Mat79 Posted September 22, 2012 Share Posted September 22, 2012 Dziś podczas spokojnej, relaksacyjnej jazdy włączyła się taka właśnie choinka. Pacjent - forek SH z roku 2008 2,5t. Innych objawów brak... normalnie jeździ, pali, nie kopci.... W szukajce wyczytałem, że to może być uszczelka pod głowicą. Poziom płynu chlodniczego w normie. Pytanie jak w tytule - o co kaman? Jakieś szybkie testy? W poniedziałek pojadę do ASO, ale w międzyczasie spodziewam się nadejścia nowego subarumaniaka na ten świat i boję się, że forek zawiedzie w najważniejszym momencie . Ktoś pomoże? Link to comment Share on other sites More sharing options...
szczur75 Posted September 22, 2012 Share Posted September 22, 2012 VDC + check engine + migajaca cruise Auto informuje cie o zapisanym błędzie w sterowniku silnika. Jakim? Musisz podpiąć auto pod kompa i Ci powie. Podanie Ci tutaj przyczyny wywalenia check'a to jak wróżenie z fusów. No i gratulacje!!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mat79 Posted September 22, 2012 Author Share Posted September 22, 2012 No wiem. Ciekaw jestem tylko o co może mu chodzić i myślałem, że jest może jakiś schemat postepowania zanim ASO. Sprawdzałem bezpieczniki, bo myślałem, że to może taka prozaiczna przyczyna, ale są OK. Najbardziej przeraża mnie uszczelka pod głowicą/głowica... No nic. Zobaczymy w poniedziałek. Pytanie też czy nic się nie stanie jeżeli przejadę leśniczym kilka kilometrów... Za gratulacje póki co nie dziękuję... ;-) żeby nie zapeszyć... Link to comment Share on other sites More sharing options...
carfit Posted September 22, 2012 Share Posted September 22, 2012 No wiem. Ciekaw jestem tylko o co może mu chodzić i myślałem, że jest może jakiś schemat postepowania zanim ASO. Sprawdzałem bezpieczniki, bo myślałem, że to może taka prozaiczna przyczyna, ale są OK. Najbardziej przeraża mnie uszczelka pod głowicą/głowica... No nic. Zobaczymy w poniedziałek.Pytanie też czy nic się nie stanie jeżeli przejadę leśniczym kilka kilometrów... Za gratulacje póki co nie dziękuję... ;-) żeby nie zapeszyć... Nie stresuj sie bez sensu uszczelka pod glowicami bo tego check prawie nigdy nie pokaże :roll: Nic sie nie stanie jak silnik poprawnie pracuje a pali we check, podjedz do ASO i spis spokojnie P.S. Skąd jesteś ? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mat79 Posted September 23, 2012 Author Share Posted September 23, 2012 Też czuję, że to jakiś czujniczek-pstryczek-elektryczek albo jakieś podwójne salto w pracy silnika... Pewnie wykasują i looz... Mieszkam w W-wie. -- N wrz 23, 2012 3:02 pm -- No to troszkę się rozjasniło - wielkie dzięki dla kolegi Marcina. P0011 A Camshaft Position System Performance (Bank 1) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kociou Posted September 23, 2012 Share Posted September 23, 2012 No to troszkę się rozjasniło - wielkie dzięki dla kolegi Marcina. P0011 A Camshaft Position System Performance (Bank 1) A bardzo proszę Mam nadzieje że sprawę będzie łatwo ogarnąć 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Peter90 Posted September 27, 2012 Share Posted September 27, 2012 U mnie przyczyną było kiepskie paliwo- te same objawy ( stacja shella na A1) , błąd został wykasowany, a teraz korzystam z STATOIL-a. Wstępna diagnoza to wymiana katalizatora, ale udało się bez tego . Auto funkcjonuje bez zarzutu. Pozdrawiam Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mat79 Posted January 20, 2013 Author Share Posted January 20, 2013 U mnie skończyło się wymiana zaworu regulacji ciśnienia oleju zmiennych faz rozrządu - czy jakoś tak... Trochę zabolało, ale teraz spokój. :-) Link to comment Share on other sites More sharing options...
kecajek Posted April 24, 2016 Share Posted April 24, 2016 (edited) Przepraszam za archeologię, ale w moim FXT '06 znowu pojawił się P0011, czyli Camshaft Position System Performance (Bank 1). Wcześniej taki komunikat pojawił się jakieś 10000km temu, w trasie, jakieś 150 od startu, od tankowania nieco więcej. Kolejny raz-wczoraj, też podczas spokojnej jazdy, jeszcze więcej km od tankowania. Błędy było tylko zapisane-po skasowaniu nie wracały. Co może być przyczyną tych błędów? Coś czasem nie łączy przy czujniku? Edited April 24, 2016 by kecajek Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now