Wiatrak Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 Możecie mi coś powiedzieć o Subaru Imprezie ze Stanów? Czym się różni od wersji europejskiej? Chodzi o wersję kombi, silnik 2,5 litra. Pchać się w to? Jest ktoś może z Krakowa kto by mi taki samochód zobaczył? Odwdzięczę się we Wrocławiu :-) My grupowcy powinniśmy sobie pomagać :-) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 http://www.4impreza.pl/ kompedium wiedzy, różnic i innych Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 http://www.4impreza.pl/ kompedium wiedzy, różnic i innych A co powiedziecie o jego VIN: JF1GG67676G805698 ??? -- 13 mar 2012, o 20:28 -- http://www.4impreza.pl/ kompedium wiedzy, różnic i innych Stronka do bani, nie ma nic o silniku z imprezy kombi z 2006 roku ze stanów o pojemności 2,5 litra :-( Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kazio Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 A co powiedziecie o jego VIN: JF1GG67676G805698 ??? Стартовая VIN: JF1GG67676G805698 Марка: IMPREZA (G11) Регион: USA Руль: LHD Дата: 2005/10/04 Модельный год: E ('06MY) Код компл.: GGEEY6J Код назн.: U4 Главн. опц.код.: NG Внешн цв.: PURE WHITE (51E) Внутр цв.: OFF BLACK (B20) BODY: WAGON (W) ENGINE: 2500CC EMPI SOHC NA (253) TRAIN: FULLTIME 4WD (4W) MISSION: 5SP MANUAL TRANSMISSION (5MT) GRADE: 25I (25I) SUS: NORMAL SUSPENSION (N/S) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 13 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 A co powiedziecie o jego VIN: JF1GG67676G805698 ??? Стартовая VIN: JF1GG67676G805698 Марка: IMPREZA (G11) Регион: USA Руль: LHD Дата: 2005/10/04 Модельный год: E ('06MY) Код компл.: GGEEY6J Код назн.: U4 Главн. опц.код.: NG Внешн цв.: PURE WHITE (51E) Внутр цв.: OFF BLACK (B20) BODY: WAGON (W) ENGINE: 2500CC EMPI SOHC NA (253) TRAIN: FULLTIME 4WD (4W) MISSION: 5SP MANUAL TRANSMISSION (5MT) GRADE: 25I (25I) SUS: NORMAL SUSPENSION (N/S) Boziu :-) Google mi coś podobnego wywaliło ale po angielsku... Ale nawet nie wiem ile ma to koni itp... Czy wersje amerykańskie są warte uwagi i czym się różnią??? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wera Opublikowano 13 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 13 Marca 2012 no właśnie wiatrak,,, najczęściej jest tak, że stanów jest Wiatrak... kilku moich kolegów kupiło auto z US i jak przyjechały na miejsce to okazało się , że wcale nie zarobili, a grubo dołożyli....to taki kot w worku , chyba , ze masz kogoś na miejscu..... a słyszałam , mało osób o tym pisze , bo może mało wie (a może ja mam złe info) :roll: .... ale rama w Stanach Zjednoczonych miała fabrycznie mniej spawów jak wersja z eUROPY.. co świadczy o tym, że EU posiada sztywniejsza konstrukcję.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 rama w Stanach Zjednoczonych miała fabrycznie mniej spawów jak wersja z eUROPY.. co świadczy o tym, że EU posiada sztywniejsza konstrukcję.... To chyba jakaś kolejna urban legend. A poza tym jaka rama :?: Przecież Impreza ma nadwozie samonośne Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 a słyszałam , mało osób o tym pisze , bo może mało wie (a może ja mam złe info) :roll: .... ale rama w Stanach Zjednoczonych miała fabrycznie mniej spawów jak wersja z eUROPY.. co świadczy o tym, że EU posiada sztywniejsza konstrukcję.... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 no właśnie wiatrak,,,najczęściej jest tak, że stanów jest Wiatrak... kilku moich kolegów kupiło auto z US i jak przyjechały na miejsce to okazało się , że wcale nie zarobili, a grubo dołożyli....to taki kot w worku , chyba , ze masz kogoś na miejscu..... a słyszałam , mało osób o tym pisze , bo może mało wie (a może ja mam złe info) :roll: .... ale rama w Stanach Zjednoczonych miała fabrycznie mniej spawów jak wersja z eUROPY.. co świadczy o tym, że EU posiada sztywniejsza konstrukcję.... Halo, czy ja gdzieś pisałem, że ściągam to ze Stanów? :-) Ma facet w krakowie do sprzedania... Pytam dlatego. Jak do tej pory nawet nie napisał ile ta furka ma koni... