buhhu Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Witam, po panewce w Antyku włożyliśmy shortblocka od gtka, wymieniliśmy świece, olej, ogólnie co trzeba i co się dało. Silnik odpala, po dodaniu gazu i dojściu do 4k obr/min nie chce się wyżej "wkręcić" i zaczyna strzelać z wydechu (przelot). Jedzie gorzej od NA. Macie jakieś pomysły ? Sprawa dość pilna, z góry dziękuję. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
parar Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 skoro kicha w wydech to moze zapłon opóźniony? aczkolwiek nie wiem jak to w piecyku z gteka jest rozwiązane Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 buhhu, błędów żadnych nie masz ? CEL nie mruga ? 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buhhu Opublikowano 4 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 parar co to znaczy zapłon opóżniony ? Piter Błędy były przed wymianą świec ale potem padł aku i po ponownym podłączeniu cel mruga długim bez przerwy czyli brak błędów... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 buhhu, przydałoby się przynajmniej AFR zmierzyć , może jesteś "zalany" paliwskiem, stąd mulenie z góry i marchewy... zabierz auto na diagnostykę, tam gdzie wiedzą co i jak, szkoda nowego motoru aby je męczyć... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 co to znaczy zapłon opóżniony ? że przerwę na przerywaczu trzeba ustawić.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 jak w WSKach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 koniec żartów ... pacjent przestał kichać Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 koniec żartów ... pacjent przestał kichać szaliczek, gorąca herbatka scytrynom i mjodem a do tego aspirynka? -- 4 lip 2012, o 21:37 -- najpierw bym sprawdził koła rozrządu i czujniki położenia wału i wałka, po takim swapie, bo były różnice w rocznikach, może tam tkwi diabuł... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
parar Opublikowano 4 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 4 Lipca 2012 Cieszę się chlopaki ze was rozweselilem:D na myśli miałem oczywiscie dysfunkcje układu zapłonowego, tzn. przesunięcie kata wyprzedzenia zapłonu w kierunku gmp, po przeczytaniu waszych postów faktycznie chyba bliżej prawdy moze byc zbyt bogata mieszanka. tak czy inaczej widzę ze na tym forum lepiej powstrzymać sie od nadmiernych skrótów myślowych Btw autorowi wątku życzę szybkiej celnej diagnozy, a pozostałym dopisuje do listy czosnek 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buhhu Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 problem rozwiazany !! Czujnik polozenia walu byl "za daleko",po wysunieciu wszystko zaczelo pracowac normalnie. Chcialem rozdac pomuki ale MySql sie wysypal na forum... Bede pamietal. Wielkie dzieki wszystkim ktorzy przyczynili sie do rozwiazania problemu i tym ktorzy probowali Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 no i o to chodziło..... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buhhu Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 no i o to chodziło..... dzieki za pomoc ! Teraz mam problem z turbo ;( pomuje 0,5 max ;( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 buhhu, sprawdź dokładnie czy wszystkie rurki i wężyki masz dobrze podłączone ... i czy restryktor jest na swoim miejscu PS. pamiętasz ? tu kolega miał podobny problem z ciśnieniem viewtopic.php?f=21&t=151699 :wink: 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 5 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Biorac pod uwage przekladke i mozliwosc pojawienia sie nowych rurek, chyba bym od tego restryktora zaczal. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buhhu Opublikowano 5 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Lipca 2012 Kurde co jest ?!?! Każdemu mogę przyznać pomuka poza emotorsport, który de facto najbardziej przyczynił się do rozwiązania problemu! Taki komunikat: "Błąd ogólny SQL ERROR [ mysql4 ] Out of range value for column 'user_helps' at row 1 [1264] Wystąpił błąd bazy danych podczas pobierania tej strony. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z administratorem. Poinformuj administratora lub webmastera: forum@subaru.pl" WTF ? :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
AMI Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 No przeciez napisane "out of range value" Elek przesadzil z iloscia i juz nie moze przyjac zadnego pomuka wiecej Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ape Opublikowano 6 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 6 Lipca 2012 Kurde co jest ?!?! Każdemu mogę przyznać pomuka poza emotorsport, który de facto najbardziej przyczynił się do rozwiązania problemu! Taki komunikat: "Błąd ogólny SQL ERROR [ mysql4 ] Out of range value for column 'user_helps' at row 1 [1264] Wystąpił błąd bazy danych podczas pobierania tej strony. Jeśli problem będzie się powtarzał, skontaktuj się z administratorem. Poinformuj administratora lub webmastera: forum@subaru.pl" WTF ? :shock: Powinno być już OK. Jeśli jednak nie to PW :arrow: do mnie pliz. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 Każdemu mogę przyznać pomuka poza emotorsport, który de facto najbardziej przyczynił się do rozwiązania problemu! tenks for uznanie.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 7 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 7 Lipca 2012 najpierw bym sprawdził koła rozrządu i czujniki położenia wału i wałka, po takim swapie, bo były różnice w rocznikach, może tam tkwi diabuł... właśnie dlatego moj nie chcial odpalić i równo chodzic po zmianie silnika... silnik pochodził z Revision C a auto to Revision D - inny układ zapłonowy, inne kółka, inne ecu... chodził od 2000 do 2500 rpm... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buhhu Opublikowano 8 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lipca 2012 Każdemu mogę przyznać pomuka poza emotorsport, który de facto najbardziej przyczynił się do rozwiązania problemu! tenks for uznanie.... Należy się ! Teraz mi pomóż z restryktorem to zasypię pomukami hehe Wsadziłem na próbę koralik ale nie jestem pewny czy w dobrą rurkę (LOL) bo na zdjęciach jakie znalazłem były inne układy tych wężyków (pewnie z gtka) a w Dziadku jest troszke inaczej. Wsadziłem i nie pomogło... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter Opublikowano 9 Lipca 2012 Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 buhhu, naprawiłeś już :wink: :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
buhhu Opublikowano 9 Lipca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 9 Lipca 2012 nie:( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się