km. Także to również bardzo wytrzymała konstrukcja przy odpowiednim traktowaniu.

 

Potem faktycznie - ponad 20k inwestycji i nowy silnik na mocniejszych podzespołach oraz szpilkach ARP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Miałem obydwa silniki, 2,5litra mam obecnie. Awaryjność w moim przypadku zarówno przy 2,0 jak i 2,5 zerowa. Blob 2.0 jednak tylko tolerował paliwo 98, na 95 potrafil wywalić check. Hawk 2,5 lata na 95 i zero problemów. Poteżna zaleta 2,5 to moment obrotowy, jest sporo wyzszy niz w 2,0 i nizej dostepny wiec auto praktycznie juz zaczyna ciagnać od 2500tys obrotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm no to wychodzi na to że trzeba poszukac kaski i brać 2.5 :)

dzięki raz jeszcze za wszystkie uwagi.

ps. jakby ktos słyszał o jakiejs 2.5 najlepiej zakutej to poprosze o namiar

 

-- So paź 06, 2012 5:37 pm --

 

a co sądzicie o tych?

http://otomoto.pl/subaru-impreza-2-5-wr ... 85298.html

http://otomoto.pl/subaru-impreza-wrx-sti-C25346540.html

http://allegro.pl/subaru-impreza-2006-s ... 96170.html

http://otomoto.pl/subaru-impreza-wrx-st ... 20451.html

http://otomoto.pl/subaru-impreza-wrx-st ... 08498.html

http://allegro.pl/subaru-impreza-sti-pi ... 57173.html

bardzo dziękuję z góry za wszelkie uwagi.

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja co komu pasi. Ja mam 2,5 WRX od 6 lat i 120tys km bezawaryjnej jazdy (1 właściciel). Jeszcze przed zrobieniem mapy przejechałem się w salonie EVO X i wszytko super bo; hamuje, skęca, i jest w ogóle trochę inny. Jednakże mój ówczesny WRX niby 230KM jechał znacznie lepiej w ruchu miejskim (elastyczność duuużo lepsza). Oczywiście okazało się, że jeszcze przez nową mapą ma 265KM :shock: i chyba 380Nm :shock: . To mógł "dać" wydech SuperSprint ale nie mam pewności bo przed wydechem go nie sprawdzałem. Teraz ma 275KM i 420NM przy 2800rpm 8) jak zjechałem z hamowni to czułem się jak by ktoś odczepił przyczepę z węglem którą przez 5 lat ciągałem. Teraz poza hamulcami i nowym zawieszeniem nic mi nie brakuje (jazda po bułki tylko czasem mi się nie spieszy a czasem tak - zero torów i upalania). STI to zapewne inny samochótrochd ponieważ już jak dla mnie hamuje i trochę lepiej się prowadzi - czasami trochę żałuję, że nie dołożyłem 20tysi i nie kupiłem STI (w 2006r różnica była coś ok 20tys WRX vs STI :( ). Jednak i tak cieszy mnnie mój WRX z tą słabą skrzynią biegów, słabym zawieszeniem, brakiem hamulca, UPG, i innymi chorobami których nigdy nie miał.

Coś mi się zdaje, że 30-40tys. pln to STI będzie skarbonką bez dna a nie autem do jazdy. Ja za 40tys bym nawet swego WRX nie sprzedał. Jak bym nie miał zbyt dużo kasy to bym kupił dobrego GT'a za 20-30tysi bo nawet jeśli za 2-3 lata go sprzedasz stracisz ile 50% (10-15tys) :roll: - a jak kupisz "nieboszczyka" STI i nie będziesz miał 20-30tys na remont to będziesz miał eksponat na podwórku.

Jak wiemy "szkłem 4 liter się nie podciera" nie ma tanio i dobrze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm no to wychodzi na to że trzeba poszukac kaski i brać 2.5 :)

dzięki raz jeszcze za wszystkie uwagi.

ps. jakby ktos słyszał o jakiejs 2.5 najlepiej zakutej to poprosze o namiar

 

-- So paź 06, 2012 5:37 pm --

 

a co sądzicie o tych?

http://otomoto.pl/subaru-impreza-2-5-wr ... 85298.html

http://otomoto.pl/subaru-impreza-wrx-sti-C25346540.html

http://allegro.pl/subaru-impreza-2006-s ... 96170.html

http://otomoto.pl/subaru-impreza-wrx-st ... 20451.html

http://otomoto.pl/subaru-impreza-wrx-st ... 08498.html

http://allegro.pl/subaru-impreza-sti-pi ... 57173.html

bardzo dziękuję z góry za wszelkie uwagi.

pozdrawiam

 

Kilka aut które podałes były opisane w dziale zakup kontrolowany. Szczególnie auto z ostatniego linku bylo dokladnie opisywane, gdyz jest po kilku dzwonach z dachem od innego subaru. Auto z 3 linku tez jest mi znane.....koniecznie uparleś sie na sti czy rozwazasz tez wrx-a??

 

-- Pt paź 12, 2012 10:06 am --

 

Jednak i tak cieszy mnnie mój WRX z tą słabą skrzynią biegów, słabym zawieszeniem, brakiem hamulca, UPG, i innymi chorobami których nigdy nie miał.

 

 

Amen:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chcesz jeździć regularnie na torze i NAPRAWDĘ umiesz jeździć - bierz STI, bo po roku i tak będziesz żałował.

 

Jeśli auto ma być na co dzień to bierz WRX bez zastanowienia. Prawda jest taka, że niewiele jest osób, które potrafią wykorzystać standard WRX, a robią mody tylko dla własnego widzi mi się i dla szybkiego ruszania spod świateł. Bo jeśli ktoś wie o co chodzi, to najpierw zrobi zawieszenie i hamulce - a silnik na samym końcu.

 

Prawda jest taka, że na Rakietowej objeżdżały mnie auta o mocy 150KM - po prostu technika jazdy jest ważniejsza niż samochód - na amatorskim poziomie. A większość z nas z tego poziomu nie wyjdzie.

 

Dla świętego spokoju można kupić STI zamiast WRX - syndrom ten sam jak w Porsche Cayman vs 911. Cayman nigdy nie będzie 911, ale to i tak super auto, którego możliwości nigdy nie wykorzystasz. Taka prawda.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...