Mat79 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 Dziś podczas spokojnej, relaksacyjnej jazdy włączyła się taka właśnie choinka. Pacjent - forek SH z roku 2008 2,5t. Innych objawów brak... normalnie jeździ, pali, nie kopci.... W szukajce wyczytałem, że to może być uszczelka pod głowicą. Poziom płynu chlodniczego w normie. Pytanie jak w tytule - o co kaman? Jakieś szybkie testy? W poniedziałek pojadę do ASO, ale w międzyczasie spodziewam się nadejścia nowego subarumaniaka na ten świat i boję się, że forek zawiedzie w najważniejszym momencie . Ktoś pomoże? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szczur75 Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 VDC + check engine + migajaca cruise Auto informuje cie o zapisanym błędzie w sterowniku silnika. Jakim? Musisz podpiąć auto pod kompa i Ci powie. Podanie Ci tutaj przyczyny wywalenia check'a to jak wróżenie z fusów. No i gratulacje!!!! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat79 Opublikowano 22 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 No wiem. Ciekaw jestem tylko o co może mu chodzić i myślałem, że jest może jakiś schemat postepowania zanim ASO. Sprawdzałem bezpieczniki, bo myślałem, że to może taka prozaiczna przyczyna, ale są OK. Najbardziej przeraża mnie uszczelka pod głowicą/głowica... No nic. Zobaczymy w poniedziałek. Pytanie też czy nic się nie stanie jeżeli przejadę leśniczym kilka kilometrów... Za gratulacje póki co nie dziękuję... ;-) żeby nie zapeszyć... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carfit Opublikowano 22 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Września 2012 No wiem. Ciekaw jestem tylko o co może mu chodzić i myślałem, że jest może jakiś schemat postepowania zanim ASO. Sprawdzałem bezpieczniki, bo myślałem, że to może taka prozaiczna przyczyna, ale są OK. Najbardziej przeraża mnie uszczelka pod głowicą/głowica... No nic. Zobaczymy w poniedziałek.Pytanie też czy nic się nie stanie jeżeli przejadę leśniczym kilka kilometrów... Za gratulacje póki co nie dziękuję... ;-) żeby nie zapeszyć... Nie stresuj sie bez sensu uszczelka pod glowicami bo tego check prawie nigdy nie pokaże :roll: Nic sie nie stanie jak silnik poprawnie pracuje a pali we check, podjedz do ASO i spis spokojnie P.S. Skąd jesteś ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat79 Opublikowano 23 Września 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 Też czuję, że to jakiś czujniczek-pstryczek-elektryczek albo jakieś podwójne salto w pracy silnika... Pewnie wykasują i looz... Mieszkam w W-wie. -- N wrz 23, 2012 3:02 pm -- No to troszkę się rozjasniło - wielkie dzięki dla kolegi Marcina. P0011 A Camshaft Position System Performance (Bank 1) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kociou Opublikowano 23 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Września 2012 No to troszkę się rozjasniło - wielkie dzięki dla kolegi Marcina. P0011 A Camshaft Position System Performance (Bank 1) A bardzo proszę Mam nadzieje że sprawę będzie łatwo ogarnąć 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Peter90 Opublikowano 27 Września 2012 Udostępnij Opublikowano 27 Września 2012 U mnie przyczyną było kiepskie paliwo- te same objawy ( stacja shella na A1) , błąd został wykasowany, a teraz korzystam z STATOIL-a. Wstępna diagnoza to wymiana katalizatora, ale udało się bez tego . Auto funkcjonuje bez zarzutu. Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mat79 Opublikowano 20 Stycznia 2013 Autor Udostępnij Opublikowano 20 Stycznia 2013 U mnie skończyło się wymiana zaworu regulacji ciśnienia oleju zmiennych faz rozrządu - czy jakoś tak... Trochę zabolało, ale teraz spokój. :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kecajek Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Udostępnij Opublikowano 24 Kwietnia 2016 (edytowane) Przepraszam za archeologię, ale w moim FXT '06 znowu pojawił się P0011, czyli Camshaft Position System Performance (Bank 1). Wcześniej taki komunikat pojawił się jakieś 10000km temu, w trasie, jakieś 150 od startu, od tankowania nieco więcej. Kolejny raz-wczoraj, też podczas spokojnej jazdy, jeszcze więcej km od tankowania. Błędy było tylko zapisane-po skasowaniu nie wracały. Co może być przyczyną tych błędów? Coś czasem nie łączy przy czujniku? Edytowane 24 Kwietnia 2016 przez kecajek Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się