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 ale rama w Stanach Zjednoczonych miała fabrycznie mniej spawów jak wersja z eUROPY.. co świadczy o tym, że EU posiada sztywniejsza konstrukcję.... nic bardziej mylnego, tak się składa, że w USA standardy dotyczące bezpieczeństwa są wyższe niż w Europie czy Japoni, np. STi w USA mają z przodu pełniejszą belkę pod zderzakiem niż EU że o JP nie wspomnę, na fotce poniżej jest belka od MY04-05 US-spec vs. belka JDM: belka w EU jest czymś pomiędzy: jeszcze inaczej rzecz ma się w przypadku tylnej belki: US-spec: gdzie w EU zdaje się, że wogóle jej nie było: -- 14 mar 2012, o 09:40 -- ogólnie to co chwila pojawia się ktoś na forum z tego typu rewelacjami, już mi się odechciewa prostować tych bzdur Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 ale rama w Stanach Zjednoczonych miała fabrycznie mniej spawów jak wersja z eUROPY.. co świadczy o tym, że EU posiada sztywniejsza konstrukcję.... nic bardziej mylnego, tak się składa, że w USA standardy dotyczące bezpieczeństwa są wyższe niż w Europie czy Japoni, np. STi w USA mają z przodu pełniejszą belkę pod zderzakiem niż EU że o JP nie wspomnę, na fotce poniżej jest belka od MY04-05 US-spec vs. belka JDM: belka w EU jest czymś pomiędzy: jeszcze inaczej rzecz ma się w przypadku tylnej belki: US-spec: gdzie w EU zdaje się, że wogóle jej nie było: -- 14 mar 2012, o 09:40 -- ogólnie to co chwila pojawia się ktoś na forum z tego typu rewelacjami, już mi się odechciewa prostować tych bzdur Czyli nie ma żadnych przeciwwskazań do zakupu amerykańca? I jeszcze jedna sprawa... Sprzedający mówił, że to silnik 2,5 litra ale w dowodzie jest 2 litry i w umowie też, bo dzięki tamu zapłacił mniejsze cło itp. Ale tak naprawdę to silnik 2,5. Czy w związku z powyższym mona się spodziewać jakiś problemów? On użytkuje ten samochód od kilku lat i nigdy nikt się nie doczepił... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos-wrx Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 ja tak własnie kupiłem samochód - w dowodzie 2.0 , a w praktyce 2,5... jak jest dobrze to jest dobrze, składki ubezpieczenia placisz od innej pojemności - mała jest szansa że ktos sie tego dopatrzy, ale w razie wypadku może być problem ja po ok 3 miesiacach od zakupu, udalem sie do okregowej stacji kontroli pojazdow i zglosiłem "swap" na pojemność 2,5l - diagnosta wystawił odpowiednie papiery , udalem sie do wydzialu komunikacji i odebralem wlasciwy juz dowód Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mamooth Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Hey, kupiłem takiego wagona MY07 2,5 N/A silnik ej253. Różnice o których ja wiem: słabsze hamulce w wersji US mniejsza - średnica tarcz, brak tylnego przeciwmgłowego, łączniki stabilizatorów innej konstrukcji, z tworzywa - tulejkowe, różnica w układzie kierowniczym - nie wiem na czym polega, potwierdzam że belki są masywniejsze i pełne!, V-max = 200 km/h, więcej na tej skrzyni (5MT) nie pojedziesz, wydajniejsza klima, mile i Fahrenheity. Generalnie ja nie żałuje! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GRB Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Ja jeżdżę amerykańcem kupionym u nas w PL i jestem zadowolony. Co prawda nie mam porównania do EU, bo nie miałem nigdy więc ciężko tak naprawdę oceniać mi co jest lepsze . Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 ja tak własnie kupiłem samochód - w dowodzie 2.0 , a w praktyce 2,5... jak jest dobrze to jest dobrze, składki ubezpieczenia placisz od innej pojemności - mała jest szansa że ktos sie tego dopatrzy, ale w razie wypadku może być problem ja po ok 3 miesiacach od zakupu, udalem sie do okregowej stacji kontroli pojazdow i zglosiłem "swap" na pojemność 2,5l - diagnosta wystawił odpowiednie papiery , udalem sie do wydzialu komunikacji i odebralem wlasciwy juz dowód SWAP czyli taki blef, że silnik zmieniłeś? -- 14 mar 2012, o 12:21 -- Hey, kupiłem takiego wagona MY07 2,5 N/A silnik ej253. Różnice o których ja wiem: słabsze hamulce w wersji US mniejsza - średnica tarcz, brak tylnego