mbartek Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Mam problem z wrx-em 2007 rok. Samochod ma mało mocy, pali wiecej, szarpie troche przy przyspieszaniu ,swieci sie kontrolka check engine i cruise (wyskakuja błedy nieprawidlowe spalanie w 4 cylindrze i małe cisnienie) cos w tym stylu. Subarynka stała teraz 3 tygodnie u mechanika (podobno dobrego) i stwierdził on ze trzeba wyjac i rozbierac silnik a to juz duze koszty beda podkreslił. I tu moje pytanie czy miał ktos podobna usterke jesli tak to jak ja naprawił i czy znacie moze jakis serwis który specjalizuje sie w subaru gdzies w okolicy olsztyn białystok suwałki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
markus22100 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Kolego obawiam się ze to może być wypalony zawór Obym się mylił Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
niebieski708 Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Jakieś szeczegóły jak to się stało itd ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Maras Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 A czy nie można sprawdzić endoskopem, zrobić jakieś nagranie przed demontażem, można sobie dużo pomóc i podjąć jakieś zasadne decyzje.Ot taka mała podpowiedż. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bzyq Opublikowano 23 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2012 Szykuj dolary na kucie motoru poki jeszcze zyje. I nie jezdzij nim. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Exedy24_pl Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 Na ul. tysiąclecia w białymstoku jest serwis subaru. Może tam warto zajrzeć, ale tak jak wyżej napewno się wykosztujesz :/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 24 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 24 Marca 2012 A czy nie można sprawdzić endoskopem, zrobić jakieś nagranie przed demontażem, można sobie dużo pomóc i podjąć jakieś zasadne decyzje.Ot taka mała podpowiedż. Właśnie czymś takim oglądałem pokrywę zaworową. Bajka wynalazek. Jeżeli mechanik ma endoskop z odpowiednią końcówką to można obejrzeć zawory, a na standardowej końcówce powierzchnię tłoka. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się