Skocz do zawartości

Wymiana przednich zacisków hamulców na czterotłoczkowe z WRX


mkowalczuk

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,

niedługo będę wymieniał (w Legacy '06 Wagon, 2.0 N/A, 165 KM) przednie zaciski hamulcowe na czterotłoczkowe z WRX -> http://www.www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=1632743

Z informacji, które znalazłem, wynika, że powinny wejść plug'n'play, zakładając że zmieszczą się pod felgę (mam ATS DTM 17")... Czy ktoś z Was może to potwierdzić?

Czy powinienem zmienić przewody hamulcowe na oplecione? Na stronie "przewodywoplocie" zaoferowano mi zrobienie przednich przewodów HEL z przesuwną przelotką, bazując na specyfikacji TRW (HEL nie ma przewodów do tego modelu). Myślicie, że to dobry pomysł?

Czy powinienem wymienić płyn hamulcowy? Obecnie używam Motul DOT 5.1.

 

Z góry dzięki za podpowiedzi.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

niedługo będę wymieniał (w Legacy '06 Wagon, 2.0 N/A, 165 KM) przednie zaciski hamulcowe na czterotłoczkowe z WRX -> http://www.www.forum.subaru.pl/viewtopic.php?p=1632743

Z informacji, które znalazłem, wynika, że powinny wejść plug'n'play, zakładając że zmieszczą się pod felgę (mam ATS DTM 17")... Czy ktoś z Was może to potwierdzić?

Czy powinienem zmienić przewody hamulcowe na oplecione? Na stronie "przewodywoplocie" zaoferowano mi zrobienie przednich przewodów HEL z przesuwną przelotką, bazując na specyfikacji TRW (HEL nie ma przewodów do tego modelu). Myślicie, że to dobry pomysł?

Czy powinienem wymienić płyn hamulcowy? Obecnie używam Motul DOT 5.1.

 

Z góry dzięki za podpowiedzi.

Cześć ;)

Co do felg to Ci nie stety nie potwierdzę, ale przewertuj forum na 100% było 700 razy ;)

Płyn hamulcowy zawsze warto jest wymienić na nowy :mrgreen: ale nie ma sensu zmieniać na coś innego skoro masz już DOT 5.1 który w zupełności robi robotę. Każdy "lepszy" płyn u Ciebie, wchłaniał by tylko szybciej wodę i żadnych dodatkowych wymiernych efektów.

Tym bardziej, że jest to furak użytkowy, a nie F1 czy S2000 ;)

HEL w oplocie są całkiem porządne i warte swojej nie wygurowanej ceny :) ale najzupełniej wystarczą OEMowe:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Dla potomnych: Hamulce przednie z WRX (zestaw: zaciski 4 tłoczkowe + tarcze 294 mm + klocki) pasują plug'n'play do Legacy '06 Wagon z felgami ATS DTM 17". Pod felgą jest jeszcze trochę miejsca (widziałem kiedyś, że zaciski Brembo też wchodzą pod te felgi). Płyn i przewody hamulcowe zostawiłem na razie bez zmian, samochód hamuje znacznie lepiej (mimo kończących się tarcz i klocków).

 

ttNmr.jpgVPlFU.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...