Skocz do zawartości

Wymiana uszczelek głowicy i pokrywy zaworów


4mamut

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

 

Prędzej czy później będę zmuszony wymienić uszczelkę pokrywy zaworów i głowicy z prawej strony w GT99 - raczej prędzej.

Czy jest to do zrobienia z kanału i czy trzeba wyciągać silnik :?:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Uszczelkę pokrywy zaworów jesteś w stanie zrobić z kanału choć lepiej mieć podnośnik :lol: co do reszty to wydaje mi się, że trzeba wyjąć silnika a bawiąc się już przy silniku warto wyregulować zawory bo też pewno dawno nikt tam nie zaglądał

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

 

Prędzej czy później będę zmuszony wymienić uszczelkę pokrywy zaworów i głowicy z prawej strony w GT99 - raczej prędzej.

Czy jest to do zrobienia z kanału i czy trzeba wyciągać silnik :?:

Jedną uszczelkę pod głowicą masz zamiar wymieniać?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

uszczelkę pod pokrywą zaworów wymienisz z góry, bez kanału ani podnośnika, a do uszczelek pod głowicą musisz wyciągnąć motor, chociaż kiedyś słyszałem o takim jednym fachowcu pod Gdańskiem, co wymieniał UPG bez wyciągania motoru, a co ważniejsze, bez planowania (zagłaskania) głowic.... :twisted::mrgreen::lol: ale chyba go już klienci zlinczowali.... :D

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniajac uszczelki pokrywy musisz pamietac zeby dac tam troche silikonu, nawet troche wiecej niz troche ;) nowe, oryginalne uszczelki potrafia zaraz po zalozeniu puszczac olej. no i nie zapomnij o komplecie uszczelek pod sruby (bodajze 12 sztuk).

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wymieniajac uszczelki pokrywy musisz pamietac zeby dac tam troche silikonu, nawet troche wiecej niz troche ;) nowe, oryginalne uszczelki potrafia zaraz po zalozeniu puszczac olej. no i nie zapomnij o komplecie uszczelek pod sruby (bodajze 12 sztuk).

 

silikon sie przyda tylko na laczeniu pokrywy zaworow z polksiezycami z tylu glowicy. ja nie dawalem silikonu pod nowe uszczelki i tylko w tamtych miejscach sie pocilo.

u mnie podkladek jest 16szt:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak masz w planie takie naprawy to zdecydowanie wyjmij silnik. Zrobisz wszystko bez zbędnych problemów, silniczek sobie wyczyścisz, sprawdzisz wszystko to, czego nie miał byś szans choćby zobaczyć z motorem w aucie. No i zdecydowanie obie strony! Nie idź w półśrodki - zapłacisz za to dwa razy :twisted: Aha, tak jak było Ci radzone wcześniej - nie zapomnij o uszczelkach śrub przy wymianie uszczelek pod deklami.

  • Lajk 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie idź w półśrodki - zapłacisz za to dwa razy :twisted: Aha, tak jak było Ci radzone wcześniej - nie zapomnij o uszczelkach śrub przy wymianie uszczelek pod deklami.

 

 

Kupiłem GT żeby go samemu naprawiać sącząc piwko. Ostatnio zdjąłem tarczę o 3 w nocy :D .

Na razie będę jeździł jak coś się stanie poważniejszego to wyjmę dziada i zrobię - samemu po malutku.

W weekend zdejmę osłonę pod silnikiem i dokładnie zobaczę co tam się dzieję - umyję i poobserwuję.

Wielkie dzieki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

Witam czy ktos moze oriętuje sie jaki jest kosz wymiany uszczelek pod głowicami, pod pokrywami zaworow, regulacja zaworow wymiana szklanek itd. w imprezie

GT. Pytam o koszt orientacyjny no i oczywiscie nie mowie tu o ASO, oraz prosiłbym o polecenie jakiegos solidnego i porzadnego warsztatu w okolicach Gdyni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...