vielebny Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 A więc ciąg dalszy pytań pozakupowych: Środkowy czujnik mierzy temperaturę oleju. Ale co oznaczają pozostałe? Będe bardzo wdzięczny za pomoc. Zdjęcie poniżej: Z góry dziękuję Link to comment Share on other sites More sharing options...
kowal Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 Ten po prawej pokazuje ciśnienie oleju , a po lewej ciśnienie ładowania turbo 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
qbutek Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 Lewy ciśnienie doładowania w at. Prawy to prawdopodobnie ciśnienie oleju. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
vielebny Posted September 10, 2012 Author Share Posted September 10, 2012 Pomuki poleciały, ale rozwińmy temat: po lewej: gdy turbina nie pracuje wskazówka jest poniżej "0". Co więc jest mierzone w jednosktach CM/HG? A co oznacza KG/cm3? Nie jestem specjalistą od przeliczeń Czy ktoś mi to wytłumaczy? No i po prawej: od czego zalezy cisnienie oleju więc? Od obrotów? Link to comment Share on other sites More sharing options...
qbutek Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 No i po prawej: od czego zalezy cisnienie oleju więc? Od obrotów?Dokładnie - tu widać, że auta lubią wyższe obroty, bo smarowanie jest lepsze :] Pomuki poleciały, ale rozwińmy temat: po lewej: gdy turbina nie pracuje wskazówka jest poniżej "0". Co więc jest mierzone w jednosktach CM/HG? A co oznacza KG/cm3? Nie jestem specjalistą od przeliczeń Jak turbo nie dmucha, to się robi podciśnienie w dolocie. Trochę dziwne te oznaczenia na wskaźniku (z punktu widzenia akademickiego), bo 76 cmHg, to ok. 1 at. Zakładając, że to jest na minusie, to byłoby bliskie próżni ) Przypuszczam, że wskazówka w dół za bardzo nie idzie, co? A co oznacza KG/cm3? To inaczej atmosfera techniczna --> at.Co więc jest mierzone w jednosktach CM/HG? centymetry słupa rtęci --> rozwinięcie jednostki wyrażonej w milimetrach słupa rtęci. Polecam: Przelicznik ciśnień. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Godlik Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 Przypuszczam, że wskazówka w dół za bardzo nie idzie, co? Idzie. Mam takie same (tylko białe) i przy hamowaniu silnikiem stoi pionowo w dół Link to comment Share on other sites More sharing options...
qbutek Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 Przypuszczam, że wskazówka w dół za bardzo nie idzie, co? Idzie. Mam takie same (tylko białe) i przy hamowaniu silnikiem stoi pionowo w dół Się człowiek uczy całe życie ;] Na razie nie miałem maszyny z turbo, więc tym się usprawiedliwię Link to comment Share on other sites More sharing options...
vielebny Posted September 10, 2012 Author Share Posted September 10, 2012 Przypuszczam, że wskazówka w dół za bardzo nie idzie, co? Idzie. Mam takie same (tylko białe) i przy hamowaniu silnikiem stoi pionowo w dół No własnie u mnie tez tak jest Czyli to jest miara podcisnienia w kolektorze dolotowym tak? Link to comment Share on other sites More sharing options...
qbutek Posted September 10, 2012 Share Posted September 10, 2012 No własnie u mnie tez tak jest Czyli to jest miara podcisnienia w kolektorze dolotowym tak? Tak. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now