X69 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Nadejdzie niebawem czas ogarnąć geometrie w Śnieżynce (GC8 STi v3) Na forum napisano na ten temat pewnie 100 a może i 200 stron. I w tym problem Przebrnięcie przez te strony.... :roll: a do tego opinii jak dla mnie trochę zbyt dużo :shock: . Znalazłem "generalne" ustawienia: ale one też zostały obkontestowane :roll: Zatem, czy można szanowne forum poprosić o jakieś sensowne i sprawdzone ustawienia geometrii w GC8? Pomijam ustawienia książkowe-manual'owe, chodzi mi o ustawienia do upalania: - asfalt, - szuter. Zdaje sobie sprawę że tak do końca to będe musiał trochę poeksperymentować z ustawieniami pod siebie, opony itp.. ale od czegoś chciałbym wyjść.... Pozdrawiam Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pablonas Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 X69, najczęściej polecane przy seryjnym zawiasie to: Przód zbieżność 0 Przód kąty - max negatyw (czyli niewiele) Tył - rozbieżny po 1mm na koło Osobiście na takich ustawieniach jeździłem gdzie się dało, pojeżdżawki, wolne tory rallycross, szutrowe drogi i mnie takie ustawienia pasowały. Ale to był seryjny GTek z otwartym dyfrem przednim i słabiutką szperą z tyłu. Nie wiem na ile takie ustawienia zadziałają w STi Aha, ktoś kiedyś radził na szybkie asfaltowe próby (Tor Poznań?) tył zrobić delikatnie zbieżny -> ma to zmniejszyć tendencję do nadsterowności przy dużych prędkościach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 22 Kwietnia 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Kwietnia 2012 pablonas, dzięki!! muszę uściślić: na przodzie będą mocowania amortyzatorów z regulacją kątów. Zatem zakres regulacji pochylenia (camber) będzie większy + dojdzie regulacja wyprzedzenia sworznia (caster). Z tyłu będą śruby do regulacji pochylenia kół Amortyzatory narazie seria, otwarty dyfrem przedni i visco w centralnym i z tyłu. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smile Opublikowano 23 Maja 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
X69 Opublikowano 23 Maja 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 23 Maja 2012 Ja narazie walczę z odrestaurowaniem hamulców przednich i tylnych + upgrade do dwutłoczka tył - wybrałem wymianę kompletnych zwrotnic. Malowanie proszkowe, cynkowanie..... Jak skończę zabawę, zamontuje i ustawię to podzielę się wrażeniami. Wygląda na to że rozbieżny tył z negatem to standart/norma/konieczność... Co do przodu to zastanawiam się nad różnicami ustawienia negatu na mocowaniu piasty to amora vs. ustawienie na mocowaniu/poduszce amortyzatora. Wiem że różnice są... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kaszlarz Opublikowano 28 Października 2013 Udostępnij Opublikowano 28 Października 2013 (edytowane) Co do przodu to zastanawiam się nad różnicami ustawienia negatu na mocowaniu piasty to amora vs. ustawienie na mocowaniu/poduszce amortyzatora. Wiem że różnice są... Podobnież śruby mimośrodowe często pękają. Na zagranicznych forach piszą by regulacyjną niefabryczną wsadzać na dole ,a górną fabryczną regulacyjną zostawiać na górze... PS: http://forums.nasioc.com/forums/showthread.php?t=1590221 Edytowane 28 Października 2013 przez kaszlarz Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się