4mamut Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Witam Prędzej czy później będę zmuszony wymienić uszczelkę pokrywy zaworów i głowicy z prawej strony w GT99 - raczej prędzej. Czy jest to do zrobienia z kanału i czy trzeba wyciągać silnik :?: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mobil01 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Uszczelkę pokrywy zaworów jesteś w stanie zrobić z kanału choć lepiej mieć podnośnik co do reszty to wydaje mi się, że trzeba wyjąć silnika a bawiąc się już przy silniku warto wyregulować zawory bo też pewno dawno nikt tam nie zaglądał 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bujak27 Opublikowano 5 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Witam Prędzej czy później będę zmuszony wymienić uszczelkę pokrywy zaworów i głowicy z prawej strony w GT99 - raczej prędzej. Czy jest to do zrobienia z kanału i czy trzeba wyciągać silnik :?: Jedną uszczelkę pod głowicą masz zamiar wymieniać? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 5 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Marca 2012 Jak wyjmę silnik to komplet... Jak nie trzeba wyjmować to zacznę od uszczelki zaworów. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sztandurek Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Jak wyjmę silnik to komplet... Jak nie trzeba wyjmować to zacznę od uszczelki zaworów. Mhhhh..... dziwne podejście Z uszczelką pokrywy zaworów poradzisz sobie bez wyjmowania silnika Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emotorsport Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 uszczelkę pod pokrywą zaworów wymienisz z góry, bez kanału ani podnośnika, a do uszczelek pod głowicą musisz wyciągnąć motor, chociaż kiedyś słyszałem o takim jednym fachowcu pod Gdańskiem, co wymieniał UPG bez wyciągania motoru, a co ważniejsze, bez planowania (zagłaskania) głowic.... ale chyba go już klienci zlinczowali.... 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 akurat przerabiam ten temat w swoim:) najwygodniej wyjac silnik i zrobic wszystko raz a porzadnie lacznie z regulacja zaworow (ew. wymiana szklanek). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 wymieniajac uszczelki pokrywy musisz pamietac zeby dac tam troche silikonu, nawet troche wiecej niz troche nowe, oryginalne uszczelki potrafia zaraz po zalozeniu puszczac olej. no i nie zapomnij o komplecie uszczelek pod sruby (bodajze 12 sztuk). 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 wymieniajac uszczelki pokrywy musisz pamietac zeby dac tam troche silikonu, nawet troche wiecej niz troche nowe, oryginalne uszczelki potrafia zaraz po zalozeniu puszczac olej. no i nie zapomnij o komplecie uszczelek pod sruby (bodajze 12 sztuk). silikon sie przyda tylko na laczeniu pokrywy zaworow z polksiezycami z tylu glowicy. ja nie dawalem silikonu pod nowe uszczelki i tylko w tamtych miejscach sie pocilo. u mnie podkladek jest 16szt:) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grygo Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 no tak, bo ty masz legacy v8 jak to pisza czasami na allegro Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
saszynski Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 legacy v8 :shock: :shock: :shock: :shock: facepalm to za mało :shock: :shock: Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuzi4 Opublikowano 8 Marca 2012 Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Jak masz w planie takie naprawy to zdecydowanie wyjmij silnik. Zrobisz wszystko bez zbędnych problemów, silniczek sobie wyczyścisz, sprawdzisz wszystko to, czego nie miał byś szans choćby zobaczyć z motorem w aucie. No i zdecydowanie obie strony! Nie idź w półśrodki - zapłacisz za to dwa razy Aha, tak jak było Ci radzone wcześniej - nie zapomnij o uszczelkach śrub przy wymianie uszczelek pod deklami. 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
4mamut Opublikowano 8 Marca 2012 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Marca 2012 Nie idź w półśrodki - zapłacisz za to dwa razy Aha, tak jak było Ci radzone wcześniej - nie zapomnij o uszczelkach śrub przy wymianie uszczelek pod deklami. Kupiłem GT żeby go samemu naprawiać sącząc piwko. Ostatnio zdjąłem tarczę o 3 w nocy . Na razie będę jeździł jak coś się stanie poważniejszego to wyjmę dziada i zrobię - samemu po malutku. W weekend zdejmę osłonę pod silnikiem i dokładnie zobaczę co tam się dzieję - umyję i poobserwuję. Wielkie dzieki. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Potrac Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2013 Witam czy ktos moze oriętuje sie jaki jest kosz wymiany uszczelek pod głowicami, pod pokrywami zaworow, regulacja zaworow wymiana szklanek itd. w imprezie GT. Pytam o koszt orientacyjny no i oczywiscie nie mowie tu o ASO, oraz prosiłbym o polecenie jakiegos solidnego i porzadnego warsztatu w okolicach Gdyni. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się