Skocz do zawartości

Kontrolki VDC + check engine + migajaca cruise o co kaman?


Mat79

Rekomendowane odpowiedzi

Dziś podczas spokojnej, relaksacyjnej jazdy włączyła się taka właśnie choinka. Pacjent - forek SH z roku 2008 2,5t. Innych objawów brak... normalnie jeździ, pali, nie kopci.... W szukajce wyczytałem, że to może być uszczelka pod głowicą. Poziom płynu chlodniczego w normie. Pytanie jak w tytule - o co kaman? Jakieś szybkie testy?

W poniedziałek pojadę do ASO, ale w międzyczasie spodziewam się nadejścia nowego subarumaniaka na ten świat :D i boję się, że forek zawiedzie w najważniejszym momencie :( .

Ktoś pomoże?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiem. Ciekaw jestem tylko o co może mu chodzić i myślałem, że jest może jakiś schemat postepowania zanim ASO. Sprawdzałem bezpieczniki, bo myślałem, że to może taka prozaiczna przyczyna, ale są OK. Najbardziej przeraża mnie uszczelka pod głowicą/głowica... No nic. Zobaczymy w poniedziałek.

Pytanie też czy nic się nie stanie jeżeli przejadę leśniczym kilka kilometrów...

 

Za gratulacje póki co nie dziękuję... ;-)

żeby nie zapeszyć...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No wiem. Ciekaw jestem tylko o co może mu chodzić i myślałem, że jest może jakiś schemat postepowania zanim ASO. Sprawdzałem bezpieczniki, bo myślałem, że to może taka prozaiczna przyczyna, ale są OK. Najbardziej przeraża mnie uszczelka pod głowicą/głowica... No nic. Zobaczymy w poniedziałek.

Pytanie też czy nic się nie stanie jeżeli przejadę leśniczym kilka kilometrów...

 

Za gratulacje póki co nie dziękuję... ;-)

żeby nie zapeszyć...

Nie stresuj sie bez sensu uszczelka pod glowicami :idea: bo tego check prawie nigdy nie pokaże :roll:

Nic sie nie stanie jak silnik poprawnie pracuje a pali we check, podjedz do ASO i spis spokojnie :)

P.S. Skąd jesteś ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Też czuję, że to jakiś czujniczek-pstryczek-elektryczek albo jakieś podwójne salto w pracy silnika... Pewnie wykasują i looz...

Mieszkam w W-wie.

 

-- N wrz 23, 2012 3:02 pm --

 

No to troszkę się rozjasniło - wielkie dzięki dla kolegi Marcina.

P0011 A Camshaft Position System Performance (Bank 1)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 miesiące temu...
  • 3 lata później...

Przepraszam za archeologię, ale w moim FXT '06 znowu pojawił się P0011, czyli  Camshaft Position System Performance (Bank 1).

Wcześniej taki komunikat pojawił się jakieś 10000km temu, w trasie, jakieś 150 od startu, od tankowania nieco więcej. Kolejny raz-wczoraj, też podczas spokojnej jazdy, jeszcze więcej km od tankowania. Błędy było tylko zapisane-po skasowaniu nie wracały.

Co może być przyczyną tych błędów? Coś czasem nie łączy przy czujniku?

Edytowane przez kecajek
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...