Skocz do zawartości

Niedziałające spryskiwacze


Black and White

Rekomendowane odpowiedzi

to bardzo dziwne bo skoro go słychac to naprawde musi byc dobry a przeciez na tylna jak i na przednia szybe przewody sa osobne chyba że sam silniczek sie zapchał od jakiegos syfu w zbiorniku ,dojdz do silniczka i zdejmij wężyki i siknij,zobacz czy leci,osobno na tył i przód

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

aż się prosi napisać a czy poziom płynu sprawdzał :mrgreen:

 

ale tak jak kolega wyżej prawdopodobnie pompka zablokowana a to ze silniczek słychać nie oznacza że sprawne

 

aż się prosi na takie pytanie: nie odpowiadać ?! :twisted:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jak na razie nie mam czasu sprawdzić bądź jechać do mechanika. Jutro jadę założyć centralny zamek na pilota :mrgreen: to może gość sprawdzi przy okazji tą pompkę :roll:

 

-- Śr sie 08, 2012 7:27 pm --

 

nie myślałem, że jeszcze w tym wieku mogę sam się z siebie zaśmiać?!

 

Otóż, stojąc dzisiaj w korku, zaczął padać deszcz, a więc wycieraczki ON. Wtedy zacząłem odczytywać symbole na dźwigni i przypomniałem sobie, że w japońcach spryskiwacze włączało się naciskając z boku i WUALA... wszystko działa (i działało) :mrgreen:

 

wiem, wiem zaraz zaczniecie się śmiać hehe i bardzo dobrze :D

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no nie do końca mgiełka , po przyciągnięciu w zależności od siły i czasu spryskiwacz powinien psiknąć a wycieraczki powinny z 3 razy przeczyścić szybę jak się porządnie przyciągnie a jak tylko muśnie to zadziałają tylko same wycieraczki bez płynu i zazwyczaj mają tylko jeden cykl lub nawet nie cały (wyjadą na środek szyby i się nie schowają)

 

 

wiem, wiem zaraz zaczniecie się śmiać hehe i bardzo dobrze :D

 

Bez przesady po to jest to forum żeby pomagać a nie naśmiewać się (no ok był tu jeden taki co każdy z niego polewkę robił ale .... to nie wątek od tego) a odnośnie tego przycisku to nawet przez myśl mi nie przeszło , ale to zapamiętam i następnym razem będę się pytać innych którym nie będą działać 8)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg instrukcji pociągnięcie dźwigni do siebie powoduje pracę wycieraczek. Tyle czasu, ile ja trzymamy. Nie ma tam mowy o pracy spryskiwacza.

No tak, ale wtedy symbol nie ma sensu. Pompa spryskiwacza u mnie jest pojedyncza

a dzwigienka dziala, wiec w czym problem? Plyn jest a ostatnio jak uzywalem to spryskiwalo szybe(?).

Kolejny bubel czy jak ....?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie bedzie dzialac spryskiwanie szyb jak pociagniesz do siebie dzwignie. To tylko wlacza wycieraczki aby przelecialy raz i sie zatrzymaly. Spryskiwacz wlacza sie z boku na guziku innaczej sie nie da.

Symbole wg sa tylko po to aby pokazac ze dzieki tej dzwigni wlacza sie wycieraczki i spryskiwacz a nie ze jak sie ciagnie to ma dzialac spryskiwacz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wg instrukcji pociągnięcie dźwigni do siebie powoduje pracę wycieraczek. Tyle czasu, ile ja trzymamy. Nie ma tam mowy o pracy spryskiwacza.

 

dokładnie tak jest i u mnie. jak chcesz spryskać szybe, to wciskasz guziola na końcu dzwigienki i wtedy:

jak naciśniesz i puścisz to psiknie i wycieraczka idzie raz

jak naciśniesz i przytrzymasz to sika i wycieraczka idzie 3x

samo pociągniecie uruchamia tylko wycieraczki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Słowo MIST zapewne odnosi sie do warunków, w których wykorzystuje się tą funkcję a nie sposobu jej działania. Chodzi o sporadyczne przecieranie szyby podczas mgły.

Tez tak myslalem, chociaz jest tam ikonka spryskiwania, tak czy inacze to najmniej wazna usterka w moim aucie.

W ogole vo to za bubel. Subaru- jedziesz przez pol metra sniegu, drozke wlesie i miasto.

Robisz 300000 i auto ani kwiczy( tak byc powinno) a moje-wiecznie jakies problemy i tylko 50000

przejechane. Nastepnym razem bedzie Outlander w dieslu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

DMF padl i zakatowal sprzeglo, padly mi prawie wszydtkie gumy w zawieszeniu przednim, szyba od kierowcy sie rysuje (uszczelka? Takiego czegos jeszcze nie widzialem), a teraz mi padl system pompy powietrza- ten z elektrozaworami. A no i jeszcze takie drobiazgi - tu skrzypi,tam zacina itp. Wsteczny strajkuje na zimno.

Ja rozumiem "TTTM",no ale to jest Subaru.

Nawet Punto Sporting i Laguna II mi takich jaj nie robila.

A tu dopiero 50k , co bedzie przy 80?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...