Jump to content

Wymiana przednich zacisków hamulców na czterotłoczkowe z WRX


mkowalczuk
 Share

Recommended Posts

Cześć,

niedługo będę wymieniał (w Legacy '06 Wagon, 2.0 N/A, 165 KM) przednie zaciski hamulcowe na czterotłoczkowe z WRX -> http://www.www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=1632743

Z informacji, które znalazłem, wynika, że powinny wejść plug'n'play, zakładając że zmieszczą się pod felgę (mam ATS DTM 17")... Czy ktoś z Was może to potwierdzić?

Czy powinienem zmienić przewody hamulcowe na oplecione? Na stronie "przewodywoplocie" zaoferowano mi zrobienie przednich przewodów HEL z przesuwną przelotką, bazując na specyfikacji TRW (HEL nie ma przewodów do tego modelu). Myślicie, że to dobry pomysł?

Czy powinienem wymienić płyn hamulcowy? Obecnie używam Motul DOT 5.1.

 

Z góry dzięki za podpowiedzi.

Link to comment
Share on other sites

Cześć,

niedługo będę wymieniał (w Legacy '06 Wagon, 2.0 N/A, 165 KM) przednie zaciski hamulcowe na czterotłoczkowe z WRX -> http://www.www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=1632743

Z informacji, które znalazłem, wynika, że powinny wejść plug'n'play, zakładając że zmieszczą się pod felgę (mam ATS DTM 17")... Czy ktoś z Was może to potwierdzić?

Czy powinienem zmienić przewody hamulcowe na oplecione? Na stronie "przewodywoplocie" zaoferowano mi zrobienie przednich przewodów HEL z przesuwną przelotką, bazując na specyfikacji TRW (HEL nie ma przewodów do tego modelu). Myślicie, że to dobry pomysł?

Czy powinienem wymienić płyn hamulcowy? Obecnie używam Motul DOT 5.1.

 

Z góry dzięki za podpowiedzi.

Cześć ;)

Co do felg to Ci nie stety nie potwierdzę, ale przewertuj forum na 100% było 700 razy ;)

Płyn hamulcowy zawsze warto jest wymienić na nowy :mrgreen: ale nie ma sensu zmieniać na coś innego skoro masz już DOT 5.1 który w zupełności robi robotę. Każdy "lepszy" płyn u Ciebie, wchłaniał by tylko szybciej wodę i żadnych dodatkowych wymiernych efektów.

Tym bardziej, że jest to furak użytkowy, a nie F1 czy S2000 ;)

HEL w oplocie są całkiem porządne i warte swojej nie wygurowanej ceny :) ale najzupełniej wystarczą OEMowe:)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Dla potomnych: Hamulce przednie z WRX (zestaw: zaciski 4 tłoczkowe + tarcze 294 mm + klocki) pasują plug'n'play do Legacy '06 Wagon z felgami ATS DTM 17". Pod felgą jest jeszcze trochę miejsca (widziałem kiedyś, że zaciski Brembo też wchodzą pod te felgi). Płyn i przewody hamulcowe zostawiłem na razie bez zmian, samochód hamuje znacznie lepiej (mimo kończących się tarcz i klocków).

 

ttNmr.jpgVPlFU.jpg

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...