przeciwmgłowego, łączniki stabilizatorów innej konstrukcji, z tworzywa - tulejkowe, różnica w układzie kierowniczym - nie wiem na czym polega, potwierdzam że belki są masywniejsze i pełne!, V-max = 200 km/h, więcej na tej skrzyni (5MT) nie pojedziesz, wydajniejsza klima, mile i Fahrenheity.Generalnie ja nie żałuje! Zero z częściami problemu? Te łącznik stabilizatorów z tworzywa to pewnie samochód bardziej buja na zakrętach? Gorzej się prowadzi ale bardziej komfortowy od wersji europejskiej? -- 14 mar 2012, o 12:30 -- Hey, kupiłem takiego wagona MY07 2,5 N/A silnik ej253. Różnice o których ja wiem: słabsze hamulce w wersji US mniejsza - średnica tarcz, brak tylnego przeciwmgłowego, łączniki stabilizatorów innej konstrukcji, z tworzywa - tulejkowe, różnica w układzie kierowniczym - nie wiem na czym polega, potwierdzam że belki są masywniejsze i pełne!, V-max = 200 km/h, więcej na tej skrzyni (5MT) nie pojedziesz, wydajniejsza klima, mile i Fahrenheity.Generalnie ja nie żałuje! Jak to nie jest tajemnica, ile zapłaciłeś, jaki stan, jaki przebieg itp... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rafcio78 Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Hey, kupiłem takiego wagona MY07 2,5 N/A silnik ej253. Różnice o których ja wiem: słabsze hamulce w wersji US mniejsza - średnica tarcz, brak tylnego przeciwmgłowego, łączniki stabilizatorów innej konstrukcji, z tworzywa - tulejkowe, różnica w układzie kierowniczym - nie wiem na czym polega, potwierdzam że belki są masywniejsze i pełne!, V-max = 200 km/h, więcej na tej skrzyni (5MT) nie pojedziesz, wydajniejsza klima, mile i Fahrenheity.Generalnie ja nie żałuje! Nie do końca masz rację :arrow: Hamulce w US-spec N/A czy EU-Spec N/A są akurat identyczne jeśli idzie o średnicę tarcz i ilość tłoczków, łączniki stabilizatorów tylne w EU-Spec też są plastikowe, o różnicy w układzie kierowniczym nie słyszałem. Natomiast różne są grubości tylnego drążka stabilizatora :arrow: EU-Spec fi 17 mm vs US-Spec fi 13 mm. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 A co sądzicie o kolorze białym?? Kiedyś to kolor desperatów, a teraz? Niestety/stety ten samochód jest biały.... Ładnie wygląda z czarnymi felgami i przyciemnianymi szybami, ale to by była inwestycja na przyszłość... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pmlody Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 jak perła to nie ma ładniejszego koloru dla subaru Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Jacool, tez sie dalem na to złapać kiedys :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiatrak Opublikowano 14 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 jak perła to nie ma ładniejszego koloru dla subaru VIN masz wyżej, więc szlag wie co to za biały :-) -- 14 mar 2012, o 17:44 -- Jacool, tez sie dalem na to złapać kiedys :roll: I masz złe doświadczenia? Że się brudzi? Że co? Że nikt nie chce potem kupić :-) Biały to trochę relikt przeszłości... z tym się zgadzam... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wera Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 Plotę zasiałam i się zaczęło... :roll: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 14 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2012 I masz złe doświadczenia? ze spawami nie Plotę zasiałam i się zaczęło... ano ... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mamooth Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Wiatrak info poszło na pw. Racja z tymi hamulcami - mój błąd. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jacool Opublikowano 15 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2012 Jacool, tez sie dalem na to złapać kiedys :roll: wymądrzam się teraz bo wiem że to tylko urban legend ale kiedyś też w to wierzyłem P.S. co nie zmienia faktu że mam STI z USA do sprzedania i WOGÓLE nie jestem stronniczy :wink: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Trolololo Opublikowano 16 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 16 Marca 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się